Gezondheid alle pijlers

Hoe heet dat spul, dat warm wordt?

20-06-2011 20:29 144 berichten
Vroeger, toen ik klein was, smeerde mijn moeder bij groeipijn mijn beentjes in met een spulletje dat warm werd.

Het was een mintgroen flesje, 20 cm hoog ongeveer, en het liep smal toe. Het smeerseltje was wit, en dezelfde substantie als bodylotion.

Hoe heet dit? Wordt dit nog verkocht?

Het is geen tijgerbalsem en ik kan mama niet bereiken...
Alle reacties Link kopieren
hahaha daar had ik het gister nog over met vriend een mintgroen flesje met witte dop...(mijn zus heeft het ooit op haar gezicht gesmeerd) is het niet midalgam of zoiets?
midalgan?
Midalgan is een rode verpakking!

Maar, klinkt ook goed, en ze hebben warm en extra warm, zalig bij pijnlijke spieren... Morgen op zoek!

Op d'r gezicht gesmeerd?! Holy shit....
nee midalgan is rood geloof ik...ow kan daar zo niet tegen dat ik het niet weet...het rook raar...maar ok welk spul doet dat niet.
Vicks rub?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Van midalgan kan je een allergische reactie krijgen. Weet niet of je het op je kinds been wil smeren?
Dampo?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hoe het heet weet ik even niet, maar is nog steeds te krijgen bij de toko!
quote:mimootje schreef op 20 juni 2011 @ 20:38:

Van midalgan kan je een allergische reactie krijgen. Weet niet of je het op je kinds been wil smeren?

Ohnee, ik heb geen kinderen! Maar mijn moeder smeerde dat vroeger altijd op mijn beentjes bij groeipijn. Was een mintgroene fles, zat er iets van 'mint' of 'menth' in de naam?

Ik wil het op mijn vriendje zijn rug smeren, hij ligt zielig op bed....
Calendulan misschien?
Tokotalin ofzo???
Mint Ease?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:zonnebloempje1985 schreef op 20 juni 2011 @ 20:42:

Calendulan misschien?Het werd altijd lekker warm! Calendulan wordt volgens mij niet warm...
tokotolin is een klein glazen buisje en vooral vor verkoudheid

dit?
http://home.concepts.nl/~patron/pdf/cajeput.pdf

Cajeput olie?
Nope, het is het allemaal niet....

maar er worden zoveel alternatieven geboden, dat ik denk ik wel wat ga vinden! Welk spulletje wordt warm en is lekker voor je spieren?
Hmmz, je hebt gelijk, dan is "Perskindol Cool" nog het enige dat ik kan bedenken... anders zou ik het niet weten. Vervelend als je het ergens wel weet in je achterhoofd maar er niet op kunt komen.
Hihi toen ik de titel oplas zei mijn vriend:" Ehm, vuur???" Daar moest ik erg om lachen.

Helaas weet ik niet welke creme je bedoeld, succes met zoeken!
Misschien van verpakking veranderd: http://www.vakdrogist.nl/tantum-lotion-warmte.html
Weet niet of je moeder wel eens boodschappen deed in Duitsland.

Die van mij wel en we hadden dan Rubrimint in huis.

Weet even niet meer of dit een mint-groen flesje was, maar oke.
quote:zonnebloempje1985 schreef op 20 juni 2011 @ 20:57:

Hmmz, je hebt gelijk, dan is "Perskindol Cool" nog het enige dat ik kan bedenken... anders zou ik het niet weten. Vervelend als je het ergens wel weet in je achterhoofd maar er niet op kunt komen.

I know!! Perskindol is het niet, Tantum zo op het gezicht ook niet.... het flesje was groen, breed van onder, smal toelopend naar boven.

Zou ik het gewoon allemaal gedroomd hebben? Ik zie dat flesje nog zo staan in de badkamer...

Anaiteb22: Wat denken mannen toch praktisch!
quote:Babywish schreef op 20 juni 2011 @ 21:01:

Weet niet of je moeder wel eens boodschappen deed in Duitsland.

Die van mij wel en we hadden dan Rubrimint in huis.

Weet even niet meer of dit een mint-groen flesje was, maar oke.Nee, dat is 'm ook niet. Bij elke suggestie google ik hoopvol, maar helaas...
Dynamint muscle balm?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven