Gezondheid alle pijlers

Kletstopic: leven met pijn

17-09-2020 20:33 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
lientje69 schreef:
16-10-2020 11:48
Je kunt de boodschappen masr alvast in huis hebben kwebbel. Tenslotte ben jij negatief getest dus nu kan het nog veilig.

Ik dacht al aan Portugal toen je het schreef Dreamer. Dat is echt jullie favoriete land hè ?
Precies!
Iemand (ik hoop een kind) hier in de buurt heeft een fluitje. Zo'n scheidsrechtersfluitje, zeg maar, en fluit al de héle dag. :hamer:
Later is nu
Yes, het duimen heeft geholpen hoor! Huisgenoot heeft geen corona :cheer:
Kwebbeltje91 schreef:
16-10-2020 15:11
Yes, het duimen heeft geholpen hoor! Huisgenoot heeft geen corona :cheer:
Gelukkig kwebbel! Je mag weer vrijgelaten worden! :proud:

Suzy , veel plezier en geniet van je weekendje weg!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
16-10-2020 15:44
Gelukkig kwebbel! Je mag weer vrijgelaten worden! :proud:

Suzy , veel plezier en geniet van je weekendje weg!
Yes haha. Werkgever is ook erg blij :proud:
Dreamer schreef:
16-10-2020 13:52
Iemand (ik hoop een kind) hier in de buurt heeft een fluitje. Zo'n scheidsrechtersfluitje, zeg maar, en fluit al de héle dag. :hamer:
:whip:
Lekker Dreamer, Portugal. Nog nooit geweest. De Algarve lijkt mij echt heel mooi! Staat op mijn lijstje.
Oh wat lekker Dreamer een huisje in Portugal.
Wij hebben een caravan in Italië en dit jaar wilden we wat vaker heen maar ja dat is uiteraard niet doorgegaan.

Fijn Kwebbel! Voel jij je nu weer fit?

Lientje succes met de opdrachten.

Ik had een drukke werkdag maar nu gelukkig weekend. En vrijdag snackdag dus hoef niet te koken.
Oh wat fijn Kwebbel :cheer:

Geniet lekker van je weekend, Suzy :sun:

Ohja, een caravan in Italië klinkt ook fijn. Gewoon, sowieso, een plek op een warmere locatie om heen te gaan. Heerlijk :sun:

Fluitje is gelukkig opgehouden.
Later is nu
Fladderak schreef:
16-10-2020 16:51
Oh wat lekker Dreamer een huisje in Portugal.
Wij hebben een caravan in Italië en dit jaar wilden we wat vaker heen maar ja dat is uiteraard niet doorgegaan.

Fijn Kwebbel! Voel jij je nu weer fit?

Lientje succes met de opdrachten.

Ik had een drukke werkdag maar nu gelukkig weekend. En vrijdag snackdag dus hoef niet te koken.
Ja, ik voel me een stuk beter gelukkig. Alleen nog wat lichte keelpijn. Maar als dat alles is ;)

Hier is het frietdag :) Airfryer ga ik zo aanzetten.
Dreamer schreef:
16-10-2020 13:52
Ben ik blij dat ik niet in de buurt ben 😬
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Net even naar Lientje gezwaaid vanaf de weg (zat wel 5 km tussen 🤣).

Hotelkamer is prachtig! Heerlijk! Terrasje erbij. We kijken op de binnenplaats uit en kunnen vanuit de kamer de mensen in het zwembad zien lopen 😬.
Ze kunnen ons lekker niet zien. Hier vermaken we ons wel 💪.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Hier ook frietdag.
Ik ga zo nog even de weekboodschappen halen
Doe ik normaal op zaterdagochtend maar is nu wel lekker rustig denk ik zo.
Shit, is de Etos gesloten nu.
Ik denk er nog even over na, dan moet ik morgen wéér. Ik heb het liefst zo min mogelijk verplaatsingen naar winkels.
Hier is het meestal pasta-dag op vrijdag 😃 (zonder groenten door de saus en veel kaas erop)
lientje69 schreef:
16-10-2020 18:05
Shit, is de Etos gesloten nu.
Ik denk er nog even over na, dan moet ik morgen wéér. Ik heb het liefst zo min mogelijk verplaatsingen naar winkels.
Huh? Of is het normaal koopavond bij jullie? Die zijn nu natuurlijk niet..
Snap wel dat je zo min mogelijk wilt verplaatsen qua winkels.
Qua shampoo/douchegel/tandpasta/etc heb ik vorig jaar nog het eea ingeslagen. Was een drogisterijketen dat failliet ging dus ik heb even ingeslagen. Met als resultaat dat ik er nu nog steeds mee doe :P Alhoewel het nu wel heel langzaam opraakt, maar dan haal ik dat wel een keer in de supermarkt.
Helemaal gemist, fijn weekend Suzy!

Lekker Nanku, eet smakelijk.

Net even met mijn moeder gebeld. Kan nu even niet mantelzorgen i.v.m. tweede test. Die vertelde dat zij in november griep- en pneumokokken prik krijgt, maar mijn vader alleen de griepprik want die is 80+ dus pneumokokken prik krijgt hij niet want te duur :O En mijn moeder is iets jonger dan hem en die krijgt het wel. Echt :| :|
Dat is toch echt belachelijk zeg fladderrak. Dus als je een jaar ouder ben mag je wel dood gaan. Rare regels.

Kwebbel , ik dacht echt dat er koopavond was maar kan best zijn dat ze dat afgeschaft hebben al eerder.
Klein dorp , misschien te kort klandizie.
Ik heb speciaal verbandmateriaal nodig.
Zoals ik al schreef, zorgkind heeft een wedstrijdje met de slijptol verloren.
Lientje, de koopavonden werden inderdaad afgeschaft voor een tijdje.
Kwebbeltje91 schreef:
16-10-2020 18:22
Lientje, de koopavonden werden inderdaad afgeschaft voor een tijdje.
Nou , ik ben toch maar gegaan. En in tegenstelling tot wat Google zei, waren ze gewoon open.
Het was heerlijk rustig. Paar klanten bij de Jumbo, maar bij de kaas, slager en Etos was ik de enige.
Ik kan weer een paar dagen vooruit.
Nu even alvast menu verzinnen van dinsdag t/ m zaterdag, ik heb met dit weekend mee 5 avonddiensten.
Dus óf iets verzinnen wat ik van te voren kan klaarmaken óf iets simpels dat ze zelf maken.
Mijn moeder kreeg ook oproep griep- en pneumokokkenprik. Ze was een beetje onder de indruk dat ik gewoon wist wat pneumokokken waren ;-)

Wij aten pannenkoeken. Ik moet nog wennen aan m'n nieuwe keukenmachine, had klonten :| Maar goed, smaakte goed.

Veel plezier Suzy!

Lekker Lientje, alle boodschappen weer binnen. :)

Ik ga morgen ergens fotograferen en zoon gaat mee met z'n camera. Zo leuk! :heart:
Later is nu
Huh ik heb op een of andere manier een aantal berichten gemist.

Veel plezier Suzy. Altijd leuk naar mensen kijken die niet weten dat ze je kunnen zien.

Ik heb mijn oproep voor de griepprik nog niet binnen, maar die zal ook snel komen. Ik ga hem niet halen aangezien ik nu toch nergens kom. De kans is dan sowieso al stuk kleiner dat ik de griep oploop.
Dreamer schreef:
16-10-2020 20:46
Mijn moeder kreeg ook oproep griep- en pneumokokkenprik. Ze was een beetje onder de indruk dat ik gewoon wist wat pneumokokken waren ;-)
Haha mijn moeder ook.

Maar goed het ging laatst over moeders, de mijne is na de dood van mijn zusje veranderd (9 jaar geleden). Mijn vader ook maar in mindere mate. Moeten hier onze weg nog in vinden want ze zijn heel anders dan vroeger. Heb sinds die tijd een moeder die altijd wil weten waar ik ben en wat ik doe. Zo waren ze nooit. En ik vind het allemaal maar lastig.
Fladderak ik snap heel goed dat jouw moeder dat opeens wilt weten. Ze is natuurlijk hartstikke bang voor het ergste scenario nadat ze dit heeft meegemaakt. Dat maakt het niet minder moeilijk voor jou, want van jouw kant lijkt mij dat ook heel moeilijk. Je wilt natuurlijk gewoon je eigen leven leiden.
Daarnaast wil ik nog even zeggen dat ik het heel erg vind dat jij je zusje bent moeten verliezen ! :hug:
Fladderrak, zo'n verlies kan grote gevolgen hebben psychisch.
Ik weet het ook helaas uit ervaring.
Ik heb als kind mijn broertje verloren. Dat werkt dus generaties lang door, ik ben dus ook zo'n overbezorgde moeder die altijd wil weten waar haar kinderen zijn.

Hoe oud was je zus toen ze overleed? Was ze ziek? ( je hoeft niet te antwoorden als het te pijnlijk is, ik snap dat volkomen als je het er verder niet over wilt hebben )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven