Honing en kaneel
donderdag 28 mei 2015 om 00:37
Ik ben inmiddels een weekje bezig met elke ochtend als ik opsta en 's avonds voor het slapen gaan een kop honing en kaneel met gekookt water op te drinken. Erg lekker vind ik het niet, maar vies is het ook niet.
Het kan goed zijn voor veel dingen en ik drink het in de hoop dat het wat ondersteund met afvallen.
Nu vraag ik me af of er meerdere mensen zijn die dit geprobeerd hebben bij het afvallen? En of het ook echt werkt, ook bij verkoudheid bijv.
Het kan goed zijn voor veel dingen en ik drink het in de hoop dat het wat ondersteund met afvallen.
Nu vraag ik me af of er meerdere mensen zijn die dit geprobeerd hebben bij het afvallen? En of het ook echt werkt, ook bij verkoudheid bijv.
donderdag 28 mei 2015 om 00:44
donderdag 28 mei 2015 om 01:34
quote:vlindertje1991 schreef op 28 mei 2015 @ 01:13:
Honing en kaneel moet o.a. helpen tegen verkoudheid, blaasinfecties, vermoeidheid en afvallen.
Toch ben ik zeer benieuwd of iemand wel een goede ervaring hiermee heeft.
Och er zullen altijd mensen zijn die hierbij zweren omdat ze denken ervan af te vallen, en vergeten zijn dat ze tegelijkertijd ook minder snoepten (want ja ik ben nu zo goed bezig met die honing/ kaneel/ citroen, dat het jammer zou zijn dat teniet te doen door nu die mars te eten.
Ik heb wel gehoord dat honing werkt tegen ontstekingen, maar daar hoort afvallen niet bij
Honing en kaneel moet o.a. helpen tegen verkoudheid, blaasinfecties, vermoeidheid en afvallen.
Toch ben ik zeer benieuwd of iemand wel een goede ervaring hiermee heeft.
Och er zullen altijd mensen zijn die hierbij zweren omdat ze denken ervan af te vallen, en vergeten zijn dat ze tegelijkertijd ook minder snoepten (want ja ik ben nu zo goed bezig met die honing/ kaneel/ citroen, dat het jammer zou zijn dat teniet te doen door nu die mars te eten.
Ik heb wel gehoord dat honing werkt tegen ontstekingen, maar daar hoort afvallen niet bij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 28 mei 2015 om 04:59
donderdag 28 mei 2015 om 05:42
De enige honing die echt iets voor je gezondheid schijnt te doen kost meer dan 60 dollar per potje. Kan even niet op de term komen wat voor honing dat precies was.
Normale supermarkt honing is niet gezond en bevat alleen onnodige kcal. Het kan wel verzachtend werken tijdens 'n verkoudheidje natuurlijk.
Normale supermarkt honing is niet gezond en bevat alleen onnodige kcal. Het kan wel verzachtend werken tijdens 'n verkoudheidje natuurlijk.
Shoot first, ask questions later!
donderdag 28 mei 2015 om 06:18
donderdag 28 mei 2015 om 06:36
Ik neem savonds een kopje kaneel met honing.. ( wel heet water met kaneel eerst een half uurtje laten afkoelen voor je honing erin doet, dit kan afgedekt wachten) en sochtends warm kopje water met halve citroen water..
De voordelen zijn niet alleen afvallen maar ook voor veel andere gezondheids redenen. Ook stabiliseer het je bloedsuikerspiegel!
De voordelen zijn niet alleen afvallen maar ook voor veel andere gezondheids redenen. Ook stabiliseer het je bloedsuikerspiegel!
donderdag 28 mei 2015 om 07:06
Iedereen die claimt dat je gewicht verliest door product X te eten is een idioot. Door het nemen van energie verlies je geen energie. Het beste dieet is je muil houden en doorlopen.
Bron: http://jelmerdeboer.nl/de ... er-om-niet-af-te-slanken/
Bron: http://jelmerdeboer.nl/de ... er-om-niet-af-te-slanken/
donderdag 28 mei 2015 om 07:29
Manuka honing is dat!
http://www.honinggezond.nl/manuka-honing/
Kost maar liefst 73 euro voor 'n potje van 250 gram.
http://www.honinggezond.nl/manuka-honing/
Kost maar liefst 73 euro voor 'n potje van 250 gram.
Shoot first, ask questions later!
donderdag 28 mei 2015 om 07:31
Water met citroensap/appelazijn op een nuchtere maag zorgt ervoor dat je makkelijker naar de wc kunt. Sommige mensen met 'moeilijke' darmen ervaren ook dat de boel wat rustiger wordt. Maar je gaat er niet van afvallen.
Kaneel zou een stofje bevatten dat goed is voor je bloedsuikerspiegel, maar zoals met alle kruiden, moet je geen wonderen verwachten. Kruiden bevatten kleine hoeveelheden werkzame stoffen en hebben niet zoveel invloed op je lichaam als medicijnen. En je gaat er echt geen kilo's van afvallen.
Kaneel zou een stofje bevatten dat goed is voor je bloedsuikerspiegel, maar zoals met alle kruiden, moet je geen wonderen verwachten. Kruiden bevatten kleine hoeveelheden werkzame stoffen en hebben niet zoveel invloed op je lichaam als medicijnen. En je gaat er echt geen kilo's van afvallen.
donderdag 28 mei 2015 om 07:43
Hier, lees dit maar
"Je kan honing voor 1001 doeleinden gebruiken. Het is de ultieme huid booster omdat het deze verzorgt en voedt. De bekendste is natuurlijk in de thee. Let er wel op dat je de honing pas toevoegt als je thee zo rond de 60 graden is. Op deze manier krijg je de geneeskrachtige mineralen en enzymen binnen die je anders, door het hete water, kapotmaakt. En dat is natuurlijk zonde.
Wat overigens nog wel belangrijk is om te vermelden is dat honing vanzelfsprekend een behoorlijke suikerbom is. Voornamelijk fructose en glucose. Deze hebben een negatieve invloed op je bloedsuikerspiegel. Consumeer het dus gematigd en in kleine hoeveelheden."
En veel meer nuttige weetjes over honing uit de supermarkt
http://gezondbenjij.nl/go ... abel-van-koud-geslingerd/
"Je kan honing voor 1001 doeleinden gebruiken. Het is de ultieme huid booster omdat het deze verzorgt en voedt. De bekendste is natuurlijk in de thee. Let er wel op dat je de honing pas toevoegt als je thee zo rond de 60 graden is. Op deze manier krijg je de geneeskrachtige mineralen en enzymen binnen die je anders, door het hete water, kapotmaakt. En dat is natuurlijk zonde.
Wat overigens nog wel belangrijk is om te vermelden is dat honing vanzelfsprekend een behoorlijke suikerbom is. Voornamelijk fructose en glucose. Deze hebben een negatieve invloed op je bloedsuikerspiegel. Consumeer het dus gematigd en in kleine hoeveelheden."
En veel meer nuttige weetjes over honing uit de supermarkt
http://gezondbenjij.nl/go ... abel-van-koud-geslingerd/