Gezondheid alle pijlers

Goede tandarts Breda West?

16-07-2013 21:50 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ben een tijd geleden verhuisd en ben nu op zoek naar een goede tandarts in Breda.

Mijn vriend zit bij gezonde Mooie tanden in Breda en is hier tevreden over. Echter is deze praktijk helemaal aan de andere kant van breda.

Wie kan mij vertellen wat een goede tandarts in Breda West is?
Helemaal aan de andere kant van Breda? dat valt toch wel mee zeg!
www.zorgkaartnederland.nl
dus jij ziet je vriend ook nooit omdat hij helemaal "aan de andere kant van breda woont"
wat een flauwe reactie, happiness

maar om antwoord te geven op je vraag: ik zie mijn vriend zeker wel want hij is bij me ingetrokken.

Ik heb een druk leven en nu ik het voor het kiezen heb, vind ik het wel zo fijn om dichtbij te zitten.

die zorgkaartNl website vind ik onbetrouwbaar trouwens, veel te weinig reacties voor een betrouwbaar beeld.
quote:Sannietje1985 schreef op 17 juli 2013 @ 22:16:

die zorgkaartNl website vind ik onbetrouwbaar trouwens, veel te weinig reacties voor een betrouwbaar beeld.

Nou graag gedaan hoor

(maar een advisering van een willekeurige anonieme forumster zou wel goed genoeg zijn?)
http://vergelijkmondzorg.nl/praktijken/
Ik weet natuurlijk niet wat je prettig vind aan een tandarts, maar ik vind deze erg professioneel. http://www.omnidental.nl/#/home/
Ik zat ooit bij een goede vrouwelijke tandarts, maar hoe het daar heet? Het is op de Wilhelminastraat, vanuit het centrum gezien aan de linkerkant. Echt een aanrader! (ik ben echter verhuisd).
Sanietje ik vind er niks flauws aan ik dacht anders kan je dat toch gewoon plannen als je bij hem langs gaat?!

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven