Gezondheid alle pijlers

Klean Prep, de laatste halve liter

13-10-2013 21:35 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg morgen een coloscopie en moet dus klean prep drinken. Maar bij elke slok heb ik het gevoel dat ik moet overgeven. Kan dat kwaad als het toch gebeurt?
ER komt wel water, maar niet alleen maar water, zeg maar.
Ach het is voor een goed doel denk ik maar. 3 maanden chronische blinde darm ontsteking was erger.
Oei klinkt vies...

Sterkte!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:liubi schreef op 13 oktober 2013 @ 22:23:

[afbeelding] Waarom staan er 2 dildo's op stokken in de sneeuw?
Oe, vreselijk. Ik heb de laatste halve liter weggegooid omdat ik zo walgde van die smaak. En inderdaad, eerste 2 liters gaan, daarna wordt het steeds moeilijker.

Ik hoop dat je geen zonnebloempitten hebt gegeten, ik had de dag voor de endoscopie een mueslibol op en er waren wat pitjes achtergebleven. Veel sterkte morgen!
Nee, ik mocht geen pitten en zaden eten de laatste 3 dagen, ook geen tomaten enzo.
quote:bluebird77 schreef op 13 oktober 2013 @ 22:29:

[...]

Waarom staan er 2 dildo's op stokken in de sneeuw?Dat zijn toch skistokken joh...
Ik kreeg wel een roesje. Dat moest . Maar ik was er zo bang voor dat ik alles mee kreeg en gedurende het hele onderzoek met de verpleegster die me vasthield heb gekletst:-)
Sterkte vandaag!
Dankjewel Kaat. Het kotm wel goed, ik ben bij de laatste liter. om 12 uur moet ik. Maar ik heb een honger, niet normaal.
@Hoppala, hoe is het gegaan?
Ja, het ging best ok eigenlijk. We hebben er ook meteen een gastroscpie achteraan gedaan. Had wel honger en hoofdpijn. Ik kreeg een narcose middel in mijn arm, en toen een kapje op. een uur later werd ik wakker. kreeg een broodje en een kopje koffie.

Er bleek niks te zien te zijn en ik ben ook niet lactose intolerant. De biopsies wacht ik nog op.

Viel best mee eigenlijk, die klean prep was nogal stom.

Lief dat je het vraagt.
Gelukkig dat het meeviel, ik hoop dat je snel weer opknapt.
Je hebt het weer achter de rug fijn dat het meeviel.

ik hoop ook voor je dat je snel weer opknapt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven