Gezondheid alle pijlers

Migraine?!

15-06-2013 10:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Laatste tijd heb ik vaak last van een soort ja laat ik het aanval noemen. Dan begint m'n hoofd vooraan aan één kant te steken kloppen bonzen, achter m'n oog & slaap is dat. Ik word er vaakook misselijk bij. Lig dan te kokhalzen maar er komt niets uit. Vanaf ik voel dat die hoofdpijn naar m'n maag trekt verdwijt de hoofdpijn even, dan ligt men maag voor een paar minuten volledig overhoop, ga ik kokhalzen en dan zakt dat weer en is de pijn aan m'n hoofd er terug.

Herkent iemand dit?

Groetjes
Yep,klinkt als migraine.

Tip:

1.

Houd een hoofdpijndagboekje bij.

Ik moest dat van het ziekenhuis,en mijn triggers zijn bijv chocolade,energiedrankjes,en varkensvlees.

Als ik een halve reep chocolade eet,kan ik 2uur later plat.

2.

Andere anticonceptie pil,hielp bij mij

3.

Word bloeddonor,klinkt raar,maar die tip kreeg ik van een andere migraine patient. 4x per jaar een halve liter bloed doneren.Hebben heel veel migraine patienten baat bij,écht!
En in aanvulling: ga op bed liggen met de gordijnen dicht, zo donker mogelijk.
Ik ben al heel veel jaren migrainepatiënt, dus ik herken het wel. Ik gebruik sumatriptan,en dat helpt wel, maar het zijn hele zware medicijnen, dus elke andere tip is welkom.

De tip van ladytruckster heb ik nooit van gehoord, maar is zeker het proberen waard. Ik neem het zeker in overweging. Ben niet bang voor naalden, dus dat komt goed.
Loep...
quote:luni schreef op 15 juni 2013 @ 12:15:

Loep...

Loep...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Loep...
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Zo vreselijk?

Loep...
quote:Diztel schreef op 15 juni 2013 @ 13:23:

Zo vreselijk?To heeft zeker ergens last van. Loes, wat zegt je huisarts??
Mag ik er eens een andere invalshoek tegen aan gooien?

TO ik heb al je topics een beetje doorgelezen en ik zou zeggen, ga naar de huisarts en laat je bloed eens controleren op foliumzuur, vitamine D en B12.

Ik ben geen deskundige en ik ga ook geen diagnoses ertegen aan gooien. Maar heel veel klachten herken ik, incl de migraine, trillende benen, de overmatige vermoeidheid etc. Ben zelf momenteel nog in onderzoek met wat er loos is (hell ik ben al jaren bezig) Tekorten van die drie zouden misschien je klachten (voor een deel) kunnen verklaren.

Dus maandag de huisarts bellen en vragen naar een bloedonderzoek met zeer zeker die drie vitamines.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven