Gezondheid alle pijlers

Gips tekenen

09-02-2017 17:33 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Na een ongelukkige val vd trap, mn scheen en kuitbeen gebroken, en mn enkelbanden afgescheurd. Nu eraan geopereerd, en mag de komende weken in het gips. En mag er ook niet op staan steunen. Kortom verveling hier, lig hele dagen op bed in de woonkamer.

Ik zelf ben wel een creativeling en nu is mijn vraag of je op het gips (heb nu meer van dat harde gips) mag tekenen/versieren? Heb hier van die kalkstiften liggen (heb met kerst een raam tekening gemaakt) zou het daarmee mogen? Omdat mn gips niet nat mag worden... weet ik dus nie of het mag. Op internet zag ik ook de servettendecoupage techniek... ook leuk, maar wordt je gips toch nat?

Groetjes uit mn bed, noa2008
Met servetten kan denk best hoor, leuk. Mod podge zal het gips echt niet zo doornat maken dat het kapot gaat lijkt me.

Maar goed, garantie tot de voordeur!

Beterschap trouwens!
De damp op de badkamer is genoeg om het zachter te laten worden. De laatst vastgeplakte stukjes gaan dan ook gewoon los. Ik zou het niet doen.
Oh en beterschap natuurlijk.
Gewoon met pen of stiften op het gips tekenen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou me uitleven in allerlei oefeningen voor de rest van je lijf.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven