Gezondheid alle pijlers

Kou heeft er toch iets mee te maken?!

18-03-2011 09:09 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Berichtje in een krant over de ramp in Japan.....waar 500.000 mensen waaronder 100.000 kinderen hun huis kwijt zijn:

Save the childres, Steve McDonald

We're already seeing families huddling around gas fires for warmth. In these sorts of temperatures, young children are vulnerable to chest infections and flu.

Volgens mij kun je ook flink ziek worden door kou, kou is immers een grote stress op het lichaam, maar op dit forum wordt ik steeds erop gewezen, dat ziekte alleen maar door bacterieën en virussen veroorzaakt wordt.

Ik heb dus toch gelijk.....
quote:JohnnyCake schreef op 18 maart 2011 @ 10:31:

[...]

Laten we ons niet heiliger voordoen dan we zijn. Met even veel gemak kan ik zeggen dat het een schande is dat we maar 1 slechtlopend topic hebben over Japan, terwijl een compleet verzonnen zwangerschapsverhaal binnen no-time op 24 pagina's zit.Japan kun je op tv volgen, die zwangerschap niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ach nouschi, zelfs discussies over tv-series hebben hier meer hts dan Japan.

[...]

Laten we ons niet heiliger voordoen dan we zijn. Met even veel gemak kan ik zeggen dat het een schande is dat we maar 1 slechtlopend topic hebben over Japan, terwijl een compleet verzonnen zwangerschapsverhaal binnen no-time op 24 pagina's zit.

Speak for yourself.

Ik heb dat zwanger topic niet gelezen en schrijf wel mee op het Japan topic.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:JohnnyCake wrote on 18 March 2011 @ 10:36:

Ach nouschi, zelfs discussies over tv-series hebben hier meer hts dan Japan. Ja, want het forum is ook de enige plek waar je betrouwbare metingen kunt doen wat dat betreft...

[...]

Laten we ons niet heiliger voordoen dan we zijn. Met even veel gemak kan ik zeggen dat het een schande is dat we maar 1 slechtlopend topic hebben over Japan, terwijl een compleet verzonnen zwangerschapsverhaal binnen no-time op 24 pagina's zit.Dat ge-we vind ik een beetje vervelend.
quote:Maleficent schreef op 18 maart 2011 @ 10:40:

[...]

Dat ge-we vind ik een beetje vervelend.En ik vind het 'vervelend' dat jij toeti aanspreekt op haar inlevingsvermogen. Quitte?
quote:JohnnyCake schreef op 18 maart 2011 @ 10:44:

[...]

En ik vind het 'vervelend' dat jij toeti aanspreekt op haar inlevingsvermogen. Quitte?

Je kan toch ook je gelijk (proberen te) halen of een discussie aanzwengelen zonder een artikel erbij te plaatsen waarin de ellende van weet ik hoeveel mensen belicht wordt? Dat stoort me.

Maar goed. Quitte.
Ik ben het wat dat betreft met je eens male, ik zou het ook niet zo gedaan hebben.
Virussen overleven beter in kou dan warmte!

Daarom zijn er in de winter meer mensen ziek dan in de zomer.
Het zwangerschapstopic heb ik gemist damn Op het Japantopic schrijf ik mee omdat er een forummer schrijft die in Japan woont. Voor informatie over de situatie in Japan heb ik andere bronnen dan het Vivaforum.
Ga in therapie!
quote:Star schreef op 18 maart 2011 @ 10:08:

[...]

Die vlieger gaat voor mij persoonlijk niet op. Op de beelden is toch duidelijk te zien dat er hulp nodig is, rijk of niet rijk. Hoeft ook niet per se geld te zijn, maar zamel desnoods voedselpakketten in o.i.d..Die gedachte heb ik dus ook als ik die beelden zie Star. Waarom desnoods geen voedseldroppingen vanuit de lucht als de wegen aan puin liggen. Die mensen zitten daar te verkommeren.
Oh, oké, ik zie dat de Japanners zelf de boot eerst hebben afgehouden. Ik hoop dan maar dat de hulp binnenkort wel goed op gang komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven