Gezondheid alle pijlers

help ik ben LELIJK

14-10-2007 00:44 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week een afspraak bij de huisarts. ik hou het niet langer uit: leven in een isolement. Als ik in de spiegel kijk weet ik weer waarom ik me heb teruggetrokken: jarenlang uitgescholden voor lelijk. Ik wil zo gewoon niet verder
voor de onzuivere huid; http://www.clearandsmoothskin.com/store/

geen aandelen, maar t werkt bij mij en een heleboel anderen.

ff aanvulling, ik gebruik de kick ass formule en geen van de creme's, daar reageer ik allergisch op. Wel het elderflowermask, die is lekker
trusten voor nu
quote:boogster schreef op 24 februari 2012 @ 01:44:

Romy, ik heb al je foto's zitten bekijken en moet zeggen dat je een mooie meid bent.. mooie ogen en mooie glimlach.. dat je als jongen geboren bent, kun je niet echt zien..

maar had wel zo'n gevoel, door je vraagstelling, door de wat schuchtere blik op sommige foto's.. en doordat je er volgens mij ook een foto bij had zitten van toen je nog een jongen was.. kan dat kloppen?.. .. zag ook dat je een hele studie aan het maken was van vrouwen met mannelijke trekjes.. je had er foto's bij zitten van Angelina Jolie, Linda Hamilton.. en je was hun 'poses' aan het imiteren..

serieus.. je ziet er leuk uit.. je bent een leuke meid..

Haha ja klopt xd omg genant ik was gewoon vergeten dat die foto's er ook nog opstond natuurlijk;P naja kun je me gelukkig helemaal goed beoordelen hihi:$

Voel me wel beetje aanstellert nu ik jou reactie lees en die van andere..blijkt dus wel mee te vallen haha :$
quote:feeks schreef op 24 februari 2012 @ 01:48:

voor de onzuivere huid; http://www.clearandsmoothskin.com/store/

geen aandelen, maar t werkt bij mij en een heleboel anderen.

ff aanvulling, ik gebruik de kick ass formule en geen van de creme's, daar reageer ik allergisch op. Wel het elderflowermask, die is lekker

Dank je voor de tip<3 zal er rustig even naar gaan kijken.

Slaap lekker,en bedankt:) ik ga nu ook maar is slapen:$ alweer 2u bijna hihi

truste en bedankt iedereeen:) xxx
Ik weet precies hoe je je voelt meid. Ik ben ook lelijk.

Sterkte
Ik heb gisteren gekeken en vind TO zeker niet lelijk.

Lelijk86, ben jij nog ingegaan op het verzoek van enkele forummers, om iets af te spreken?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
TO, ken je die valentijn, ook als jongen geboren en nu vrouwelijk model?

Tuurlijk ziet die er heel anders uit, ik wil alleen zeggen dat een jongen die een vrouw wordt niet per definitie lelijk wordt gevonden.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 24 februari 2012 @ 12:26:

Ik heb gisteren gekeken en vind TO zeker niet lelijk.

Lelijk86, ben jij nog ingegaan op het verzoek van enkele forummers, om iets af te spreken?Nee, vind het wel heel erg lief dat ze het aanbieden maar ik durf niet.
-
anoniem_186689 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 18:27
0.00% gewijzigd
Heel erg herkenbaar, sterkte
Foto's niet gezien maar als je dezelfde Romy bent die ik ken van een ander forum (ook nu als meisje door het leven).. Dan ben je echt een mooi meisje
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven