Hoe heet dat spul, dat warm wordt?
maandag 20 juni 2011 om 20:29
Vroeger, toen ik klein was, smeerde mijn moeder bij groeipijn mijn beentjes in met een spulletje dat warm werd.
Het was een mintgroen flesje, 20 cm hoog ongeveer, en het liep smal toe. Het smeerseltje was wit, en dezelfde substantie als bodylotion.
Hoe heet dit? Wordt dit nog verkocht?
Het is geen tijgerbalsem en ik kan mama niet bereiken...
Het was een mintgroen flesje, 20 cm hoog ongeveer, en het liep smal toe. Het smeerseltje was wit, en dezelfde substantie als bodylotion.
Hoe heet dit? Wordt dit nog verkocht?
Het is geen tijgerbalsem en ik kan mama niet bereiken...
maandag 20 juni 2011 om 20:41
quote:mimootje schreef op 20 juni 2011 @ 20:38:
Van midalgan kan je een allergische reactie krijgen. Weet niet of je het op je kinds been wil smeren?
Ohnee, ik heb geen kinderen! Maar mijn moeder smeerde dat vroeger altijd op mijn beentjes bij groeipijn. Was een mintgroene fles, zat er iets van 'mint' of 'menth' in de naam?
Ik wil het op mijn vriendje zijn rug smeren, hij ligt zielig op bed....
Van midalgan kan je een allergische reactie krijgen. Weet niet of je het op je kinds been wil smeren?
Ohnee, ik heb geen kinderen! Maar mijn moeder smeerde dat vroeger altijd op mijn beentjes bij groeipijn. Was een mintgroene fles, zat er iets van 'mint' of 'menth' in de naam?
Ik wil het op mijn vriendje zijn rug smeren, hij ligt zielig op bed....
maandag 20 juni 2011 om 20:52
maandag 20 juni 2011 om 20:58
Misschien van verpakking veranderd: http://www.vakdrogist.nl/tantum-lotion-warmte.html
maandag 20 juni 2011 om 21:02
quote:zonnebloempje1985 schreef op 20 juni 2011 @ 20:57:
Hmmz, je hebt gelijk, dan is "Perskindol Cool" nog het enige dat ik kan bedenken... anders zou ik het niet weten. Vervelend als je het ergens wel weet in je achterhoofd maar er niet op kunt komen.
I know!! Perskindol is het niet, Tantum zo op het gezicht ook niet.... het flesje was groen, breed van onder, smal toelopend naar boven.
Zou ik het gewoon allemaal gedroomd hebben? Ik zie dat flesje nog zo staan in de badkamer...
Anaiteb22: Wat denken mannen toch praktisch!
Hmmz, je hebt gelijk, dan is "Perskindol Cool" nog het enige dat ik kan bedenken... anders zou ik het niet weten. Vervelend als je het ergens wel weet in je achterhoofd maar er niet op kunt komen.
I know!! Perskindol is het niet, Tantum zo op het gezicht ook niet.... het flesje was groen, breed van onder, smal toelopend naar boven.
Zou ik het gewoon allemaal gedroomd hebben? Ik zie dat flesje nog zo staan in de badkamer...
Anaiteb22: Wat denken mannen toch praktisch!
maandag 20 juni 2011 om 21:03
quote:Babywish schreef op 20 juni 2011 @ 21:01:
Weet niet of je moeder wel eens boodschappen deed in Duitsland.
Die van mij wel en we hadden dan Rubrimint in huis.
Weet even niet meer of dit een mint-groen flesje was, maar oke.Nee, dat is 'm ook niet. Bij elke suggestie google ik hoopvol, maar helaas...
Weet niet of je moeder wel eens boodschappen deed in Duitsland.
Die van mij wel en we hadden dan Rubrimint in huis.
Weet even niet meer of dit een mint-groen flesje was, maar oke.Nee, dat is 'm ook niet. Bij elke suggestie google ik hoopvol, maar helaas...