Kletstopic: leven met pijn
donderdag 17 september 2020 om 20:33
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
woensdag 21 oktober 2020 om 18:37
Ik zag vandaag een sticker achterop een auto "Nee, tegen 1,5 meter". Dat lijkt me nou juist bij autorijden wél handig, minstens 1,5 meter.
Ik ben benieuwd welke boeken genomineerd zijn voor de NS publieksprijs. Ooit zat ik in de jury. Helaas.. dit jaar maar heel weinig mensen verkozen, en daar zat ik niet bij. Was zo'n leuke ervaring toen.

Ik ben benieuwd welke boeken genomineerd zijn voor de NS publieksprijs. Ooit zat ik in de jury. Helaas.. dit jaar maar heel weinig mensen verkozen, en daar zat ik niet bij. Was zo'n leuke ervaring toen.
Later is nu

woensdag 21 oktober 2020 om 19:14
Er staat wel druk op het ruggenmerg doordat die bekneld wordt, maar er zit geen cyste.
Ik moet in november naar de neuroloog, dan moeten we het er nog eens over hebben. Die spiersamentrekkingen zijn nieuw dus dat weten ze nog niet in het ziekenhuis.

donderdag 22 oktober 2020 om 07:52
Goedemorgen
Het waaide hier gisteren zo hard dat er bomen kraakten en de hond niet meer naar buiten durfde. Gelukkig had dat geen noodzakelijk dweilen tot gevolg
Lientje, ik heb begrepen dat het virus niet heel lang op kleding overleeft, dus alles steeds op 60 graden wassen lijkt me onnodig?
Ik heb gisterenavond een boek uitgelezen. Het werd op zich niet extreem laat, maar ik heb er wel over gedroomd. Niet handig, met een thriller
Ik geloof dat ik in m'n droom ook een date voor m'n moeder geregeld heb
Afijn
Fijne dag!

Het waaide hier gisteren zo hard dat er bomen kraakten en de hond niet meer naar buiten durfde. Gelukkig had dat geen noodzakelijk dweilen tot gevolg

Lientje, ik heb begrepen dat het virus niet heel lang op kleding overleeft, dus alles steeds op 60 graden wassen lijkt me onnodig?
Ik heb gisterenavond een boek uitgelezen. Het werd op zich niet extreem laat, maar ik heb er wel over gedroomd. Niet handig, met een thriller

Ik geloof dat ik in m'n droom ook een date voor m'n moeder geregeld heb

Afijn
Fijne dag!

Later is nu

donderdag 22 oktober 2020 om 10:00
Oh oké dan moet je wel he. Maar bij mij kan niet alle kleding op 60 volgens mij
zou ik grotere maten moeten kopen misschien.
Ik heb geen idee of het een leuke date was, Kwebbel. Weet wel zeker dat m'n moeder dat beslist niet wil. Een kopje koffie drinken met de buurvrouw is al een opgave

Ik heb geen idee of het een leuke date was, Kwebbel. Weet wel zeker dat m'n moeder dat beslist niet wil. Een kopje koffie drinken met de buurvrouw is al een opgave

Later is nu
donderdag 22 oktober 2020 om 10:17
De werkkleding kan gelukkig wel op 60 graden hoor dreamer.
Ik moet nodig wat doen hier.
Leren. Eten koken. Was opvouwen en opruimen. Maar ik ben zomaar wat uit mijn doen en er komt weinig uit mijn handen.
Ook vanwege een ander topic hier waar ik op gereageerd heb, er komt zo weer heel wat boven.
Maar niet reageren vond ik in dit geval ook geen goed plan, als je iemand helpen kan met je ervaringen moet je dat doen vind ik.
Ik moet nodig wat doen hier.
Leren. Eten koken. Was opvouwen en opruimen. Maar ik ben zomaar wat uit mijn doen en er komt weinig uit mijn handen.
Ook vanwege een ander topic hier waar ik op gereageerd heb, er komt zo weer heel wat boven.
Maar niet reageren vond ik in dit geval ook geen goed plan, als je iemand helpen kan met je ervaringen moet je dat doen vind ik.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
donderdag 22 oktober 2020 om 11:47

donderdag 22 oktober 2020 om 12:02
Jeetje, lekker druk weer dus.
donderdag 22 oktober 2020 om 12:25

donderdag 22 oktober 2020 om 18:42
Moyrrie, elk antwoord is een goed antwoord, jij hebt je best gedaa; en meer kan je ook niet doen.
Wel heel vervelend dat je deze dag met pijn moet bekopen.
Lientje, sterkte met jouw late dienst, is nog even doorploeteren.
Bridge, heb je nog iets gehoord van het ziekenhuis?
Omdat nu oom de ziekenhuis inkrimpen met de normale zorg , uitstellen van operaties en derg.
Gisteravond ,ik ok mijn bril van min neus, is dat ding midden door, jawel, weer het glas kapot,waar de neusbrug in is bevestigd.
Ik baal enorm de bril is van juni, nu al stuk.
20% mag ik zelf betalen, de rest doet de verzekering van de fabrikant.
Ik ga morgen maar eens kijken, wat mijn verzekering doet, want die hebben wij begin van het jaar aan gepast.
Dus dat was mijn eerste rit naa4 het centrum, kon ik vanmiddag jog weer een keer, nu naar de stoffenzaak, verkeerde stof voor een proefwerkstuk mee gekregen vorige week.
Ik voel mijn benen nu wel, het is retour een bijna uur fietsen.
Fijne avond iedereen
Wel heel vervelend dat je deze dag met pijn moet bekopen.
Lientje, sterkte met jouw late dienst, is nog even doorploeteren.
Bridge, heb je nog iets gehoord van het ziekenhuis?
Omdat nu oom de ziekenhuis inkrimpen met de normale zorg , uitstellen van operaties en derg.
Gisteravond ,ik ok mijn bril van min neus, is dat ding midden door, jawel, weer het glas kapot,waar de neusbrug in is bevestigd.
Ik baal enorm de bril is van juni, nu al stuk.
20% mag ik zelf betalen, de rest doet de verzekering van de fabrikant.
Ik ga morgen maar eens kijken, wat mijn verzekering doet, want die hebben wij begin van het jaar aan gepast.
Dus dat was mijn eerste rit naa4 het centrum, kon ik vanmiddag jog weer een keer, nu naar de stoffenzaak, verkeerde stof voor een proefwerkstuk mee gekregen vorige week.
Ik voel mijn benen nu wel, het is retour een bijna uur fietsen.
Fijne avond iedereen