Longembolie
zondag 5 augustus 2012 om 00:36
Hebben jullie ervaring met een longembolie? of iemand in de familie?
Ik kom net uit t ziekenhuis m'n vader is opgenomen vanavond en ze denken dat hij dat misschien heeft (we moeten de uitslagen van z'n scan nog afwachten enzo) we horen morgen meer
Maar wou even van me af schrijven van ben heel verdrietig en benieuwd of mensen weten hoe of wat hiermee en wat ik evt kan verwachten
Thnx
Ik kom net uit t ziekenhuis m'n vader is opgenomen vanavond en ze denken dat hij dat misschien heeft (we moeten de uitslagen van z'n scan nog afwachten enzo) we horen morgen meer
Maar wou even van me af schrijven van ben heel verdrietig en benieuwd of mensen weten hoe of wat hiermee en wat ik evt kan verwachten
Thnx
Internagelaktisch
zondag 5 augustus 2012 om 10:49
quote:Maaique schreef op 05 augustus 2012 @ 10:32:
Het is geen longembolie, maar wat het wel is weten ze nog niet.
Hier baal ik van! Straks is het wel iets ergs.
Snap je frustratie dat je nog niet weet wat het is, maar een longembolie is ook iets ergs, mijn vader is er weliswaar doorheen gekomen, met blijvende schade (ze hadden hem er mee door laten lopen.)
Maar mijn buurvrouw van 32 jaar is aan een longembolie overleden.
Veel sterkte met je vader, en hopelijk weten ze snel wat het wel is, en dat het goed behandelbaar is.
Het is geen longembolie, maar wat het wel is weten ze nog niet.
Hier baal ik van! Straks is het wel iets ergs.
Snap je frustratie dat je nog niet weet wat het is, maar een longembolie is ook iets ergs, mijn vader is er weliswaar doorheen gekomen, met blijvende schade (ze hadden hem er mee door laten lopen.)
Maar mijn buurvrouw van 32 jaar is aan een longembolie overleden.
Veel sterkte met je vader, en hopelijk weten ze snel wat het wel is, en dat het goed behandelbaar is.
woensdag 8 augustus 2012 om 15:33