Gezondheid alle pijlers

kiespijn.. ff zeuren

14-01-2016 15:23 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gatsie.. voel me zo niet fijn..

Gisteren een klein gaatje laten vullen, en omdat ik bang ben van de tandarts laat ik dat verdoven.

Ik weet dat er mensen zijn die het zonder verdoving prima kunnen, maar ik durf dat gewoon niet.

Na 3x verdoven eindelijk geen gevoel meer.

Toen de verdoving uitgewerkt was had ik nergens last van.

Mijn tandarts is een kundig man.

Als ik gewoon ontspan heb ik geen pijn, kou niet, warm niet, maar zodra de kiezen elkaar ook maar een klein beetje raken ga ik door de grond zeg!

Die vulling is vast te hoog.

Maar door de 3 verdovingen kon ik dat gisterochtend niet voelen..

En vandaag is m'n tandarts er niet.

Morgen maar bellen.

Wil zo het weekend niet in... en maandag trouwjurken passen..

Gedoe altijd met dat gebit van mij..

Word er een beetje moe van

En dat wilde ik graag even kwijt
Sterkte! Niets zo vervelend als kiespijn.
O vervelend! Kun je niet even bij een andere tandarts terecht? Als het alleen om een te hoge vulling gaat is dat zo verholpen.
Mind the gap
Veel sterkte!

Hopelijk kan je morgen bij je eigen tandarts terecht.
Dat hebben ze zo eraf geschaafd/bij geslepen.. voel je niets van. Ben ook niet echt geweldig bij de tandarts. Laatst (ik ben zwanger) een vulling die eruit viel en afgelopen week een ontstoken verstandskies laten trekken... (en ik ben panisch voor de tandarts, lig te bibberen op mijn stoel en heb ook minstens 3 spuiten nodig) :( maar ben achteraf maar wat blij dat ik geweest ben.
Thnx allemaal.

Er is wel een waarnemer maar daar is het altijd druk.

Laatste keer dat ik daar heen moest had ik een knoepert van een ontsteking, maar ze hadden zo'n haast dat ze dat op de foto niet gezien hadden.

Volgende dag kwam ik met nog meer pijn terug, keek iemand anders naar dezelfde foto, zag hij de ontsteking wel.

Niet meer te verdoven van de ontsteking en toen een zenuwbehandeling

Dus ik heb weinig vertrouwen in die andere praktijk.

Tevens schijnt een te hoge vulling geen spoedgeval te zijn.

Heb vorige keer met Pasen een te hoge vulling gehad, mocht wel bij een vervanger komen in een ander dorp, kostte 130 euro.. beetje bijslijpen
Wat vervelend, denk je er vanaf te zijn met een vulling.. krijg je dit.

Misschien als troost: ik heb ook kiespijn of nouja, meer kaakpijn. Mijn verstandskies wil maar niet doorkomen en bij bewegen van mijn kaak of als ik te snel naar links/rechts kijk schiet er een felle pijnscheut in. Rotdingen.

Dus je hebt een lotgenoot .
O, dat is inderdaad een nare pijn. Veel sterkte.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ooh Pommiaan, das ook echt niet leuk.

Ik heb afgelopen september een verstandskies weg laten snijden bij de kaakchirurg.

Die verstandskies zat al zeker 10 jaar te duwen en ging nu echt klachten geven.

En weet je? Ik wou dat ik het eerder had laten doen.

Die krengen zijn zo vervelend!

Sterkte ermee
jeetje dat is niet fijn!

sterkte er mee, ik hoop dat je gauw bij de tandarts terug kan komen
quote:Fladder12345 schreef op 14 januari 2016 @ 16:20:

Thnx allemaal.

Heb vorige keer met Pasen een te hoge vulling gehad, mocht wel bij een vervanger komen in een ander dorp, kostte 130 euro.. beetje bijslijpen

Nou, dan nog maar even de kiezen op elkaar. Nu ja, dat nu dus net niet.
Mind the gap
quote:Ellius schreef op 14 januari 2016 @ 17:54:

[...]

Nou, dan nog maar even de kiezen op elkaar. Nu ja, dat nu dus net niet.
NEEEEE!!

Nu net springt m'n beetverhoging van de achterkant van m'n tand af

Het lijkt wel een hele slechte film zeg!
anoniem_218421 wijzigde dit bericht op 14-01-2016 18:51
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Wat een pech!
Mind the gap
Sinds de beetverhoging eraf gesprongen is doet de vulling wel minder pijn.

Kon zowaar op het zachte gedeelte van een boterham kauwen..

Eventjes weinig pijn is leuk, maar toch zo maar even bellen. Die vulling zit dus wel echt te hoog
Grr, naar.... hoop dat je vandaag nog terecht kan en dat het nu gewoon goed is..
krijg een bandje dat ie t/m maandag weg is...
quote:Fladder12345 schreef op 15 januari 2016 @ 08:36:

krijg een bandje dat ie t/m maandag weg is...Balen! Misschien dan toch maar naar de waarnemer?
Mind the gap
Liep ik ook al te denken, maar die beetverhoging laat ik toch echt liever door mijn eigen tandarts doen.

En die vulling zal tegelijkertijd moeten want ik denk dat de beetverhoging eraf geknapt is door de verplaatste druk van de te hoge vulling.

Nu die beetverhoging van 1 tand af is, is m'n kies ook minder pijnlijk.

Ik loop nu alleen met een voortand zonder glazuur aan de achterkant.

Das wel een zwaar irritant gevoel.

Zit niks anders op dan maandag te bellen of ik dinsdag terecht kan.

Ik wil maandag echt m'n trouwjurken gaan passen
Ik kan je een hand geven, vanochtend bij het ontbijt is de vulling uit mijn voortand gevallen. Ik zit nu met een charmant zwart gat. Ik moet vanavond uit eten en heb morgen ook dingen te doen met nieuwe mensen ontmoeten enzo. Gelukkig kan ik vanmiddag bij een vervanger terecht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ooh bah zeg...

Komt nooit goed uit, zulke ongein.

Gelukkig kan je snel terecht!

Sterkte
ik heb wel een paar tips voor je kauw 3 minutenlang op een rauw stuk ui, je kiespijn is verdwenen,

of sta voor 5 minuten op een natte koude dweil of een koude stenen vloer,dit helpt maar tijdelijk maar werkt goed als je de nacht door wil komen
quote:leta88 schreef op 28 februari 2016 @ 01:08:

ik heb wel een paar tips voor je kauw 3 minutenlang op een rauw stuk ui, je kiespijn is verdwenen,

of sta voor 5 minuten op een natte koude dweil of een koude stenen vloer,dit helpt maar tijdelijk maar werkt goed als je de nacht door wil komen

Van welke planeet kom jij? Als ik met kiespijn op een natte dweil ga staan, dan gaat het echt niet over. Bovendien hoop ik voor to dat haar kiespijn inmiddels is verdwenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven