Gezondheid alle pijlers

Huisarts Enschede

15-06-2015 14:54 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Enige tijd geleden ben ik verhuist naar Enschede. Gezien ik nu te ver weg woon van mijn vorige huisarts ben ik opzoek naar een nieuwe huisarts. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer en ik heb geen kennissen in Enschede die mij op weg kunnen helpen.

Heeft een van jullie goede of juiste slechte ervaringen met een bepaalde huisarts in Enschede? Ik zou ze graag van jullie horen om mijn keuze wat gemakkelijker te maken.

Groetjes,

Prismax
https://www.zorgkaartnederland.nl/huisarts/enschede
Dat is heel persoonlijk, maar vaak moet je een huisarts nemen in je eigen postcodegebied en heb je niet eens veel te kiezen.
--- dubbel
prismax wijzigde dit bericht op 15-06-2015 15:11
Reden: dubbel
% gewijzigd
@ Groenebroek : bedankt voor de link, die had ik zelf ook al gevonden. Maar gezien ik in het centrum woon heb ik nog steeds de keus uit 68 artsen, dat maakt het nog niet veel makkelijker.
Maak voor jezelf uit of je liever een vrouw of een man hebt als huisarts, en of het een jonge of wat oudere moet zijn.

Daarmee dun je die lijst van 57 al een mooi stuk uit waarschijnlijk.

Verder, vraag de buren/collega's.

als laatste gewoon dan uit die overgebleven zijn 1 kiezen.

Veel moeilijker gaat het niet zijn eigenlijk, je moet het immers toch altijd maar afwachten.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Informeer eens bij je zorgverzekering, mogelijk kunnen zij aangeven welke huisartsen in jouw buurt patiënten aannemen.
Een goede huisarts in Enschede? Davids!

Zit aan de singel.

Zelf zat ik bij een andere; in een wijk, de meest waardeloze HA-ooit.
bats!
Dr Kuiperij is een fijne arts, ik weet alleen niet of ze nog plaats in haar praktijk heeft.

Ze heeft haar praktijk bij het zwembad.
quote:martieh schreef op 15 juni 2015 @ 15:24:

Dr Kuiperij is een fijne arts, ik weet alleen niet of ze nog plaats in haar praktijk heeft.

Ze heeft haar praktijk bij het zwembad.De Kuiperij is inderdaad de enigste over wie veel positieve verhalen had gehoord, maar zij zit helaas daardoor ook al helemaal vol.
quote:Draakje90 schreef op 15 juni 2015 @ 15:23:

Een goede huisarts in Enschede? Davids!

Zit aan de singel.

Zelf zat ik bij een andere; in een wijk, de meest waardeloze HA-ooit.Bedankt voor je bericht, ik ga eens verder kijken naar Davids
quote:prismax schreef op 15 juni 2015 @ 15:28:

[...]

Bedankt voor je bericht, ik ga eens verder kijken naar DavidsWant in welke wijk zoek je specifiek? Je mag mij ook een PB sturen, als je anders te herkenbaar bent.
bats!
Ik vind niet dat je hier namen van artsen kunt gaan noemen!

Ik heb een hele fijne, dichtbij het centrum maar ik ga echt geen naam noemen
quote:Draakje90 schreef op 15 juni 2015 @ 15:37:

[...]

Want in welke wijk zoek je specifiek? Je mag mij ook een PB sturen, als je anders te herkenbaar bent.Volgens mij staat je berichten functie niet aan, maar ik woon in het centrum, in de buurt van het ziekenhuis.
quote:yasmijn schreef op 15 juni 2015 @ 15:39:

Ik vind niet dat je hier namen van artsen kunt gaan noemen!

Ik heb een hele fijne, dichtbij het centrum maar ik ga echt geen naam noemen Ik hoop dat ik hier niets verkeerds mee doe, anders zal ik het topic laten sluiten. Bedankt voor je reactie.
Ik denk dat het niet goed is om hier namen van artsen neer te zetten, denk zelfs niet eens dat het mag, staat me iets van bij.

Zou het even vragen in het modtopic als ik jou was.

Ben je al wat ingeburgerd in onze heerlijke stad?
quote:yasmijn schreef op 15 juni 2015 @ 15:47:

Ik denk dat het niet goed is om hier namen van artsen neer te zetten, denk zelfs niet eens dat het mag, staat me iets van bij.

Zou het even vragen in het modtopic als ik jou was.

Ben je al wat ingeburgerd in onze heerlijke stad?

Ik ga het even vragen, bedankt voor de waarschuwing in elk geval.

Maar ik vind het hier heerlijk! Echt een geweldige plek om te wonen en alles binnen handbereik!
Ik ben ook net verhuisd naar Enschede en had zelf best moeite met het vinden van een huisarts. Veel huisartsen gebeld in mijn omgeving, namen allemaal geen nieuwe patiënten aan op dat moment. Uiteindelijk wel eentje gevonden. Hier ben ik tevreden over. Alleen wel jammer dat ik het gevoel had dat ik geen keuze had. Nu heb ik bijv een man als huisarts terwijl ik het juist wel prettig vond om een vrouw te hebben. Maar dat bleek uiteindelijk bij mij toch een kwestie van wennen.

Veel succes met jouw zoektocht! Hopelijk vind je snel een goede

edit: Oeps, zie dat het al een oud topic is... hoop dat je inmiddels al wat gevonden hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven