Gevallen op lip
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:26
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:33
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 augustus 2015 @ 18:26:
[...]
Nou word ik toch wel een beetje nieuwsgierig hoor. Hoe interessant kan iemand zijn dat mensen op een uitvaart de overledene uit het oog verliezen en met zijn allen afstormen op iemand met een prutlip?
Stel je bent naaste familie, dan komt iedereen je in een rij gecondoleerd wensen.
To:
Het voelt voor jou erger dan dat het eruit ziet denk ik altijd. En als je er vragen over krijgt: je bent lelijk gevallen met de fiets. Niks om je voor te schamen hoor
[...]
Nou word ik toch wel een beetje nieuwsgierig hoor. Hoe interessant kan iemand zijn dat mensen op een uitvaart de overledene uit het oog verliezen en met zijn allen afstormen op iemand met een prutlip?
Stel je bent naaste familie, dan komt iedereen je in een rij gecondoleerd wensen.
To:
Het voelt voor jou erger dan dat het eruit ziet denk ik altijd. En als je er vragen over krijgt: je bent lelijk gevallen met de fiets. Niks om je voor te schamen hoor
dinsdag 11 augustus 2015 om 18:38
quote:szrr_91 schreef op 11 augustus 2015 @ 18:26:
[...]
Misschien is de overledene hele naaste familie van TO?
Dan nog gaat de uitvaart om de overledene.
Nogal arrogant om te denken dat jouw dikke lip belangrijk is op dat moment.
Als ze er naar vragen zeg je gewoon dat je gevallen bent.
Het is een uitvaart, geen modeshow.
[...]
Misschien is de overledene hele naaste familie van TO?
Dan nog gaat de uitvaart om de overledene.
Nogal arrogant om te denken dat jouw dikke lip belangrijk is op dat moment.
Als ze er naar vragen zeg je gewoon dat je gevallen bent.
Het is een uitvaart, geen modeshow.
dinsdag 11 augustus 2015 om 20:27
quote:fashionvictim schreef op 11 augustus 2015 @ 20:01:
Nou ja zeg, voor hetzelfde geld is de overledene haar vader of moeder, of partner ofzo. Dan is het wellicht ook niet zo gek dat je een keertje "teveel zuipt".Nee maar wel dat je je vervolgens vreselijk druk gaat maken over een dikke lip omdat het geen gezicht zou zijn.
Nou ja zeg, voor hetzelfde geld is de overledene haar vader of moeder, of partner ofzo. Dan is het wellicht ook niet zo gek dat je een keertje "teveel zuipt".Nee maar wel dat je je vervolgens vreselijk druk gaat maken over een dikke lip omdat het geen gezicht zou zijn.
woensdag 12 augustus 2015 om 09:46
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 augustus 2015 @ 18:26:
[...]
Opzich gaat het niemand iets aan wat mijn relatie was met diegene, ik kom hier voor advies. Het enige wat ik krijg is vooroordelen en reacties dat ik me aanstel.
Nou dan ga ik wel nooit meer op dexe site
[...]
Opzich gaat het niemand iets aan wat mijn relatie was met diegene, ik kom hier voor advies. Het enige wat ik krijg is vooroordelen en reacties dat ik me aanstel.
Nou dan ga ik wel nooit meer op dexe site