gênant probleempje
zondag 1 juli 2018 om 21:51
Ik heb een stom en gênant probleem. Altijd als ik alcohol drink op een concert of festival ga ik enorm aan de dunne. Natuurlijk kan ik ervoor kiezen om geen alcohol meer te drinken maar dat wil ik niet. Ik drink ook niet veel of zo, niet dronken en geen katers de volgende dag. Ik kan alleen mijn ontlasting niet meer ophouden. Ik heb eens gegoogeld en het schijnt een redelijk bekend probleem te zijn Binnenkort gaan we naar een festival met slapen in een tent. En ik ben hard op zoek naar tips. Ik denk dat ik in ieder geval norit ga slikken. Maar ik ben bang dat dat niet voldoende is. Heeft iemand misschien de gouden tip voor mij? Dankjewel.
anoniem_637fde5445245 wijzigde dit bericht op 02-07-2018 09:00
Reden: niet relevant
Reden: niet relevant
5.89% gewijzigd
maandag 2 juli 2018 om 16:49
Norit en Imodium? Zodat je een maand niet meer kakt...enthousiasteling schreef: ↑02-07-2018 16:47Dankjewel! Ja ik ga dit keer erg goed opletten wat ik eet. En misschien toch gewoon norit proberen.
maandag 2 juli 2018 om 16:51
maandag 2 juli 2018 om 16:51
hahahaha nee ipv imodium
maandag 2 juli 2018 om 21:15
Dan neem je gewoon een beetje Dulcolax, probleem opgelost.
maandag 2 juli 2018 om 21:18
Maar inderdaad echt bizar dat wiet (ik schrijf het gewoon met een T) en een pilletje wel geadviseerd mogen worden maar een pilletje Imodium van de drogist niet.
Viva, wat is jullie logica? ‘Medisch advies’ (gewoon een alleedaagse huis-tuin-keuken-drogist tip) mag niet, maar mensen aanraden drugs te gebruiken wel?!
Wtf?!
Viva, wat is jullie logica? ‘Medisch advies’ (gewoon een alleedaagse huis-tuin-keuken-drogist tip) mag niet, maar mensen aanraden drugs te gebruiken wel?!
Wtf?!
maandag 2 juli 2018 om 21:47
Het ligt er ook maar net aan wat wel of wat niet gestaft wordt.Perzina schreef: ↑02-07-2018 21:18Maar inderdaad echt bizar dat wiet (ik schrijf het gewoon met een T) en een pilletje wel geadviseerd mogen worden maar een pilletje Imodium van de drogist niet.
Wtf?!
maandag 2 juli 2018 om 22:53
dinsdag 3 juli 2018 om 00:19
Ik voel een nieuw topic aankomen...
Wat een geweldige tips worden er in dit topic gegeven. Ben vooral benieuwd hoe dit afloopt. TO, je komt nadien toch wel vertellen hoe het gegaan is he? Ik zou in elk geval een paar schone slips meenemen naar dat festival.