Kletstopic: leven met pijn
donderdag 17 september 2020 om 20:33
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
dinsdag 20 oktober 2020 om 15:36
Met apparatuur of mensen?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 20 oktober 2020 om 15:58
Mensen. Vooral mannen, die mij uitleggen hoe ik werk moet doen, dat ik al 20 jaar doe

Mainsplaining dus. Manmanman.
Vervolgens zit thuis de hond mij steeds enigszins verbaasd aan te kijken, dat ik aan tafel zit en niet bij hem op de bank. Hij is heul erg sjeilug

Later is nu

dinsdag 20 oktober 2020 om 17:14
Oh heel irritant dat soort mannen
Mijn katten zijn bij mijn dochter thuis gebleven. De ene kat heeft vannacht onder de keukenkastjes gepoept
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

dinsdag 20 oktober 2020 om 17:34
Wat liefKwebbeltje91 schreef: ↑20-10-2020 16:27Haha over dieren gesproken: Ik heb sinds vandaag officieel een kat als vriendinCliënt heeft een kat die altijd bij me komt zitten/liggen als ik pauze heb. En als ik binnenkom, komt ze gelijk naar me toe
![]()

dinsdag 20 oktober 2020 om 19:16
Fladderak gelukkig jouw 2e test ook negatief.
Dreamer jij had ook al zo een leuke werkdag. Ik was na het werk behoorlijk opgefokt en geërgerd door mijn collega's en dat zelfs thuis! Haha
Ik heb mij inderdaad afgemeld voor de verjaardag. Voel me er vervelend bij omdat ik al zo weinig vriendinnen heb
Maja beter dan tegen het gevoel iets doen. Denk dat ik maar een leuke kaart of bos bloemen stuur.
tips zijn altijd welkom
Dreamer jij had ook al zo een leuke werkdag. Ik was na het werk behoorlijk opgefokt en geërgerd door mijn collega's en dat zelfs thuis! Haha
Ik heb mij inderdaad afgemeld voor de verjaardag. Voel me er vervelend bij omdat ik al zo weinig vriendinnen heb

tips zijn altijd welkom

dinsdag 20 oktober 2020 om 19:45

dinsdag 20 oktober 2020 om 20:00
Ja

Maar dan denk ik na een tijdje: Nee toch niet. Ik vind ze leuk, voor een tijdje. En uiteindelijk ben ik toch meer een hondenmens dan een kattenmens.
Nog steeds niks gehoord van huisgenoot.
Fladderak fijn dat het negatief was!
@nanku

dinsdag 20 oktober 2020 om 20:23
fijn dat de test ook negatief was, Fladderak.
Boeken voor m'n minibieb en bookcrossing Lientje![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Hele serie Grisham! Daar heb ik er al veel van, maar nog lang niet alles en ik heb ze niet allemaal gelezen. Blij dus. Verder Konsalik en Harold Robbins. Beide niet mijn boeken. Hopelijk wel voor de buurt. Ik kan weer even vooruit
Nanku, een bos bloemen is leuk, maar een cadeaubon (haha, ik zei al boekenbon, maar dat ben ik dan he) is natuurlijk ook leuk. Of een tegoedbon voor een etentje, wanneer het weer kan
Boeken voor m'n minibieb en bookcrossing Lientje
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Hele serie Grisham! Daar heb ik er al veel van, maar nog lang niet alles en ik heb ze niet allemaal gelezen. Blij dus. Verder Konsalik en Harold Robbins. Beide niet mijn boeken. Hopelijk wel voor de buurt. Ik kan weer even vooruit

Nanku, een bos bloemen is leuk, maar een cadeaubon (haha, ik zei al boekenbon, maar dat ben ik dan he) is natuurlijk ook leuk. Of een tegoedbon voor een etentje, wanneer het weer kan

Later is nu

dinsdag 20 oktober 2020 om 21:10

dinsdag 20 oktober 2020 om 21:13
Als wij de kans kregen hadden we ook een eigen boerderij, maar dan akkerbouw

Ik duim ook voor je.
Ik zit voorlopig weer safe, hoorde ik vanmiddag.
dinsdag 20 oktober 2020 om 21:14
Wij kregen een mail van de school van brugklasser dat er een leerling getest was en die werd gebeld dat ie negatief was. Leerling dus naar school gisteren. Werden ze weer gebeld: toch positief...
dinsdag 20 oktober 2020 om 21:22
Oei dat is ook een blunder zeg!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!