Gezondheid alle pijlers

Ik drink iedere dag

09-03-2010 23:06 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot een paar maanden geleden dronk ik af en toe, misschien eens in de maand 3 glazen ofzo. De laatste 2 maanden drink ik iedere avond 2 glazen wijn, nooit meer. Ik drink omdat ik me dan na die tijd heel ontspannen voel en beter kan slapen. Wat vinden jullie daarvan? Slecht of niet slecht...En hoeveel en hoe vaak drinken jullie?
quote:La Vie en Rose schreef op 13 maart 2010 @ 22:37:

Santé!

Martini drink ik niet zo vaak, doet me denken aan hoestdrank.

Rosé is echt mijn drankje.

Haha! Mij ook, eerlijk gezegd. Als ik het echt zo sec ruik, idd, het ruikt een beetje naar een medicijnachtig iets. Maar ja, het is mijn medicijn, denk ik dan maar.

Het grappige is dat mijn moeder ooit ook helemaal van de Martini was, en nu bijna alleen nog maar Port drinkt. Ik neig daar ook een beetje naar, nu ik ouder word

En voor de anti-drinkers; ik kan niet anders, ik ben ermee opgegroeid, mijn vader is was slijter. Raar woord, eigenlijk.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Het is op zich nog wel te drinken, maar heeft niet mijn voorkeur. Ik kan dat apotheekgevoel meestal niet van me afzetten

Port vind ik ook niet zo. Te zoet. Ik hou niet van zoete drankjes, word ik misselijk van. Het moet gewoon droog zijn.

Ik kom uit een wijn familie. Goede wijnen. Daar hou ik van.

Alhoewel, ik ben natuurlijk vroeger in een ver verleden ook begonnen met Lambrusco en Canei enzo. Yeck.

Mijn vader is trouwens ook was. Niet meer.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Oh, of wacht... dat bedoelde je niet. Hij is gewoon geen slijter meer.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
La Vie; mij vader is idd geen slijter meer, in de zin dat hij niks meer verkoopt

Ik hou eigenlijk ook helemaal niet van zoetje drankjes, al helemaal niet van zoete wijn. Qua wit Pinot Blanc, qua rood meestal iets van Merlot. Witte (zoete) Martini is dan inderdaad wel erg zoet eigenlijk, maar toch vind ik dat erg lekker (en ik vind het dus wel erg grappig dat mijn moeder ook zo "begonnen is". Blijkbaar toch een soort genendingetje, dezelfde smaak. Ik ken overigens veel mensen die Martini echt niet te hachelen vinden.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven