Gezondheid alle pijlers

Last van keel

02-01-2014 13:01 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds eerste kerstdag heb ik last van mijn keel. De symptomen zijn pijn als ik slik, hoest of iets drink. Nu dacht ik dat het vanzelf wel minder zou worden maar het doet nog steeds zo'n pijn dat ik bijna niet kan eten.

Weet iemand wat ik hiertegen kan doen?
Je kan ook morgen naar de HA gaan, en kijken wat die zegt.

Zegt die antibiotica, heb je het alvast maar in huis voor het weekend
Boerderijgeit: ik wist helemaal niet dat ik met.zoiets naar de ha moest. T was in t paaswerkend. En ja dinsdags was t over. (Zat zwaar onder de stress toen, was iedere vakantie ziek)
Been there, done that, got the T-shirt.
het overgrote deel van de keelontstekingen komt door een virus, daar helpt echt geen Ab tegen hoor.

Gewoon paracetemol slikken (eventueel in combi met ibuprofen) en je lichaam lost het gewoon zelf op.
Ik had 1,5 week lang voor kerst zelfde klachten. Geen koorts dus een virale keelontsteking en dan krijg je geen AB.

Je kunt zelf in je keel kijken of je witte puntjes ziet. Duurde best lang maar uiteindelijk werd het na veel thee met honing en pijnlijk slikken minder..
Bedankt voor de tips allemaal. Ik voel me al een stuk beter na gisteravond een zoutoplossing, wodka, hoestdrank en strepsils genomen/gebruikt te hebben.

Gister kon ik niet eens iets doorslikken zonder bijna tranen in mijn ogen te hebben en kan nu alweer een broodje eten zonder teveel pijn!

Zit nog wel aan de hoestdrank en strepsils maar voel me al echt een stuk beter.
Balen, nu heb ik zelf ook keelpijn......

Ik vond knoflook en wodka deze keer goed helpen tot nu toe.En ik ga zondag naar de sauna .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven