Help me een groot probleem.
woensdag 1 februari 2012 om 18:16
Dit is echt erg, zaterdag zie ik mjn vriend en ik heb sinds gistermiddag een koortslip. De blaasjes zitten er nog steeds en lijken erger dan gisteren.
Is het weg voor zaterdag, dat het er een beetje toonbaar uiziet?
Wat kan ik doen om het zo snel mogelijkweg te laten gaan, hoe droog ik de blaasjes uit. Tandpasta heb ik geprobeerd maar werkt niet. Ik heb geen geld voor die dure cremes.
Ik heb wel zwitsal zinkzalf is dat wat? Alle tips zijn welkom.
Is het weg voor zaterdag, dat het er een beetje toonbaar uiziet?
Wat kan ik doen om het zo snel mogelijkweg te laten gaan, hoe droog ik de blaasjes uit. Tandpasta heb ik geprobeerd maar werkt niet. Ik heb geen geld voor die dure cremes.
Ik heb wel zwitsal zinkzalf is dat wat? Alle tips zijn welkom.
woensdag 1 februari 2012 om 18:23
woensdag 1 februari 2012 om 18:28
Echinaforce tabletjes weken in heet water en dat papje snachts voor je gaat slapen er op smeren!
En die doorzichtige lip patches helpen heel goed tegen de pijn en ze genezen er sneller door.
Voorkomen: lippenbalsem smeren met een spf factor De zon is een stimulerende factor namelijk
En die doorzichtige lip patches helpen heel goed tegen de pijn en ze genezen er sneller door.
Voorkomen: lippenbalsem smeren met een spf factor De zon is een stimulerende factor namelijk
Internagelaktisch
woensdag 1 februari 2012 om 18:34
quote:coco95 schreef op 01 februari 2012 @ 18:26:
Ik heb geen geld voor de apotheek anders kan ik niet uit in het weekend. Mijn moeder zei dat die cremes 10 euro ofzo kosten en dat ze niet eens werken.
Ik ga maar met de zinkzalf smeren.Oh dus het is toch niet zo'n heel erg groot probleem dan. Uitgaan is belangrijker
Ik heb geen geld voor de apotheek anders kan ik niet uit in het weekend. Mijn moeder zei dat die cremes 10 euro ofzo kosten en dat ze niet eens werken.
Ik ga maar met de zinkzalf smeren.Oh dus het is toch niet zo'n heel erg groot probleem dan. Uitgaan is belangrijker
woensdag 1 februari 2012 om 22:53
Tea three zalf helpt ook heel goed. Vandaag bij de Aldi voor 4 Euro.
http://www.aldi.nl/aldi_v ... 022012_48_140_1412_5.html
http://www.aldi.nl/aldi_v ... 022012_48_140_1412_5.html