Groot hoefblad bij hooikoorts?
dinsdag 12 februari 2019 om 09:11
Tegen hooikoorts en allergie gebruikte ik cetruzine. Dat hielp maar weinig, de bijwerkingen ervan waren voor mij bijna erger dan de kwaal. Ik kreeg er hoofdpijn en sufheid van. Ik ben daar dus mee gestopt, maar heb daardoor nog erge allergie klachten.
Nu heb ik gelezen over het kruid groot hoefblad, het zou goed helpen bij hooikoorts, astma en migraine.
https://iocob.nl/2005/12/groot_hoefblad/
Wie kent en gebruikt dit, waar koop je dit en van welk merk? Ik wil het gaan proberen maar ik weet niet waar ik het het best kan kopen.
Nu heb ik gelezen over het kruid groot hoefblad, het zou goed helpen bij hooikoorts, astma en migraine.
https://iocob.nl/2005/12/groot_hoefblad/
Wie kent en gebruikt dit, waar koop je dit en van welk merk? Ik wil het gaan proberen maar ik weet niet waar ik het het best kan kopen.
dinsdag 12 februari 2019 om 09:25
Voorzichtigheid geboden want deze plant belast de lever zeker bij langdurig gebruik. Het is in principe een giftige plant waarvan alleen de wortel medicinaal wordt gebruikt. De toxische stoffen kunnen de lever belasten en uit sommige studies met muizen blijkt dat er cirrose ontstaat bij dit type planten (littekens op de lever die niet herstellen). Het is daarom verboden om supplementen vrij te verkopen waar deze plant of wortel in zit .
Ik zou naar een goede allergoloog gaan want er is niet maar 1 medicijn tegen hooikoorts en er zijn tegenwoordig ook medicijnen waar je niet suf van wordt.
Ik zou naar een goede allergoloog gaan want er is niet maar 1 medicijn tegen hooikoorts en er zijn tegenwoordig ook medicijnen waar je niet suf van wordt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 12 februari 2019 om 13:35
Ik heb inderdaad gelezen dat het schadelijk kan zijn, als het Pa's bevat. Er schijnen produkten te zijn die dat niet bevatten, ik was nieuwsgierig of hier mensen zijn met ervaring daarmee.
Over groot hoefblad veel positieve dingen gelezen, ook bij migraine en astma. Of het werkelijk helpt weet ik nog niet.
Ik ga sowieso naar de dokter en vraag dan een verwijzing naar allergoloog.
Ik weet al dat ik allergisch ben voor pollen van o.a de hazelaar die nu bloeit, maar ook van huisstofmijt, dieren en nog meer andere zaken. Hier een goed medicijn voor krijgen is voor mij belangrijk want ik heb met mijn klachten bijna geen leven.
Over groot hoefblad veel positieve dingen gelezen, ook bij migraine en astma. Of het werkelijk helpt weet ik nog niet.
Ik ga sowieso naar de dokter en vraag dan een verwijzing naar allergoloog.
Ik weet al dat ik allergisch ben voor pollen van o.a de hazelaar die nu bloeit, maar ook van huisstofmijt, dieren en nog meer andere zaken. Hier een goed medicijn voor krijgen is voor mij belangrijk want ik heb met mijn klachten bijna geen leven.
dinsdag 12 februari 2019 om 13:47
Welk deel van het is verboden om supplementen met dit product te verkopen heb je niet begrepen? Ook bij dat type supplementen is de veiligheid bij langer gebruik dan 12 tot 16 weken niet vastgesteld.
Wanneer je levercirrose oploopt dan weet je pas echt wat vermoeidheid is en het is niet omkeerbaar dus het gaat niet over tenzij je een levertransplantatie krijgt. Het is een gevaarlijke plant.
Wanneer je levercirrose oploopt dan weet je pas echt wat vermoeidheid is en het is niet omkeerbaar dus het gaat niet over tenzij je een levertransplantatie krijgt. Het is een gevaarlijke plant.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 12 februari 2019 om 14:42