Gezondheid alle pijlers

Ik heb VIN

19-11-2015 13:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben een meisje/vrouw van 26 jaar oud en vandaag is VIN23 bij mij vastgesteld. Mijn zus is 1,5 jaar geleden overleden aan de kankervorm hiervan.

Ik ben op zoek naar lotgenoten die ook deze vorm van kanker hebben op jonge leeftijd om mee te delen en te sparren.

Mijn leven is nog niet eens begonnen of nu dit... Kut HPV.
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen! Wat verschrikkelijk heftig om eerst je zus te verliezen, en nu dit.....
Jeetje wat vreselijk! Wat is dit precies voor iets? Ik kan er niks over vinden. Is het bij jou ook per definitie dodelijk? Of kun je eraan behandeld worden? Iig heel veel sterkte!
Is VIN een door autocorrect aangepaste HPV of iets anders, TO?
Ik heb het gevonden. Er is wel behandeling mogelijk begrijp ik?
quote:Miffy schreef op 19 november 2015 @ 14:07:

Is VIN een door autocorrect aangepaste HPV of iets anders, TO?Vin is volgensmij de engelse afkorting. Het staat voor een pre-stadium van vulva kanker.

http://www.macmillan.org. ... erous-conditions/vin.html

Toevoeging:

Wat een klote situatie. Zeker omdat je ondertussen ook je zus nog moet missen. Maar jouw situatie is momenteel niet die van je zus, er kan nog van alles gebeuren.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ah, ik heb het ook gevonden. Vulva kanker. Wat een rottig bericht, TO.
Ach lieverd, sterkte
Sterkte en een hele dikke knuff
Wat een verschrikkelijk bericht! Misschien eens op www.kanker.nl kijken, daar heb je ook fora, misschien vind je daar wat meer lotgenoten. Is het behandelbaar?
Goede tip Gismo.

Misschien een hele andere benadering maar via humanitas zijn er groepen voor jongeren die iemand verloren zijn. Jij hebt jong al best veel meegemaakt en ik snap ook goed dat je mensen zoekt die hetzelfde hebben meegemaakt om ervaringen te delen. Een deel van je ervaringen zou je in zo'n lotgenotengroep ook kwijt kunnen.

Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Wat afschuwelijk.... Heel veel kracht toegewenst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven