Gezondheid alle pijlers

Hoe krijg ik aerochamber snel droog?

30-03-2014 17:12 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik geef mijn zoontje op dit moment om de 4 uur ventolin. Nu heb ik de voorzetkamer afgewassen en laten drogen aan de lucht. Alleen is dat ding na bijna 3 uur nog niet droog. Over een uurtje moet hij weer inhaleren maar dat gaat niet als het niet droog is. Ik mag hem niet afdrogen.

Iemand tips?
Fohn erop?
Op de vensterbank boven de verwarming laten drogen? In elk geval op een droge plek en niet bv in de badkamer.

Fohnen mag niet!
En rechtop zetten, op een droge doek. Dan moet ie toch echt na drie uur wel droog zijn hoor..
Ik heb het op een droge doek gezet maar er zitten nog steeds druppels op.

Ik ga maar de verwarming even aanzetten. Ik heb nog een half uur.
Bij mij is het mondstuk dat vooral vochtig blijft.

Als het droog lijkt en ik dan inhaleer dan blijkt er toch water in te zitten. Hoe is dat bij anderen?

En mag föhnen echt niet? Hmmm, het leek me juist een goede oplossing. Niet dus.
je moet na het schoonmaken heeeeel hard met dat ding zwaaien en kloppen op het aanrecht op een droge doek. Dat scheelt al enorm. Heb je nu alleen niets meer aan.
En 1 keertje puffen zonder voorzetkamer?

Doe ik zelf namelijk ook, want hier is hij ook nooit precies tussen een wasbeurt en gebruik droog
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn zoon is 8 maanden dus moet wel met dat ding :-)

De verwarming heeft geholpen gelukkig.
Ik spoel hem gewoon nooit van binnen af, want drogen duurt idd te lang. Haal elk jaar een nieuwe en thats it.
.
Ik blaas er even door zodat eventuele druppels eruit zijn. Als ik dat ding rond een uur of half 7 afwas kan ik hem rond 10en zonder problemen gebruiken. Hier wordt hij ook gewoon aan de binnenkant met doek afgedroogd.
Ik föhn het ding wel, gewoon de knop indrukken voor koele lucht (dus geen warme lucht). Op stand 'storm' blaas ik alle druppels weg, dan gewoon rechtop op een schone doek op het aanrecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven