Gezondheid alle pijlers

gênant probleempje

01-07-2018 21:51 93 berichten
Ik heb een stom en gênant probleem. Altijd als ik alcohol drink op een concert of festival ga ik enorm aan de dunne. Natuurlijk kan ik ervoor kiezen om geen alcohol meer te drinken maar dat wil ik niet. Ik drink ook niet veel of zo, niet dronken en geen katers de volgende dag. Ik kan alleen mijn ontlasting niet meer ophouden. Ik heb eens gegoogeld en het schijnt een redelijk bekend probleem te zijn Binnenkort gaan we naar een festival met slapen in een tent. En ik ben hard op zoek naar tips. Ik denk dat ik in ieder geval norit ga slikken. Maar ik ben bang dat dat niet voldoende is. Heeft iemand misschien de gouden tip voor mij? Dankjewel.
anoniem_637fde5445245 wijzigde dit bericht op 02-07-2018 09:00
Reden: niet relevant
5.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De beste tip? Gewoon eens een keer niet drinken, weet je meteen of het daar aan ligt of niet.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
enthousiasteling schreef:
02-07-2018 16:47
Dankjewel! Ja ik ga dit keer erg goed opletten wat ik eet. En misschien toch gewoon norit proberen.
Norit en Imodium? Zodat je een maand niet meer kakt...
rosanna08 schreef:
02-07-2018 16:48
De beste tip? Gewoon eens een keer niet drinken, weet je meteen of het daar aan ligt of niet.
Dankjewel, ja ik ga dat denk ik toch eens proberen. Vooral omdat ik er dus geen last van heb ik de kroeg of op een feestje. Alleen maar op festivals en buitenconcerten.
SallySpectra* schreef:
02-07-2018 16:49
Norit en Imodium? Zodat je een maand niet meer kakt...
hahahaha nee ipv imodium
Trek iig geen witte broek aan.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
02-07-2018 16:51
:idee:
ViezeHond schreef:
02-07-2018 16:51
Denk dat het wel snor zit als TO de boel zo gaat verstoppen
Dat zit wel snorit.
Damned if I don’t
Dat wordt keien schijten.
SallySpectra* schreef:
02-07-2018 21:08

Dan neem je gewoon een beetje Dulcolax, probleem opgelost.
Hopelijk heb je een beetje een ruime tas, TO.
Damned if I don’t
Maar inderdaad echt bizar dat wiet (ik schrijf het gewoon met een T) en een pilletje wel geadviseerd mogen worden maar een pilletje Imodium van de drogist niet.

Viva, wat is jullie logica? ‘Medisch advies’ (gewoon een alleedaagse huis-tuin-keuken-drogist tip) mag niet, maar mensen aanraden drugs te gebruiken wel?!

Wtf?!
Perzina schreef:
02-07-2018 21:18
Maar inderdaad echt bizar dat wiet (ik schrijf het gewoon met een T) en een pilletje wel geadviseerd mogen worden maar een pilletje Imodium van de drogist niet.

Viva, wat is jullie logica? ‘Medisch advies’ (gewoon een alleedaagse huis-tuin-keuken-drogist tip) mag niet, maar mensen aanraden drugs te gebruiken wel?!

Wtf?!
Het ligt er ook maar net aan wat wel of wat niet gestaft wordt.
KyloRen schreef:
02-07-2018 21:47
J ;)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
SallySpectra* schreef:
02-07-2018 21:08
Ik voel een nieuw topic aankomen...

Wat een geweldige tips worden er in dit topic gegeven. Ben vooral benieuwd hoe dit afloopt. TO, je komt nadien toch wel vertellen hoe het gegaan is he? Ik zou in elk geval een paar schone slips meenemen naar dat festival.
KyloRen schreef:
02-07-2018 21:47

Zegt ook genoeg over die staffers hier.
Boselfje2 schreef:
03-07-2018 08:02
Het is me wat.
Boselfje2 schreef:
03-07-2018 08:02
Of misschien over de mods. Je weet het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven