Gezondheid alle pijlers

gezicht opgezwollen na huilen

25-02-2011 12:33 14 berichten
Hoi,

Nu heb ik gisterenavond rond een uurtje of 11 even moeten huilen, vervolgens ben ik gaan slapen en werd ik wakker met een heel dik/opgezwollen gezicht... Ogen dik, een hele dikke bovenlip.. Hoe komt dit en wat kan ik hier aan doen?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook vaak, geen idee! Misschien koud washandje ofzo?
Ik zit met zo'n zelfde gezicht nu op werk.

Koud water helpt!
inderdaad, even lekker douchen en je gezicht met een koel washandje afdeppen. Ik heb er ook last van, maar niet na 'even huilen'. Bij mij moeten er dan heel wat tranen gevloeid zijn. Waar je ook om moest huilen: kop op deze nieuwe dag!
Koud water of een washandje/ wattentips in kamillethee doen en erop leggen. Op je ogen kan je het het theezakje na in het water zo op je ogen doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb standaard een washandje in de vriezer liggen.
lepel even in de vriezer voor je dikke ogen. ijs op je lippen...
quote:goldmember schreef op 25 februari 2011 @ 12:58:

Ik heb standaard een washandje in de vriezer liggen.Haha, ik ook, of althans, 1 week per maand
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:goldmember schreef op 25 februari 2011 @ 12:58:

Ik heb standaard een washandje in de vriezer liggen.Ik hoop dat dit niet is omdat je zo vaak huilt....
ik heb dit nu ook heel erg,heb deze week myn jonge katje moeten laten inslapen..door al het huilen zie ik er niet uit,,dikke ogen,,wallen..wie heeft een goede tip?ik ben 55jr
Zit ook vol smart te wachten op een goede tip.

Als ik na een avondje huilen 's ochtend wakker word zie ik er echt niet uit.

Koud washandje, kamillethee of ijs helpen bij mij nooit.

Mijn katje van 16 weken is erg ziek en moet hem ook (als het niet meer gaat) één dezer dagen in laten slapen. Dus de dikke ogen heb ik al een aantal dagen.

Als ik dan buiten loopt gaan mensen dus vragen wat er is en tja, dan moet ik dus weer huilen.

En dat is niet echt bevordelijk voor die dikke ogen.

Ik heb dat ook helaas. Bij mij helpt douchen en een zwart lijntje make up op boven mijn wimperrand. Ik gebruik dan alleen mascara op mijn bovenste wimpers anders wordt het teveel en krijg je trieste blik. Maar ja alleen een optie als je make up gebruikt denk ik?
En sterkte met je katje, weet helaas hoe klote dat voelt! Dat is ook om te janken :(
Ik denk inderdaad dat koelen het beste is.

En daarna misschien een poedertje op je gezicht. Mijn gezicht gaat zo glimmen als ik gehuild heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven