Huisarts Enschede
maandag 15 juni 2015 om 14:54
Hallo Allemaal,
Enige tijd geleden ben ik verhuist naar Enschede. Gezien ik nu te ver weg woon van mijn vorige huisarts ben ik opzoek naar een nieuwe huisarts. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer en ik heb geen kennissen in Enschede die mij op weg kunnen helpen.
Heeft een van jullie goede of juiste slechte ervaringen met een bepaalde huisarts in Enschede? Ik zou ze graag van jullie horen om mijn keuze wat gemakkelijker te maken.
Groetjes,
Prismax
Enige tijd geleden ben ik verhuist naar Enschede. Gezien ik nu te ver weg woon van mijn vorige huisarts ben ik opzoek naar een nieuwe huisarts. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer en ik heb geen kennissen in Enschede die mij op weg kunnen helpen.
Heeft een van jullie goede of juiste slechte ervaringen met een bepaalde huisarts in Enschede? Ik zou ze graag van jullie horen om mijn keuze wat gemakkelijker te maken.
Groetjes,
Prismax
maandag 15 juni 2015 om 15:00
maandag 15 juni 2015 om 15:14
Maak voor jezelf uit of je liever een vrouw of een man hebt als huisarts, en of het een jonge of wat oudere moet zijn.
Daarmee dun je die lijst van 57 al een mooi stuk uit waarschijnlijk.
Verder, vraag de buren/collega's.
als laatste gewoon dan uit die overgebleven zijn 1 kiezen.
Veel moeilijker gaat het niet zijn eigenlijk, je moet het immers toch altijd maar afwachten.
Daarmee dun je die lijst van 57 al een mooi stuk uit waarschijnlijk.
Verder, vraag de buren/collega's.
als laatste gewoon dan uit die overgebleven zijn 1 kiezen.
Veel moeilijker gaat het niet zijn eigenlijk, je moet het immers toch altijd maar afwachten.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
maandag 15 juni 2015 om 15:27
quote:martieh schreef op 15 juni 2015 @ 15:24:
Dr Kuiperij is een fijne arts, ik weet alleen niet of ze nog plaats in haar praktijk heeft.
Ze heeft haar praktijk bij het zwembad.De Kuiperij is inderdaad de enigste over wie veel positieve verhalen had gehoord, maar zij zit helaas daardoor ook al helemaal vol.
Dr Kuiperij is een fijne arts, ik weet alleen niet of ze nog plaats in haar praktijk heeft.
Ze heeft haar praktijk bij het zwembad.De Kuiperij is inderdaad de enigste over wie veel positieve verhalen had gehoord, maar zij zit helaas daardoor ook al helemaal vol.
maandag 15 juni 2015 om 15:44
maandag 15 juni 2015 om 15:45
maandag 15 juni 2015 om 15:59
quote:yasmijn schreef op 15 juni 2015 @ 15:47:
Ik denk dat het niet goed is om hier namen van artsen neer te zetten, denk zelfs niet eens dat het mag, staat me iets van bij.
Zou het even vragen in het modtopic als ik jou was.
Ben je al wat ingeburgerd in onze heerlijke stad?
Ik ga het even vragen, bedankt voor de waarschuwing in elk geval.
Maar ik vind het hier heerlijk! Echt een geweldige plek om te wonen en alles binnen handbereik!
Ik denk dat het niet goed is om hier namen van artsen neer te zetten, denk zelfs niet eens dat het mag, staat me iets van bij.
Zou het even vragen in het modtopic als ik jou was.
Ben je al wat ingeburgerd in onze heerlijke stad?
Ik ga het even vragen, bedankt voor de waarschuwing in elk geval.
Maar ik vind het hier heerlijk! Echt een geweldige plek om te wonen en alles binnen handbereik!
donderdag 8 oktober 2015 om 13:33
Ik ben ook net verhuisd naar Enschede en had zelf best moeite met het vinden van een huisarts. Veel huisartsen gebeld in mijn omgeving, namen allemaal geen nieuwe patiënten aan op dat moment. Uiteindelijk wel eentje gevonden. Hier ben ik tevreden over. Alleen wel jammer dat ik het gevoel had dat ik geen keuze had. Nu heb ik bijv een man als huisarts terwijl ik het juist wel prettig vond om een vrouw te hebben. Maar dat bleek uiteindelijk bij mij toch een kwestie van wennen.
Veel succes met jouw zoektocht! Hopelijk vind je snel een goede
edit: Oeps, zie dat het al een oud topic is... hoop dat je inmiddels al wat gevonden hebt!
Veel succes met jouw zoektocht! Hopelijk vind je snel een goede
edit: Oeps, zie dat het al een oud topic is... hoop dat je inmiddels al wat gevonden hebt!