Gezondheid alle pijlers

Gestopt met roken

25-01-2021 13:40 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vandaag gestopt met roken! :) Als hulpmiddel gebruik ik nicotine pleisters en krijg ik begeleiding!
Zag er ontzettend tegen op maar tot op heden valt het me mee.. Weet natuurlijk niet hoe het de komende tijd gaat zijn.

Wat vonden jullie de moeilijkste dagen? En wat hielp jullie er door?
Ben net al een stuk wezen wandelen in het zonnetje :D Deed me goed!
Alle reacties Link kopieren
Goed zeg Ithepooh! Hou vol en wees trots op jezelf. Ik ben zo enorm blij dat ik gestopt ben.

Wat kost eigenlijk een pakje sigaretten tegenwoordig?
Alle reacties Link kopieren
Claudia2010 schreef:
27-01-2021 17:22
Goed zeg Ithepooh! Hou vol en wees trots op jezelf. Ik ben zo enorm blij dat ik gestopt ben.

Wat kost eigenlijk een pakje sigaretten tegenwoordig?
Thanks :D Ga zeker niet meer beginnen!! Goedkoopste pakje kost rond de 7,20-7,50.. schandalig he!
Alle reacties Link kopieren
Ja gaat nog steeds goed! Heb nog wel veel cravings naar met afleiding goed te doen gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Gaat het nog goed Ithepooh?
Alle reacties Link kopieren
Claudia2010 schreef:
28-01-2021 17:12
Gaat het nog goed Ithepooh?
Heel goed! :) :cheer2: Af en toe wel kleine momentjes van trek maar geef er absoluut niet aan toe! 😃 Lief dat je er naar vraagt!
Alle reacties Link kopieren
Ithepooh, ik ben ook recent gestopt met roken, 4 januari. En het gaat goed! Ik ben cold turkey gestopt, gewoon de knop omgezet.
De eerste week had ik wel elke dag ff een momentje dat ik dacht dat ik wilde roken. Maar dat gaat steeds beter, er zijn steeds meer dagen dat ik die momenten niet heb.

Succes!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Pipo* schreef:
28-01-2021 19:06
Ithepooh, ik ben ook recent gestopt met roken, 4 januari. En het gaat goed! Ik ben cold turkey gestopt, gewoon de knop omgezet.
De eerste week had ik wel elke dag ff een momentje dat ik dacht dat ik wilde roken. Maar dat gaat steeds beter, er zijn steeds meer dagen dat ik die momenten niet heb.

Succes!
Goed om te horen Pipo! Ik heb het echt met begeleiding en pleisters gedaan. Werd mij geadviseerd omdat ik best een zware roker was! Jij ook nog succes! Dat die momenten minder worden merk ik inderdaad nu al 😃
Alle reacties Link kopieren
Ithepooh, als begeleiding en pleisters jou helpen is dat toch prima?!
Ik ben (was!!) ook echt een stevige roker, gemiddeld zo'n 20 sigaretten op een dag.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Pipo* schreef:
28-01-2021 19:32
Ithepooh, als begeleiding en pleisters jou helpen is dat toch prima?!
Ik ben (was!!) ook echt een stevige roker, gemiddeld zo'n 20 sigaretten op een dag.
Ja zeker, ieder op zn eigen manier inderdaad! Goed van ons toch dat we nu ex rokers zijn 🥳
Alle reacties Link kopieren
lthepooh schreef:
28-01-2021 18:56
Heel goed! :) :cheer2: Af en toe wel kleine momentjes van trek maar geef er absoluut niet aan toe! 😃 Lief dat je er naar vraagt!
Super! Volhouden hoor :applause:
Alle reacties Link kopieren
Claudia2010 schreef:
28-01-2021 22:17
Super! Volhouden hoor :applause:
:heart:
Alle reacties Link kopieren
Hallo stoptopperts!

Hoe gaan jullie?!

:cheer2:
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga super! Als vandaag om is ben ik 4 weken gestopt, 4 februari een maand.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
30-01-2021 19:49
Hallo stoptopperts!

Hoe gaan jullie?!

:cheer2:
Hier ook goed!! Af en toe nog zo’n momentje.. Vooral in de ochtend. Ik accepteer dat dit erbij hoort en ga weer door met de dag 😃 Goed om te horen Pipo dat het bij jou ook zo goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee!

Gestopt sinds woensdag, cold turkey.

Gaat ene moment duidelijk beter dan het andere, maar mindset is goed. Dus ook al voelt het fysiek mega rot, mentaal houden we toch echt vol!

Hoop vooral dat het rare slapen snel betert!
Alle reacties Link kopieren
Waarom"cold turkey"stoppen ikzelf ook zware roker en na talloze ( misloukte ) pogingn n aar de HA gegaan die me een kuurtje voorschreef . kost wat maar wordt door de zorgverzekeraar vergoed met als resulteet : geeneens TREK meer in roken en ook geen sjacherijn thuis rondlopen
Alle reacties Link kopieren
jumbootje schreef:
01-02-2021 00:54
Waarom"cold turkey"stoppen ikzelf ook zware roker en na talloze ( misloukte ) pogingn n aar de HA gegaan die me een kuurtje voorschreef . kost wat maar wordt door de zorgverzekeraar vergoed met als resulteet : geeneens TREK meer in roken en ook geen sjacherijn thuis rondlopen
Ik ben ook niet chagrijnig. Ik wilde er gewoon vanaf. Voelde me op die dag ready ervoor. En opzich gaat het best goed.
Alle reacties Link kopieren
april88 schreef:
31-01-2021 22:27
Ik doe mee!

Gestopt sinds woensdag, cold turkey.

Gaat ene moment duidelijk beter dan het andere, maar mindset is goed. Dus ook al voelt het fysiek mega rot, mentaal houden we toch echt vol!

Hoop vooral dat het rare slapen snel betert!
Goed dat je gestopt bent april88! Is ook hartstikke pittig en ik heb ook ontzettend gedroomd en raar geslapen de eerste week.
Nu 8e dag dat ik gestopt ben en ook hele goede mindset! Raak nooit geen sigaret meer aan :) Maar even ventileren hier af en toe is hartstikke fijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Ithepooh en april88 hoe gaat het bij jullie? Nog altijd gestopt?

Hier gaat het goed, inmiddels bijna 6 weken rookvrij! 💪
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Whoop whoop! :cheer2:
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Pipo* schreef:
11-02-2021 21:24
Ithepooh en april88 hoe gaat het bij jullie? Nog altijd gestopt?

Hier gaat het goed, inmiddels bijna 6 weken rookvrij! 💪
Zeker!! 😊 Thanks for asking! 3e week alweer. Blijft ‘s ochtends altijd mn peukje missen bij het bakkie koffie maar dat is meer de gewoonte! Verder erg blij nog steeds dat ik ben gestopt 😁😁 Kan alleen maar nog makkelijker worden toch 😉
Alle reacties Link kopieren
Pipo* schreef:
31-01-2021 10:36
Ik ga super! Als vandaag om is ben ik 4 weken gestopt, 4 februari een maand.
Goed bezig!!! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Heel knap van jullie! Volhouden hoor en ook niet denken dat eentje wel kan bij een borrel :P
Goedzo dames!!
Eind maart ben ik zelf een jaar gestopt, met vapen weleenswaar maar toch.
En daarvoor dus met het het roken van sigaretten. Ik was ook een zware roker!

Het is heel knap van ons :cheer2:
Ik ben ook een ex-roker. Al 10 dagen :)
De eerste dagen ging het prima, maar gisteren en vandaag ben ik echt super onrustig. Kan m’n ontspan momentje niet zo goed vinden. Iemand tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven