Ingescheurde mondhoek heelt niet
donderdag 10 januari 2013 om 10:18
Ik heb nu al ongeveer een week een uitgescheurde mondhoek. Normaal is het 1 à 2 dagen vet houden en het is over, maar dit keer wil het maar niet helen, en elke keer als ik mijn mond goed open doe, staat het weer op scherp. Ik smeer me rot met allerlei vette zooi, ben er inmiddels wel klaar mee
Hebben jullie enig idee waar ik het snel mee zou kunnen oplossen?
Alvast bedankt
Hebben jullie enig idee waar ik het snel mee zou kunnen oplossen?
Alvast bedankt

donderdag 10 januari 2013 om 10:21

donderdag 10 januari 2013 om 10:25

donderdag 10 januari 2013 om 10:25
Gaat het niet iedere keer opnieuw stuk? Als je je mond te ver open doet, of bijv; in de wind fietst, of een scherp product eet (Stokbrood ect)
Soms wil die vette zooi juist meer kapot maken dan goed maken, ik zou met 1 product smeren en even blijven smeren. Als het echt niet over is binnen 1 week zou ik zeker na de dokter.
Soms wil die vette zooi juist meer kapot maken dan goed maken, ik zou met 1 product smeren en even blijven smeren. Als het echt niet over is binnen 1 week zou ik zeker na de dokter.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
donderdag 10 januari 2013 om 10:31
Ik heb dit vorig jaar ook de hele winter gehad.. Van alles geprobeerd, begon natuurlijk zelf met purol, vaseline, de orginele blauwe nivea creme.. Niks hielp, dus naar de huisarts gegaan.. Daar ook allerlei zalfjes gekregen, hielp ook allemaal niet. Toen gaf iemand mij de tip dat ik van Elizabeth Arden de eight hour creame moest kopen. Wat een top zalf. Binnen een week was het weg. Nu gebruik ik het nog steeds voor kleine wondjes, brandwondjes, muggenbulten enz. Het is een wat duurdere cream maar het werkt wel echt!!
donderdag 10 januari 2013 om 10:36
Ik liep laatst ook drie weken met zo'n scheur (en mijn man ook) en toen ben ik naar de apotheek gegaan. Die gaf aan dat het ook een schimmel of bacteriele infectie kan zijn. Vraag hen even wat zij denken dat je hebt, dan krijg je een cremetje mee. Bij mij was het met 3 dagen weg, bij mijn man heeft het iets langer geduurd. Irritant he!

donderdag 10 januari 2013 om 10:44
quote:julia-dm schreef op 10 januari 2013 @ 10:31:
Ik heb dit vorig jaar ook de hele winter gehad.. Van alles geprobeerd, begon natuurlijk zelf met purol, vaseline, de orginele blauwe nivea creme.. Niks hielp, dus naar de huisarts gegaan.. Daar ook allerlei zalfjes gekregen, hielp ook allemaal niet. Toen gaf iemand mij de tip dat ik van Elizabeth Arden de eight hour creame moest kopen. Wat een top zalf. Binnen een week was het weg. Nu gebruik ik het nog steeds voor kleine wondjes, brandwondjes, muggenbulten enz. Het is een wat duurdere cream maar het werkt wel echt!!Die helpt bij mij alleen voor schrale plekjes, niet voor wat jij allemaal opnoemt. Ook niet voor die gescheurde mondhoeken toentertijd helaas....
Ik heb dit vorig jaar ook de hele winter gehad.. Van alles geprobeerd, begon natuurlijk zelf met purol, vaseline, de orginele blauwe nivea creme.. Niks hielp, dus naar de huisarts gegaan.. Daar ook allerlei zalfjes gekregen, hielp ook allemaal niet. Toen gaf iemand mij de tip dat ik van Elizabeth Arden de eight hour creame moest kopen. Wat een top zalf. Binnen een week was het weg. Nu gebruik ik het nog steeds voor kleine wondjes, brandwondjes, muggenbulten enz. Het is een wat duurdere cream maar het werkt wel echt!!Die helpt bij mij alleen voor schrale plekjes, niet voor wat jij allemaal opnoemt. Ook niet voor die gescheurde mondhoeken toentertijd helaas....
donderdag 10 januari 2013 om 12:22
donderdag 10 januari 2013 om 12:55
Dit middeltje werkt bij mij echt ontzettend goed (beter dan purol, labello etc.): http://www.deonlinedrogis ... ndhoekencreme-p-4623.html
Het is niet zo 'lekker' als alle standaard middeltjes, maar werkt super.
Het is niet zo 'lekker' als alle standaard middeltjes, maar werkt super.