Gezondheid alle pijlers

Menstruatie na map

17-05-2015 19:08 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,

Ik wist niet helemaal in welke categorie ik dit topic moet zetten dus ik hoop dat het hier goed staat.

Een tijd geleden heb ik de morning after pil gebruikt nadat het condoom was gescheurd,

mijn menstruatie was daarna natuurlijk ontregelt dus ik keek er niet heel raar van op dat ik twee weken later ongesteld werd. Dat was de laatste keer dat ik ongesteld ben geweest. ik verwachtte een week geleden mijn menstruatie, maar tot nu toe ben ik nog steeds niet ongesteld, en dus een week overtijd.

Is dit raar? Ik had namelijk verwacht dat alleen de eerste menstruatie na de map "anders" zou zijn, en dat het daarna weer op een normale manier verder zou gaan.

Nou is het wel zo dat ik iets meer dan twee weken na mijn laatste menstruatie seks heb gehad. Voor zover ik weet is er toen niets misgegaan maar je begint toch aan jezelf te twijfelen. Nu ben ik bijvoorbeeld bang dat er sperma in mij is gekomen tijdens het voorspel en dat ik dus zwanger ben. Ik heb namelijk de laatste tijd opmerkelijk veel last van gevoelige borsten..

Ik ga natuurlijk zo snel mogelijk een testje doen, maar ik ben benieuwd of iemand weet hoe het zit met de verdere menstruatie na de map.

Alvast bedankt xx
Ga gewoon een test halen. Ervaringen uitwisselen heeft weinig zin.
Doe een test dan weet je het zeker. Daarbij zou ik kijken naar extra geboortebeperking, de condoom alleen kan dus fout gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven