Gezondheid alle pijlers

gênant probleempje

01-07-2018 21:51 93 berichten
Ik heb een stom en gênant probleem. Altijd als ik alcohol drink op een concert of festival ga ik enorm aan de dunne. Natuurlijk kan ik ervoor kiezen om geen alcohol meer te drinken maar dat wil ik niet. Ik drink ook niet veel of zo, niet dronken en geen katers de volgende dag. Ik kan alleen mijn ontlasting niet meer ophouden. Ik heb eens gegoogeld en het schijnt een redelijk bekend probleem te zijn Binnenkort gaan we naar een festival met slapen in een tent. En ik ben hard op zoek naar tips. Ik denk dat ik in ieder geval norit ga slikken. Maar ik ben bang dat dat niet voldoende is. Heeft iemand misschien de gouden tip voor mij? Dankjewel.
anoniem_637fde5445245 wijzigde dit bericht op 02-07-2018 09:00
Reden: niet relevant
5.89% gewijzigd
Bim schreef:
01-07-2018 22:28
Als je het thuis of op feestjes niet hebt, ligt het dus niet aan de alcohol. Wat eet of gebruik je daar nog meer dat je anders niet doet?
Ik denk dat het te maken heeft met de zon en alcohol en wellicht de vele uren achterelkaar alcohol. Dus als ik 8 uur op zo'n festival doorbreng en dan met grote tussenpozen bier drink. In totaal niet zoveel maar wel langere tijd. Op een feestje of in de kroeg ben ik vaak maar een uur of 4 en drink ik in kortere tijd meer. Daar kan ik dus ook opletten.
fitch schreef:
01-07-2018 22:22
Ik snap dat je niet broodje nuchter tussen je vrienden wilt lopen terwijl zij lekker aan het bieren zijn, wiet is dan een goede
optie, maar wel afhankelijk of je rookt. Anders kun je natuurlijk ook een pilletje nemen. Twijfel je? Op veel festivals kun je je pilletje laten testen!

Wel vreemd dat je alleen last hebt van alcohol op festivals. Zou het niet eerder aan het eten kunnen liggen? Bier is bier, maar een beetje gezond eten op een festival is schier onmogelijk!
Dank voor je tips! Ik ga dit keer eens weed proberen! En ik ga zorgen dat ik de gezondere maaltijden eet en niet te vet.
Esquimeau, dat is dus een advies dat je beter niet kunt geven. Het is niet gewoon niet gezond, imodium zou je eigenlijk nooit moeten gebruiken, maar zeker niet bij voorbaat al, als je nog niet eens diarree hebt.
Alle reacties Link kopieren
Best wel gênant inderdaad als je niet zonder alcohol kunt. Toch maar proberen, want aan de dunne op een festival lijkt me niet erg prettig.
nursy schreef:
01-07-2018 22:30
Er is incontinentie materiaal voor mensen die hun ontlasting niet op kunnen en houden. Er zijn ook grote luiers te vinden bij de kruidvat, maar kom hè geen drank meer lijkt me de beste optie, overduidelijk!
als je t zo stelt is het wel heel duidelijk idd!
Ik snap je punt Marana en ik snap goed dat dit niet de meest verantwoorde tip is en dat niet drinken natuurlijk het meest voor de hand liggend is.
Toch laat ik hem staan. Ik ga er van uit dat TO oud en wijs genoeg is om te bepalen wat ze ermee doet.
Ik vind het altijd een beetje 'zielig' dat sommige mensen blijkbaar alcohol nodig hebben om plezier te hebben.

Was ooit met een vriendin op een festival. Beide geen druppel alcohol gedronken maar gewoon normaal een colaatje. We hadden het erg naar ons zin, een beetje gek doen enzo. Maakte er serieus iemand de opmerking dat we vast teveel hadden gezopen terwijl we geen druppel alcohol op hadden :facepalm: :proud: :rofl:

Niet dat ik helemaal niet drink maar dat is hooguit een mix drankje op een avond om de zoveel maanden en in plaats van aan de schijt te raken moet ik daardoor minstens ieder uur naar de wc om te plassen en kan ik 's nachts niet slapen. Daarom drink ik alleen bij familie, vrienden of thuis want als je minstens ieder uur moet a 50 cent per keer....
Esquimeau schreef:
01-07-2018 23:08
Ik snap je punt Marana en ik snap goed dat dit niet de meest verantwoorde tip is en dat niet drinken natuurlijk het meest voor de hand liggend is.
Toch laat ik hem staan. Ik ga er van uit dat TO oud en wijs genoeg is om te bepalen wat ze ermee doet.
Wow het is al verwijderd. Volgens mij zei je - toch? Dank voor je tip! Ik ga even googelen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-07-2018 23:22
Reden: verwijderd ivm geven medisch advies
0.95% gewijzigd
TsumTsum schreef:
01-07-2018 23:11
Daarom drink ik alleen bij familie, vrienden of thuis want als je minstens ieder uur moet a 50 cent per keer....
Daar hebben ze tegenweurdig van die bandjes voor. Betaal je één keer een euro en dan kun je de rest van de dag op een dixie doorbrengen als je daar zin in hebt.
Lady*Voldemort schreef:
01-07-2018 23:13
Daar hebben ze tegenweurdig van die bandjes voor. Betaal je één keer een euro en dan kun je de rest van de dag op een dixie doorbrengen als je daar zin in hebt.
Aha, Ik ben al lang niet meer op festivals geweest, ken het wel van concerten waar je een stempel krijgt de eerste keer en dan ook de rest van de avond gratis kan gaan.
Nou viva vond mijn tip blijkbaar onder medisch advies vallen. Vond ik zelf niet, maar oké. Succes ermee TO!
Esquimeau schreef:
01-07-2018 23:17
Nou viva vond mijn tip blijkbaar onder medisch advies vallen. Vond ik zelf niet, maar oké. Succes ermee TO!
Ik heb gegoogeld en ik ga t eens proberen voordat ik naar t festival ga. Dankjewel!
hoe dom kan je zijn, blijven zuipen zou ik zeggen
Esquimeau schreef:
01-07-2018 23:17
Want iemand aanraden om bepaalde geneesmiddelen te gebruiken is geen medisch advies?
enthousiasteling schreef:
01-07-2018 23:18
Ik heb gegoogeld en ik ga t eens proberen voordat ik naar t festival ga. Dankjewel!
Toen ik dat spul gebruikte kon ik een week niet poepen. Dat is ook geen pretje, kan ik je vertellen.
.
Echt zo oneindig dom.
01-07-2018 22:07
Die tip van Weed en alcohol en water flink afwisselen vind ik wel een goeie. !
Joh... drink gewoon geen alcohol. Wat is het probleem?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou ja, het is maar net waar je prioriteiten liggen. Denk ik.
impala schreef:
01-07-2018 23:20
Toen ik dat spul gebruikte kon ik een week niet poepen. Dat is ook geen pretje, kan ik je vertellen.
En het heeft nog wel meer bijwerkingen. Je kunt er kotsmisselijk van worden bijvoorbeeld.
Dus het wordt nu alcohol, Imodium en wiet op het volgende festival. Nou veel plezier joh.
ik vind het echt bizar dat iemand die de broek vol laat lopen doordat ze alcohol drinkt hier op zoek is naar tips om wel alcohol te kunnen drinken. Als je er niet tegen kunt dan kun je er dus niet tegen. Dan ga je toch niet andere zooi afwisselen met water én alcohol? Wat is het belang in vredesnaam? Onder invloed raken ongeacht wat, is een festival must?
enn wijzigde dit bericht op 01-07-2018 23:27
3.81% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
SallySpectra* schreef:
01-07-2018 23:23
En het heeft nog wel meer bijwerkingen. Je kunt er kotsmisselijk van worden bijvoorbeeld.
Dan neem je toch gewoon een emmer mee? Kun je ook op pissen, dat scheelt weer een euro voor een bandje.
Zo, je darmen platleggen om te kunnen drinken ?
Dat zou ik niet enthousiast maar wanhopig dom noemen.
nounou
Imodium mag niet worden aangeraden maar weed wel? Vreemd.
ViezeHond schreef:
01-07-2018 22:53
Ik snap niet dat er perse iets aan je gemoedstoestand gedaan moet worden terwijl je al iets leuks aan het doen bent.
Jij hebt dus nooit in je leven gedronken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven