gênant probleempje
zondag 1 juli 2018 om 21:51
Ik heb een stom en gênant probleem. Altijd als ik alcohol drink op een concert of festival ga ik enorm aan de dunne. Natuurlijk kan ik ervoor kiezen om geen alcohol meer te drinken maar dat wil ik niet. Ik drink ook niet veel of zo, niet dronken en geen katers de volgende dag. Ik kan alleen mijn ontlasting niet meer ophouden. Ik heb eens gegoogeld en het schijnt een redelijk bekend probleem te zijn Binnenkort gaan we naar een festival met slapen in een tent. En ik ben hard op zoek naar tips. Ik denk dat ik in ieder geval norit ga slikken. Maar ik ben bang dat dat niet voldoende is. Heeft iemand misschien de gouden tip voor mij? Dankjewel.
anoniem_637fde5445245 wijzigde dit bericht op 02-07-2018 09:00
Reden: niet relevant
Reden: niet relevant
5.89% gewijzigd
zondag 1 juli 2018 om 21:54
zondag 1 juli 2018 om 21:59
Ik zou een pamper aandoen.
Ik zou drie dagen tevoren niet meer eten.
Ik zou er een kurk in doen.
Ik zou een "steek" meenemen of een chemisch toilet.
Ik zou langs de toiletten blijven staan.
Of nog slimmer: gewoon accepteren dat mijn lijf niet tegen alcohol kan en me houden bij het spaatje of colaatje...
Of nog slimmer: gewoon accepteren dat mijn lijf niet tegen alcohol kan en me houden bij het spaatje of colaatje...
machutookunbietjemeerzijn wijzigde dit bericht op 01-07-2018 21:59
Reden: Typo
Reden: Typo
0.33% gewijzigd
Nope
zondag 1 juli 2018 om 22:07
Die tip van Weed en alcohol en water flink afwisselen vind ik wel een goeie. En ook beschuit eten kan helpen. Ik las al dat rijst eten (en vet vermijden) ook werkt. Ik vind het echt moeilijk om te accepteren dat ik blijkbaar zo extreem reageer op alcohol. Het gekke is dat ik het niet heb op feestjes bij iemand thuis of in de kroeg. Alleen maar met concerten en festivals in de buitenlucht. Het maakt ook niet uit of ik bier of wijn drink. Dankjulliewel voor de tips en voor het feit dat jullie me niet uitlachen!
zondag 1 juli 2018 om 22:18
Wiet ontspant je spieren. Ook je sluitspier dus
Lijkt me dat je probleem alleen maar erger wordt, als je dat gaat combineren met alcohol.
Ik hou ook van een drankje. Maar dit zou ik er toch niet voor over hebben.
Heb je trouwens geen vriendin of vriend? En ook geen interesse? Een poepbroek is niet zo aantrekkelijk...
Ik hou ook van een drankje. Maar dit zou ik er toch niet voor over hebben.
Heb je trouwens geen vriendin of vriend? En ook geen interesse? Een poepbroek is niet zo aantrekkelijk...
.
zondag 1 juli 2018 om 22:22
Ik snap dat je niet broodje nuchter tussen je vrienden wilt lopen terwijl zij lekker aan het bieren zijn, wiet is dan een goede
optie, maar wel afhankelijk of je rookt. Anders kun je natuurlijk ook een pilletje nemen. Twijfel je? Op veel festivals kun je je pilletje laten testen!
Wel vreemd dat je alleen last hebt van alcohol op festivals. Zou het niet eerder aan het eten kunnen liggen? Bier is bier, maar een beetje gezond eten op een festival is schier onmogelijk!
optie, maar wel afhankelijk of je rookt. Anders kun je natuurlijk ook een pilletje nemen. Twijfel je? Op veel festivals kun je je pilletje laten testen!
Wel vreemd dat je alleen last hebt van alcohol op festivals. Zou het niet eerder aan het eten kunnen liggen? Bier is bier, maar een beetje gezond eten op een festival is schier onmogelijk!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
zondag 1 juli 2018 om 22:23
enthousiasteling schreef: ↑01-07-2018 22:07Die tip van Weed en alcohol en water flink afwisselen vind ik wel een goeie. En ook beschuit eten kan helpen. Ik las al dat rijst eten (en vet vermijden) ook werkt. Ik vind het echt moeilijk om te accepteren dat ik blijkbaar zo extreem reageer op alcohol. Het gekke is dat ik het niet heb op feestjes bij iemand thuis of in de kroeg. Alleen maar met concerten en festivals in de buitenlucht. Het maakt ook niet uit of ik bier of wijn drink. Dankjulliewel voor de tips en voor het feit dat jullie me niet uitlachen!
Wat vreemd ! Ligt het niet eerder aan het eten daar, dan ?
nounou
zondag 1 juli 2018 om 22:28
Machutookunbietjemeerzijn schreef: ↑01-07-2018 21:59Ik zou een pamper aandoen.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
zondag 1 juli 2018 om 22:55
Dat lijkt mij ook.
Zorg dus gewoon dat je goed eet. Neem zelf brood en komkommers en fruit mee of andere dingen die goed blijven in je tent. Eet niet te vet. Eet regelmatig. Drink genoeg water. Was goed je handen nadat je naar de wc bent geweest.