Kletstopic: leven met pijn
donderdag 17 september 2020 om 20:33
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu

dinsdag 20 oktober 2020 om 21:26
Oh lekker dan. Maar je hoort het wel meer helaas.
Heeft het nog consequenties voor de rest van de klas?
dinsdag 20 oktober 2020 om 21:27
Ik heb vandaag een test laten doen. Heb al een tijdje een kuchje, meer niet. Maar je gaat aan van alles twijfelen tegenwoordig.
Test was echt zo makkelijk, niks geen irritatie of tranen in mijn ogen. Volgens een collega was hij dan vast niet goed gedaan. Zal wel loslopen, die mevrouw staat de hele dag die testen te doen.
Test was echt zo makkelijk, niks geen irritatie of tranen in mijn ogen. Volgens een collega was hij dan vast niet goed gedaan. Zal wel loslopen, die mevrouw staat de hele dag die testen te doen.

dinsdag 20 oktober 2020 om 21:42
Wanneer krijg je de uitslag Ambra?ambra schreef: ↑20-10-2020 21:27Ik heb vandaag een test laten doen. Heb al een tijdje een kuchje, meer niet. Maar je gaat aan van alles twijfelen tegenwoordig.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
dinsdag 20 oktober 2020 om 21:46
Hier is oudste bloednerveus en behoorlijk opgefokt.
Nog 2,5 week voor de afspraak in Antwerpen. Zal het doorgaan? En als ik maar geen Corona krijg..
Grote stress hier elke dag in huis.
Nu dus ook bij het appje van dochter over haar collega. Ik heb verdorie de halve dag dicht bij haar gezeten om een nieuwe laptop te helpen kiezen!!!
Oudste zit er behoorlijk mee.
Nog 2,5 week voor de afspraak in Antwerpen. Zal het doorgaan? En als ik maar geen Corona krijg..
Grote stress hier elke dag in huis.
Nu dus ook bij het appje van dochter over haar collega. Ik heb verdorie de halve dag dicht bij haar gezeten om een nieuwe laptop te helpen kiezen!!!
Oudste zit er behoorlijk mee.

dinsdag 20 oktober 2020 om 21:53
Ja , ze leeft er zó naar toe dat als het niet doorgaat ik bang ben dat ze zo weer een depressie inschiet.Kwebbeltje91 schreef: ↑20-10-2020 21:48Oh jee LientjeEn volgens mij is het in België nog erger momenteel.. Dacht dat ik zoiets op het nieuws hoorde. Sterkte!

dinsdag 20 oktober 2020 om 22:13
Ik heb net even op de site van het ziekenhuis gekeken maar tot nu toe gaat alles nog gewoon door. Laatste update was eergisteren.
Ja, dat soort dingen zijn best moeilijk Bridge.( ik wil steeds een andere naam typen
)
Ik duim ook even voor jouw ingreep.
Ja, dat soort dingen zijn best moeilijk Bridge.( ik wil steeds een andere naam typen

Ik duim ook even voor jouw ingreep.
dinsdag 20 oktober 2020 om 22:15
Niet helemaal duidelijk, was niet de klas van mijn dochter. GGD heeft gezegd dat iedereen gewoon naar school kan komen en dat klasgenoten en docenten extra op signalen moeten letten.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 20 oktober 2020 om 22:17
Hopelijk gaat het gewoon door. Is het echt heel hard noodzakelijk dat ze daar fysiek aanwezig is of zou zoiets ook telefonisch kunnen?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 20 oktober 2020 om 22:21
Morgen eerst manueel. Heb last van een (tussen)rib(spier) dus dat is wel even goed weer. Laatste keer was 3wk geleden maar ivm vakantie ging de vorige keer niet door. Sowieso veel last van mijn onderrug.
Begin middag naar het ziekenhuis voor borstencheckup en die is niet afgezegd en morgenochtend neem ik gewoon mijn telefoon niet op
.
Begin middag naar het ziekenhuis voor borstencheckup en die is niet afgezegd en morgenochtend neem ik gewoon mijn telefoon niet op

woensdag 21 oktober 2020 om 07:55
woensdag 21 oktober 2020 om 08:44
Geen idee. Het is de intake en daarna worden de hormonen voorgeschreven. Ik neem aan dat als het echt telefonisch kan ze haar niet helemaal naar het ziekenhuis in België laten komen in deze coronatijden toch?
Dus het zal wel nodig zijn.

woensdag 21 oktober 2020 om 08:53
Kun je anders niet even bellen? Of ben je bang dat je dan juist slapende honden wakker maakt.
Ik log ook nog steeds af en toe in met een andere naam hoor

woensdag 21 oktober 2020 om 08:53
Gelukkig dat het niet in de klas van je dochter was dan. Dan loopt ze toch iets minder risico lijkt me.

woensdag 21 oktober 2020 om 08:54
Succes vandaag!suzyqfive schreef: ↑20-10-2020 22:21Morgen eerst manueel. Heb last van een (tussen)rib(spier) dus dat is wel even goed weer. Laatste keer was 3wk geleden maar ivm vakantie ging de vorige keer niet door. Sowieso veel last van mijn onderrug.
Begin middag naar het ziekenhuis voor borstencheckup en die is niet afgezegd en morgenochtend neem ik gewoon mijn telefoon niet op.

woensdag 21 oktober 2020 om 08:54
Thanks. En ik moet er zelf ook nog om denken hoorKwebbeltje91 schreef: ↑21-10-2020 07:55Ik duim voor jullie! Voor jou ook Bridge (ik moet er echt om denken dat ik inderdaad net zoals Lientje zegt, een andere naam wil typen )

woensdag 21 oktober 2020 om 08:57
Goedemorgen,
De fysio heeft gisteren mijn nek nog even behandeld omdat het toch rustig was. Dus ik heb, ondanks dat ik geen Diazepam kon nemen, toch redelijk goed geslapen. Verder wel veel last van klachten. Vorige week hebben we de pijnmedicatie weer opgehoogd, iets waar ik volgens mijn psycholoog veel te laconiek over deed
Vanochtend zou de ergotherapeute weer komen maar die stuurde gisteravond een appje dat ze ziek is, dus heb ik vandaag vrij en dat vind ik heerlijk. Ondanks dat ik het natuurlijk niet leuk vindt voor haar dat ze ziek is
Fijne dag allemaal!
De fysio heeft gisteren mijn nek nog even behandeld omdat het toch rustig was. Dus ik heb, ondanks dat ik geen Diazepam kon nemen, toch redelijk goed geslapen. Verder wel veel last van klachten. Vorige week hebben we de pijnmedicatie weer opgehoogd, iets waar ik volgens mijn psycholoog veel te laconiek over deed

Vanochtend zou de ergotherapeute weer komen maar die stuurde gisteravond een appje dat ze ziek is, dus heb ik vandaag vrij en dat vind ik heerlijk. Ondanks dat ik het natuurlijk niet leuk vindt voor haar dat ze ziek is

Fijne dag allemaal!

woensdag 21 oktober 2020 om 09:04

woensdag 21 oktober 2020 om 09:51
ambra schreef: ↑20-10-2020 21:27Ik heb vandaag een test laten doen. Heb al een tijdje een kuchje, meer niet. Maar je gaat aan van alles twijfelen tegenwoordig.
Rottig is dat hè? Normaal kuch ik wel eens zo her en der. Nu denk ik gelijk "oooh, kán het?"
Ik had van de test in de neus geen last, m'n tong werkte niet mee bij de keel

goedemorgen iedereen

Later is nu
woensdag 21 oktober 2020 om 09:56
woensdag 21 oktober 2020 om 10:11
Bridge , er staat op de site van het ziekenhuis een dringend verzoek niet te bellen. Zij nemen zelf contact op mocht het niet doorgaan.
Net naar de tandarts geweest met oudste. Had van te voren gebeld om te melden dat oudste in transitie is en graag met een andere naam aangesproken wil worden. Ze omzeilen het handig door te roepen naar de familie ...op de gang en toen te zeggen: er mag er maar één tegelijk naar binnen.
Ik had gelukkig geen gaatjes. Moet wel naar de mondhygiëniste.
Net naar de tandarts geweest met oudste. Had van te voren gebeld om te melden dat oudste in transitie is en graag met een andere naam aangesproken wil worden. Ze omzeilen het handig door te roepen naar de familie ...op de gang en toen te zeggen: er mag er maar één tegelijk naar binnen.

lientje69 wijzigde dit bericht op 21-10-2020 10:21
0.20% gewijzigd

woensdag 21 oktober 2020 om 10:19
Ok, dan is het afwachten inderdaad.lientje69 schreef: ↑21-10-2020 10:11Bridge , er staat op de site van het ziekenhuis een dringend verzoek noet te bellen. Zij nemen zelf contact op mocht het niet doorgaan.
Net naar de tandarts geweest met oudste. Had van te voren gebeld om te melden dat oudste in transitie is en graag met een andere naam aangesproken wil worden. Ze omzeilen het handig door te roepen naar de familie ...op de gang en toen te zeggen: er mag er maar één tegelijk naar binnen.![]()
Fijn dat je geen gaatjes had.