Gezondheid alle pijlers

grote puist

11-01-2017 21:07 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje smerig misschien maar heb een hele grote puist (zeker een dikke cm) in Mn hals zitten. Hij doet gewoon zeer! Heb hem al voorzichtig proberen uit de drukken naar dit lukt niet. Binnen in voel ik een hard ronde bobbel. Iemand tip wat ik eraan/ ermee kan doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cuques schreef op 11 januari 2017 @ 21:43:

Niet zelf mee rommelen! Ik ken een verhaal van vrij dichtbij van iemand die daar aan overleden is (pukkel in de nek/hals). De ontsteking was naar binnen geslagen nadat ze aan de pukkel had gezeten, en is naar haar hersenen gedaan. Een paar dagen erna is ze overleden.



klopt ja. Wilde ik ook zeggen.

Als de puist nog hard is, afblijven. Als er beweging in zit kan de huisarts je helpen. Ik heb recentelijk zo'n leukerd laten verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de apotheek zalf halen met benzylperoxide erin, is maar paar euro en na een nachtje inweken is die gekrompen
You're a diamond dear, they can't break you
Alle reacties Link kopieren
Ga morgen even naar de drogist om zalf en als het na het weekend nog zo is naar de huisarts. Bedankt voor alle adviezen
Alle reacties Link kopieren
quote:Marco_32 schreef op 11 januari 2017 @ 21:33:

[...]





Waarom hebben vrouwen zo n pukkel uitknijpen drang?'t Is net als apen die vlooien
Reinigen met alcohol en insmeren met een dikke laag sudocreme en verder niet aankomen want het wordt er alleen maar erger van



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Afblijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 11 januari 2017 @ 21:27:

Warm compres erop bevordert de rijping.

Vroeger stak ik zelf wel eens een steriel naaldje eein om de druk eraf te krijgen en te knijpen. Wordt afgeraden door deskundigen maar hielp wel. Bovendien houd ik ervan om te friemelen en 'opereren' op mezelf.In je hals zou ik daar toch nog wat extra mee uitkijken.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Echt niet uitknijpen!!

Ik had een keer zo'n gedrocht op/in m'n wang en heb die toen onderhuids kapot geknepen, en vervolgens zag ik er twee weken uit als een hamster omdat mijn wang ging ontsteken. Voel nu nog steeds een litteken bolletje, twee jaar later...
Alle reacties Link kopieren
Trekzalf!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marco_32 schreef op 11 januari 2017 @ 21:33:

[...]





Waarom hebben vrouwen zo n pukkel uitknijpen drang?



Heeeeerlijk!

Ik kijk ook graag dat soort filmpjes op youtube
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 11 januari 2017 @ 21:22:

Ik krijg spontaan pukkel uitknijp drang... Echt he ik ook haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 11 januari 2017 @ 22:43:

[...]





't Is net als apen die vlooienJa precies. Zeg je nou dat vrouwen het meest weg hebben van apen?
Alle reacties Link kopieren
Blaarpleister erop. Na 1 a 2 nachtjes is ie rijp en komt alle troep er zonder knijpen uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:fretra schreef op 12 januari 2017 @ 22:46:

Blaarpleister erop. Na 1 a 2 nachtjes is ie rijp en komt alle troep er zonder knijpen uit.



Blaarpleister?! dat dat werkt!





Afijn.... hij is nu zo goed als weg gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven