Gezondheid alle pijlers

Help, mijn man snurkt!

22-01-2010 15:52 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man snurkt elke nacht en houdt mij zo wakker. Ik heb mijn rust goed nodig en word nu echt boos op hem. We hebben geen extra bed. Hebben mensen tips? Hoe kan hij stoppen met snurken?
Alle reacties Link kopieren
Je kan middeltjes uit de drogist proberen om het snurken te verminderen. Er zijn verschillende dingen zoals: iets wat je in je mond moet spuiten, doet iets met je keel waardoor je minder snurkt. Van die neus stripjes waardoor je beter kan ademen etc.

Er kunnen verschillende oorzaken voor snurken zijn zoals: drank, drugs, op je rug slapen, roken, koude voeten etc. Dus je kan ervoor zorgen dat z'n voeten altijd onder de deken zijn of je kan iets aan de achterkant op z'n rug plakken/binden zodat als hij op z'n rug wilt liggen hij weer wilt omdraaien.

Als het een ernstige vorm is kan je naar de dokter gaan die kan hem doorverwijzen naar de kno arts. Sommige mensen hebben slaapapneu maar dat is als je in je slaap stopt met ademen. Het kan ook zijn dat je tong te ver naar achteren gaat als die slaapt en daarvoor kunnen ze een bitje voorstellen.

Jij kan bv ook iets doen zoals zorgen dat je eerder probeert te slapen of oordopjes in doen, kan je ook bij de drogist of supermarkt kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven