Gezondheid alle pijlers

Gevallen op lip

11-08-2015 17:32 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
en helaas na een avondje te veel drinken gevallen met de fiets op mn lip, nu is mijn hele lip dik. En er zit een wondje boven mijn lip. Het is geen gezicht en ik moet morgen naar een uitvaart, iemand tips om de zwelling tegen te gaan??
Ijs.. En thats it. Zou me er niet te druk om maken voor morgen.
Internagelaktisch
Waarschijnlijk een beetje laat, maar koelen!! Wel een laagje stof, bijv. Een washandje, ertussen, omdat je lip anders bevriest. Arnicadruppels of tabletjes kunnen ook nog wat doen.
Koelen!
quote:Beter.Laat schreef op 11 augustus 2015 @ 17:36:

Koelen!Dat had ze meteen moeten doen. Voor nu moet ze er maar aan wennen, die lip wordt vanzelf dunner. En breed lachen hoef je gelukkig ook niet op een uitvaart.
Denk je nu werkelijk dat er op een uitvaart iemand is die op jouw dikke lip gaat letten?
Achteraan gaan zitten, en als eerste vertrekken. Sterkte morgen!
Letterlijk een eigen schuld dikke bult geval. Veel ijsklontjes eten.
verba volant, scripta manent.
quote:Beter.Laat schreef op 11 augustus 2015 @ 17:36:

Koelen!Heb ik gelijk al gedaan, nu om de 4 uur 10 tot 15 min
quote:granny71 schreef op 11 augustus 2015 @ 17:46:

Denk je nu werkelijk dat er op een uitvaart iemand is die op jouw dikke lip gaat letten?In mijn situatie wel ja
quote:anne_1234567 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:12:

[...]

In mijn situatie wel jaVolgens mij gaat de uitvaart om de overledene.
quote:granny71 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:24:

[...]

Volgens mij gaat de uitvaart om de overledene.Misschien is de overledene hele naaste familie van TO?
quote:anne_1234567 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:12:

[...]

In mijn situatie wel jaNou word ik toch wel een beetje nieuwsgierig hoor. Hoe interessant kan iemand zijn dat mensen op een uitvaart de overledene uit het oog verliezen en met zijn allen afstormen op iemand met een prutlip?
quote:szrr_91 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:26:

[...]

Misschien is de overledene hele naaste familie van TO? Dan kan ze er met haar dikke lip toch nog steeds gewoon heen? Ik zie het probleem niet.
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 augustus 2015 @ 18:26:

[...]

Nou word ik toch wel een beetje nieuwsgierig hoor. Hoe interessant kan iemand zijn dat mensen op een uitvaart de overledene uit het oog verliezen en met zijn allen afstormen op iemand met een prutlip?

Stel je bent naaste familie, dan komt iedereen je in een rij gecondoleerd wensen.

To:

Het voelt voor jou erger dan dat het eruit ziet denk ik altijd. En als je er vragen over krijgt: je bent lelijk gevallen met de fiets. Niks om je voor te schamen hoor
quote:bungaa schreef op 11 augustus 2015 @ 18:33:

[...]

Stel je bent naaste familie, dan komt iedereen je in een rij gecondoleerd wensen.

Ja en? Had ze niet zo veel moeten zuipen. Gotsamme zeg, wat een gemiep.
quote:szrr_91 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:26:

[...]

Misschien is de overledene hele naaste familie van TO?

Dan nog gaat de uitvaart om de overledene.

Nogal arrogant om te denken dat jouw dikke lip belangrijk is op dat moment.

Als ze er naar vragen zeg je gewoon dat je gevallen bent.

Het is een uitvaart, geen modeshow.
Rode lippenstift op doen
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 augustus 2015 @ 18:35:

[...]

Ja en? Had ze niet zo veel moeten zuipen. Gotsamme zeg, wat een gemiep.haha je hebt gelijk hoor
Nou ja zeg, voor hetzelfde geld is de overledene haar vader of moeder, of partner ofzo. Dan is het wellicht ook niet zo gek dat je een keertje "teveel zuipt".
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 11 augustus 2015 @ 20:01:

Nou ja zeg, voor hetzelfde geld is de overledene haar vader of moeder, of partner ofzo. Dan is het wellicht ook niet zo gek dat je een keertje "teveel zuipt".Nee maar wel dat je je vervolgens vreselijk druk gaat maken over een dikke lip omdat het geen gezicht zou zijn.
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 augustus 2015 @ 18:26:

[...]

Nou word ik toch wel een beetje nieuwsgierig hoor. Hoe interessant kan iemand zijn dat mensen op een uitvaart de overledene uit het oog verliezen en met zijn allen afstormen op iemand met een prutlip?

Opzich gaat het niemand iets aan wat mijn relatie was met diegene, ik kom hier voor advies. Het enige wat ik krijg is vooroordelen en reacties dat ik me aanstel.

Nou dan ga ik wel nooit meer op dexe site

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven