Gezondheid alle pijlers

Mijn man had leukemie

10-06-2010 21:38 5896 berichten
Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn man (hier HIH afkorting van HijIsHij) Acute lymfatische leukemie heeft. Zojuist al begonnen met prednison en van de week beginnen we met de chemo.

UPDATE 5 augustus:

HIH is 2,5 week thuis geweest. Helaas hebben we gisteren te horen gekregen dat de leukemie nog agressiever is dan gedacht. Er zijn nu alweer nieuwe cellen aangemaakt die zorgen dat zijn leverwaarde weer omhoog gaat.

Na deze opname van ongeveer 5 weken zal er een beenmergtransplantatie plaats vinden. Gelukkig is zijn broer een match. Op 8 oct. zal de transplantatie plaats vinden.

Toch zijn er veel mensen die niet het geluk hebben een match te hebben binnen de familie. Daarom is er een nationale donorbank waar gekeken kan worden of er een match is.

Misschien voel je zelf de behoefte om beenmergdonor te worden of ken je iemand die dit zou willen. Je kunt naar deze site voor meer informatie hierover.

UPDATE 7 sep.

HIH is van de week met spoed geopereerd aan zijn hersenen vanwege ophopend hersenvocht tussen zijn hersenen en hersenvlies. Wat de blijvende schade hieraan is is nog niet duidelijk.

UPDATE 9 Oct.

HIH is weer opgenomen. Woensdag 13 oct. krijgt hij de transplantatie. De schade aan zijn hersenen heeft zich beperkt tot zijn zicht. Hij ziet dubbel en heeft nu 1 oog afgedekt. Hiervan is het niet bekend of dit nog beter gaat worden.

UPDATE 10 dec.

HIH heeft De stamceltransplantatie ondergaan maar helaas complicaties gekregen rondom zijn nieren en vooral zijn lever. Op 7 dec. is besloten dat verdere behandeling geen nut heeft en is hij naar huis gekomen.

UPDATE 12 dec.

HIH zijn naam was Patrick en is gisterenochtend om 06.03 uur overleden in zijn slaap. Hij was thuis zoals hij wilde.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je verjaardag lieverd!!
Gefeliciteerd IBI, maak er een fijne dag van .

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Gefelciiteerd, lbi.

Gefeliciteerd meis, ik hoop dat je ondanks alles toch een gezellige dag zult hebben!

Wat ontzettend lief dat HIH een kadootje voor je had geregeld vanuit het ziekenhuis!
Gefeliciteerd met je verjaardag IBI!

NB: Was het nog gelukt met de fiets? (Nickchange)
Eigenlijk reageer ik nooit op dit topic maar lees wel actief mee.

Ik hoop dat je ondanks alles een fijne dag hebt en dat je het mooiste cadeau mag krijgen dat er maar is, dat HIH zo snel mogelijk beter wordt.
quote:GeenInspiratie schreef op 19 augustus 2010 @ 07:29:

Eigenlijk reageer ik nooit op dit topic maar lees wel actief mee.

Ik hoop dat je ondanks alles een fijne dag hebt en dat je het mooiste cadeau mag krijgen dat er maar is, dat HIH zo snel mogelijk beter wordt.

Mooi gezegd, ik zat er zelf ook net aan te denken.

En wat lief en attent dat HIH nog aan een kadootje dacht. Voor hem ook een dikke .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat lief dat je een kado hebt gekregen. Gefeliciteerd met je verjaardag en een dikke kus
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoi IBI, ook hier een meelezer, maar wilde nu toch laten weten dat ik jullie beiden zó sterk vind. En dat HIH zo'n kanjer is ondanks de hele situatie om toch aan een cadeautje te denken. Veel sterkte en nog een heel fijne verjaardag!

Gefeliciteerd, IBI!
Lieve IBI, ik hoop dat je vandaag toch een hele fijne dag zult hebben. Van harte gefeliciteerd!!!
Iebs, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, dat je ondanks dit toch nog mag genieten van je verjaardag samen met HIH.

voor vandaag en een
Alle, àlle goeds voor jou en HIH!

En oh, een fijne verjaardag gewenst en nog vele, véle jaren...

Moge het leven mild voor je zijn...

Jullie zijn lief!!! Dank jullie wel voor de lieve woorden en de felicitaties.
Wat een lieverd, die HIH, en wat zijn jullie beiden sterk! Vechtertjes!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Normaal breng ik jullie alleen maar omdat ik verder nooit zo goed weet wat ik moet zeggen.

Ik feliciteer je van harte met je verjaardag, wat lief dat HIH toch nog een cadeautje voor je heeft geregeld. Hopelijk kunnen jullie een beetje genieten van deze dag.
IBI gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een schat van een kerel heb je toch ook! Maak er ondanks alles een mooie dag van.
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag IBI. Maak er ondanks alles een goede dag van!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
IBI, gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik hoop dat het jullie lukt deze dag toch een feestelijk tintje te geven. HIH heeft in ieder geval zijn best gedaan.
Gefeliciteerd met je verjaardag IBI .

Lief van HIH dat hij aan dat cadeau gedacht heeft.Zegt veel over hem,jou,en jullie samen.

Ik hoop dat je ondanks alles toch een fijne dag hebt .

hartelijk gefeliciteerd meis!
Lieve Ikbenik, heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag
Gefeliciteerd met je verjaardag IBI!
Ook van mij een hartelijk gefeliciteerd, en hoop dat je ondanks alles toch een feestelijke dag hebt. Aan je vent zal het niet liggen! Fijn dat hij toch een cadeautje voor je heeft geregeld!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Heel hartelijk gefeliciteerd IBI.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven