hielspoor tips gevraagd
dinsdag 12 augustus 2014 om 10:22
Sinds een half jaar heb ik bij opstaan ontzettende pijn aan mijn rechterhiel. Na wat googelen op de symptomen kom ik uit bij hielspoor. Ben nog niet bij een arts geweest maar eerst zelf wat aan het experimenteren geslagen. Dit omdat ik in mijn omgeving mensen ken met dezelfde kwaal en na aanmeten van hele dure zolen behalve een aanslag op hun beurs er niets beter van zijn geworden. Ik heb gelhielzooltjes in mijn schoenen en die helpen goed tegen de pijn. Die komen maar tot halverwege de voet en nu krijg ik last van de onderste rand van die zooltjes. (pff beetje moeilijk uit te leggen zo) Voor mijn werk loop en sta ik veel, draag altijd goed schoeisel zoals Wolky en soms Ecco. Wie heeft tips voor goede zooltjes of schoenen die de pijn verlichten?
Ben al begonnen met oefeningen en die helpen wel, maar na een hele dag werken voel ik het toch weer.
Ben al begonnen met oefeningen en die helpen wel, maar na een hele dag werken voel ik het toch weer.

dinsdag 12 augustus 2014 om 21:02
quote:misschicken schreef op 12 augustus 2014 @ 20:59:
[...]
[afbeelding]
Deze bedoel je? Nee, daar kreeg ik een overbelaste grote teen van. En dat kan je er niet bij hebben
Ja die!
Ik droeg hem alleen snachts
Overdag was levensgevaarlijk geweest
IK denk dat ik dan zonder hielspoor maar met nekbreuk in het ziekenhuis had gelegen
[...]
[afbeelding]
Deze bedoel je? Nee, daar kreeg ik een overbelaste grote teen van. En dat kan je er niet bij hebben
Ja die!
IK denk dat ik dan zonder hielspoor maar met nekbreuk in het ziekenhuis had gelegen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

dinsdag 12 augustus 2014 om 21:17
quote:Summerdance schreef op 12 augustus 2014 @ 21:02:
[...]
Ja die!
Daar is ie ook voor, voor 's nachts
Het is de bedoeling dat ie de peesplaat oprekt, zodat je 's ochtends pijnloos kan staan. Maar als dan je grote teen gaat protesteren omdat daar de hele nacht aan getrokken is....
Ik deed ook wel oprek-oefeningen voordat ik mijn bed uit ging, maar nooit lang genoeg. Want als ik wakker word moet ik naar de wc. En dan eerst uitgebreid oprekken was er niet bij natuurlijk.
Wat ben ik blij dat het over is zeg! Ik ben zelfs begonnen met hardlopen
[...]
Ja die!
Daar is ie ook voor, voor 's nachts
Het is de bedoeling dat ie de peesplaat oprekt, zodat je 's ochtends pijnloos kan staan. Maar als dan je grote teen gaat protesteren omdat daar de hele nacht aan getrokken is....
Ik deed ook wel oprek-oefeningen voordat ik mijn bed uit ging, maar nooit lang genoeg. Want als ik wakker word moet ik naar de wc. En dan eerst uitgebreid oprekken was er niet bij natuurlijk.
Wat ben ik blij dat het over is zeg! Ik ben zelfs begonnen met hardlopen
dinsdag 12 augustus 2014 om 22:19
quote:misschicken schreef op 12 augustus 2014 @ 20:59:
[...]
[afbeelding]
+1
Ik kreeg een steriele ontsteking in mijn teen.
Trek je daarvoor DRIE MAANDEN zo'n geval aan.........
Mijn tips:
1. Naar de podoloog voor zooltjes. Ik wil niet meer zonder.
2. En 's zomers Fitflops aantrekken, dan zijn zooltjes niet nodig.
Een absolute zegen.
http://www.fitflop.eu/womens/womens-sandals/?sz=190
[...]
[afbeelding]
+1
Ik kreeg een steriele ontsteking in mijn teen.
Trek je daarvoor DRIE MAANDEN zo'n geval aan.........
Mijn tips:
1. Naar de podoloog voor zooltjes. Ik wil niet meer zonder.
2. En 's zomers Fitflops aantrekken, dan zijn zooltjes niet nodig.
Een absolute zegen.
http://www.fitflop.eu/womens/womens-sandals/?sz=190
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"