help ik ben LELIJK

zaterdag 7 maart 2009 om 21:37
Ik zie dat dit topic al heel oud is. Maar 't doet me denken aan een tv-uitzending van tien jaar geleden. 'Lief en leed' ofzo heette dat programma, met Maya Ecksteen. Te gast waren mensen die zichzelf heel lelijk vonden. Zo erg, dat een vrouw die daar zat niet in een winkel wilde werken omdat ze andere mensen niet met haar gezicht wilde confronteren.
Maar nu de clou: NIEMAND van de gasten was (naar mijn mening) lelijk. Echt niet.
Maar nu de clou: NIEMAND van de gasten was (naar mijn mening) lelijk. Echt niet.
vrijdag 24 februari 2012 om 01:16
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier en zal mij ook even kort voorstellen.
Mijn naam is Romy 19 jaar,en heel erg onzeker over mijn uiterlijk,dat ik zelfs gingen googlen.. en toen kwam ik dit topic tegen.
Ben heel erg onzeker over mijn kaken en voorhoofd en zie mezelf als een lelijk persoon en soms zelfs soort van monster.. ik wil ook vaak niet te lang iemand aankijken..
Wat kan ik er tegen doen en waarom is mijn zelfbeeld zo?
Ik ben nieuw hier en zal mij ook even kort voorstellen.
Mijn naam is Romy 19 jaar,en heel erg onzeker over mijn uiterlijk,dat ik zelfs gingen googlen.. en toen kwam ik dit topic tegen.
Ben heel erg onzeker over mijn kaken en voorhoofd en zie mezelf als een lelijk persoon en soms zelfs soort van monster.. ik wil ook vaak niet te lang iemand aankijken..
Wat kan ik er tegen doen en waarom is mijn zelfbeeld zo?
vrijdag 24 februari 2012 om 01:21
vrijdag 24 februari 2012 om 01:21

vrijdag 24 februari 2012 om 01:22
quote:romy1993 schreef op 24 februari 2012 @ 01:21:
[...]
Daar ben ik me bewust van,maar ik heb er ook voor gekozen.
Ik heb er goed over nagedacht:)!
Kan ik ben heel oud en rimpelig.
Ik denk dat dit heel onverstandig is.
[...]
Daar ben ik me bewust van,maar ik heb er ook voor gekozen.
Ik heb er goed over nagedacht:)!
Kan ik ben heel oud en rimpelig.
Ik denk dat dit heel onverstandig is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 24 februari 2012 om 01:34
De foto's zijn weg zie ik. Heel verstandig.
Het was niet alleen jouw keuze, maar je zet nu ook die vriendin op het internet - die van niets weet.
Misschien eens met iemand gaan praten over wat jij van jezelf vindt. Grote kans dat heel veel mensen er heel anders over denken dan jij!
Heeft er ooit iemand tegen je gezegd dat je lelijk bent, en lelijke kaken hebt? Of een lelijk voorhoofd?
Het was niet alleen jouw keuze, maar je zet nu ook die vriendin op het internet - die van niets weet.
Misschien eens met iemand gaan praten over wat jij van jezelf vindt. Grote kans dat heel veel mensen er heel anders over denken dan jij!
Heeft er ooit iemand tegen je gezegd dat je lelijk bent, en lelijke kaken hebt? Of een lelijk voorhoofd?
Okay,ik heb mijn foto's dan toch verwijdert misschien was ik wat naief erover..
Toch bedankt voor jullie eerlijke meningen!
@feeks haha grappig dat je dat zegt,met een pony voel ik me juist weer mooier omdat het me voorhoofd bedekt.. terwijl ik eigenlijk ook weleens wat anders wil dan een pony.. haha
xxx
@feeks haha grappig dat je dat zegt,met een pony voel ik me juist weer mooier omdat het me voorhoofd bedekt.. terwijl ik eigenlijk ook weleens wat anders wil dan een pony.. haha
xxx
Okay,ik heb mijn foto's dan toch verwijdert misschien was ik wat naief erover..
xxx
xxx
vrijdag 24 februari 2012 om 01:37
quote:Uncharted schreef op 24 februari 2012 @ 01:34:
Ja daarom was ik beetje naief denk hihi:$
Nou het is meer dat een vriendin van school heeft gezegd dat ik brede kaken heb enso,en zelf vind ik mijn voorhoofd ja gewoon niet erg mooi,sommige hebben zo'n mooie gladde.
Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik geboren ben als een jongen,en leef nu 24/7 als een meisje enso.. maar misschien zit daar ook verband tussen.
Nou het is meer dat een vriendin van school heeft gezegd dat ik brede kaken heb enso,en zelf vind ik mijn voorhoofd ja gewoon niet erg mooi,sommige hebben zo'n mooie gladde.
Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik geboren ben als een jongen,en leef nu 24/7 als een meisje enso.. maar misschien zit daar ook verband tussen.
vrijdag 24 februari 2012 om 01:39
quote:romy1993 schreef op 24 februari 2012 @ 01:37:
[...]
Das zeker niet te zien.
Die vriendin is denk ik een beetje jaloers of voelt zich onzeker, daarom probeert ze jou een rotgevoel te geven. Nergens voor nodig, je bent een leuke meid en niet meer die pony doen
[...]
Das zeker niet te zien.
Die vriendin is denk ik een beetje jaloers of voelt zich onzeker, daarom probeert ze jou een rotgevoel te geven. Nergens voor nodig, je bent een leuke meid en niet meer die pony doen
vrijdag 24 februari 2012 om 01:44
Romy, ik heb al je foto's zitten bekijken en moet zeggen dat je een mooie meid bent.. mooie ogen en mooie glimlach.. dat je als jongen geboren bent, kun je niet echt zien..
maar had wel zo'n gevoel, door je vraagstelling, door de wat schuchtere blik op sommige foto's.. en doordat je er volgens mij ook een foto bij had zitten van toen je nog een jongen was.. kan dat kloppen?.. .. zag ook dat je een hele studie aan het maken was van vrouwen met mannelijke trekjes.. je had er foto's bij zitten van Angelina Jolie, Linda Hamilton.. en je was hun 'poses' aan het imiteren..
serieus.. je ziet er leuk uit.. je bent een leuke meid..
maar had wel zo'n gevoel, door je vraagstelling, door de wat schuchtere blik op sommige foto's.. en doordat je er volgens mij ook een foto bij had zitten van toen je nog een jongen was.. kan dat kloppen?.. .. zag ook dat je een hele studie aan het maken was van vrouwen met mannelijke trekjes.. je had er foto's bij zitten van Angelina Jolie, Linda Hamilton.. en je was hun 'poses' aan het imiteren..
serieus.. je ziet er leuk uit.. je bent een leuke meid..

Maak je niet druk meid. Het is niet aan je te zien. Vind je leuker zonder pony, dat wel!
En geen glad voorhoofd? Ik zie niets geks aan je hoor!
En als je een onzuivere huid bedoelt: heb ik helaas ook. En daar kunnen heel veel anderen over meepraten denk ik. Misschien wordt je voorhoofd nog wel wat egaler/gladder als je een paar jaar wacht.
En geen glad voorhoofd? Ik zie niets geks aan je hoor!
En als je een onzuivere huid bedoelt: heb ik helaas ook. En daar kunnen heel veel anderen over meepraten denk ik. Misschien wordt je voorhoofd nog wel wat egaler/gladder als je een paar jaar wacht.
quote:feeks schreef op 24 februari 2012 @ 01:39:
[...]
Das zeker niet te zien.
Haha okay! blij dat het dan weer niet opvalt voorderest hihi.
Het zou kunnen,ze is zelf gepest geweest omdat ze erg klein is etc maarja dan maakt het mij idd onzeker!
Mijn pony zal ik invervolg anders doen dan hihi;P ik wil het ook graag anders maar durf dat gewoon niet.
Maar ga het nu maars proberen hihi.
Bedankt xx
[...]
Das zeker niet te zien.
Haha okay! blij dat het dan weer niet opvalt voorderest hihi.
Het zou kunnen,ze is zelf gepest geweest omdat ze erg klein is etc maarja dan maakt het mij idd onzeker!
Mijn pony zal ik invervolg anders doen dan hihi;P ik wil het ook graag anders maar durf dat gewoon niet.
Maar ga het nu maars proberen hihi.
Bedankt xx