Gezondheid alle pijlers

Lifeplus/ logisch leven supplementen

08-10-2019 14:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week via via toegevoegd aan de FB groep Logisch leven. Maar ik vertrouw het niet helemaal. Heeft iemand hier ervaringen mee? Het staat ook onder zoveel namen. Op google vindt ik verhalen over een piramide systeem. Dan gaan bij mij sowieso al belletjes rinkelen.
Ik ga er sowieso niks mee doen, maar ik wil het even zeker weten :)
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
Dan verlaat je de FB groep toch, als je er niks mee gaat doen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heb ik al gedaan, maar ik wil de mensen er toch evne op aanspreken. Maar ik wil even zeker weten dat ik het goed heb.
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn heel veel besloten facebook groepen die mensen werven voor multilevelmarkerting wat idd neer komt op een piramidespel. Voor van alles van dieetkoffie, poeders tot pillen. Het product staat niet centraal maar wel je zelf inkopen en betaald worden per nieuwe klant die jij ook weer aandraagt en die inkoopt.

Ik zou je weer uitschrijven uit die groep.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
totallyfree schreef:
08-10-2019 14:42
Heb ik al gedaan, maar ik wil de mensen er toch evne op aanspreken. Maar ik wil even zeker weten dat ik het goed heb.
Doe maar niet MLM mensen zijn zwaar overtuigd van hun eigen gelijk en je activeert hooguit een trollenleger. Of had je gedacht dat ze zeggen: ja sorry je hebt helemaal gelijk...negeren is mijn advies. In die groepen zitten een hoop maffies.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
08-10-2019 14:44
Doe maar niet MLM mensen zijn zwaar overtuigd van hun eigen gelijk en je activeert hooguit een trollenleger. Of had je gedacht dat ze zeggen: ja sorry je hebt helemaal gelijk...negeren is mijn advies. In die groepen zitten een hoop maffies.
Wat zijn MLM mensen?
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
08-10-2019 14:55
Wat zijn MLM mensen?
multi level marketing
en nee die kun je niet bekeren zonder veel moeite, dus TO weg uit die groep en niets eer laten horen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zich hebben ingekocht in een multilevelmarketing scam en die anderen proberen te werven om dat ook te doen. Ik heb gezien hoe ze met criticasters omgaan en dat is niet fraai. Men gaat op de persoon beledigen. Laat ze lekker in hun eigen ik word rijk bubbel leven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oke thanks!
Alle reacties Link kopieren
potje pillen voor €100,- handjevol sachets voor 75. En nergens is te vinden hoe lang je daarmee doet. Dus je moet veel doorverkopen wil je zelf zo ongeveer betaalbaar meedoen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
als je weet wie je hebt toegevoegd, gooi die er ook maar meteen uit... kennelijk zien ze in jou een wandelende portemonnee... dat noem ik gene vriend
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven