Gezondheid alle pijlers

help!!!

26-01-2014 23:38 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op het moment heel onzeker. 3 weken geleden heb ik een blaasontsteking gehad en daar antibiotica voor gehad maar wel seks met mijn vriend gehad. Ik dacht als hij bijna klaar komt doen ie een condoom om omdat ik we zonder veel lekkerder vinden. Maar ik was 3 dagen te laat met mijn menstruatie wat ik eigenlijk geen menstruatie kan noemen normaal bloed ik namelijk heel veel en gebruik ik tampon super en moet ik me alsnog om de 2 uur verschonen maar tampons kon ik niet eens brengen zo weinig was het en dus maar maandverband gebruikt en aan het eind van de dag zaten er een paar druppeltjes op en ook was het die zelfde dag weer over. Wel heb ik krampen maar ook die herken ik niet. Wel verlies ik vocht en moet ik veel plassen en heb ik een misselijk gevoel. Kan iemand me helpen please?
Antibiotica heeft geen invloed op de werking van de pil.
Koop een zwangerschapstest. Dan weetje waar de klachten vandaan komen, en misschien ben je wel gevoelig voor antibiotica, en zijn daar je klachten aan te wijden.
morgen even bij het kruidvat een testje halen, de glazen bol is weg ter reparatie, anders had ik graag even voor je gekeken.
quote:anoniemmeisje123 schreef op 26 januari 2014 @ 23:38:

Wel verlies ik vocht en moet ik veel plassen en heb ik een misselijk gevoel. Kan iemand me helpen please?Helpen met wat?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
TO lees de bijsluiter van de Antibiotica of zoek de bijsluiter op internet. Dan weet je of er verminderde werking van de pil mogelijk is door wisselwerking. Zo ja doe een zwangerschapstest.
Rekening nr om de 20 euro te betalen?
Wat is nou precies je vraag? Eb heeft je vriend nu nog dat condoom omgedaan?
Dat condoom zal het verschil denk ik sowieso niet maken. Zal net zo min effectief zijn als het "voor het zingen de kerk uit".

Wees slim, en koop snel een zwangerschapstest. Je kunt deze klachten ook krijgen omdat je zo bang bent dat je zwanger bent - daar gaat je lichaam dan ook op reageren.
Okee bedankt ik zal voor de zekerheid morgen een test gaan halen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven