Gezondheid alle pijlers

Lijk wel een junk - ontwenningsverschijnselen

21-03-2011 17:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst iets gepost heb, al lees ik altijd mee en kan ik vaak de antwoorden op vragen bij jullie vinden.

Vandaar dat ik nu ook met een vraag kom.

Ik ben vorig jaar gestart met het slikken van Paroxetine nadat de huisarts een depressie constateerde. Vervolgens bleek dat ik (vermoeden was er altijd al) een typische ADHD-er ben, overwegend onoplettendheidstype.

Na de start met Paroxetine voelde ik me prima, een stukje zekerder, alsof ik een duwtje in de rug kreeg. Ondertussen had ik op advies van een psychiater ook een aantal weekjes een ADHD medicijjn geprobeerd, Concerta.

Omdat mijn vriend en ik in de nabije toekomst erg graag kinderen willen proberen te krijgen en ik geen troep in m'n lijf meer wil en op eigen kracht verder wil is er in overleg met de huisarts besloten de paroxetine te gaan afbouwen.

Omdat de pilletjes lastig te breken waren volgens de arts moest ik 3 weken lang om de dag m'n 20mg slikken. Toen ik op controle kwam na 3 weken werd me verteld dat ik mocht stoppen. Indien ik last kreeg mocht ik slikken.

Ik zit nu op de bank, zwetend, duizelig en miselijk dit bericht te typen. Ik heb zojuist 5 uur geslapen en ben tussen dit alles door aan de buikgriep. Ik geef spontaan over, loop tegen de deurposten op en hou geen eten binnen ( of aan de achter of aan de voorkant komt het er uit).

Wie heeft hier ervaring mee? Tips? Anyone?

Aan de ene kant wil ik doorzetten met stoppen zodat ik er vanaf kom maar aan de andere kant wil ik m'n collega's niet in de steek laten in deze drukke periode.

Alvast bedankt voor de reacties.
Common sense is not so common.
Voltaire
Helaas voel ik me niet veel beter, gisteravond een halfje en vandaag een halfje genomen zodat ik tenminste een beetje kan functioneren.
Common sense is not so common.
Voltaire
.
.
sterkte
anoniem_103886 wijzigde dit bericht op 04-04-2011 11:29
Reden: geen reactie van TO meer
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven