Gezondheid alle pijlers

Gloeiende wangen

10-09-2015 16:50 11 berichten
Zo op zijn tijd heb ik hier wel eens last van. Ik voel me verder kiplekker, het zijn dan alleen de wangen die aanvoelen als een kachel. Kan dit met de menstruatiecyclus te maken hebben, of iets anders?

Groetjes!
Ik moet er wel bij zeggen, het is zo dat hoe kouder mijn lichaam aanvoelt, hoe minder warm de wangen ook zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het regelmatig na een dag flink in de zon en wind te zijn geweest. Niet verbrand, alleen een avondje gloeiend wangen. Klinkt dat misschien bekend?
Toevallig heb ik vandaag 3 kwartier in de zon en de wind gefietst. Of dat de oorzaak is weet ik niet, want ik heb eigenlijk nooit bijgehouden op welke momenten ik dat heb. Ik zal het eens in de gaten houden vanaf nu :-D
Ik heb dit ook, al sinds mijn geboorte! Vooral als ik moe ben kun je er een eitje op bakken.
Voor op brood.
Heb ik ook als ik moe ben, dan ril ik van de kou en dan gloeien mn wangen.
Ik heb het ook altijd als ik moe ben
Als ik moe ben of als ik een paar uur buiten ben geweest. Alsof mijn temperatuurhuishouding zich niet goed kan aanpassen
Hmmmm toch wel fijn dat meer mensen zich hierin herkennen... ik ben nu ook moe!
Is het geen Rosacea?
Ik heb er ook vaak last van. Zodra ik wat druk ben of veel buiten ben geweest, van de kou in de warmte kom, drank op heb of heet eten eet. Vrijwel elke dag dus wel eigenlijk. Ik heb er niet veel last van alleen anderen moeten er altijd wat van zeggen. Soms is het wel irritant, dan plens ik er wat koud water tegen aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven