Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Lieve Mims, ik hoop mee op het wonder van de dokters.
Een grote hug om de dag weer door te komen. Heel veel sterkte. En een schietgebedje voor een klein lichtpuntje in deze onzekere dagen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lieve Mims, ik durfde bijna niet te kijken vanmorgen. Zo bang voor slecht nieuws...

Ik voel me zo machteloos hier.

Meid, ik denk aan je. Aan Hero, aan Mopsey.
Lieve Mimsey,

Ik was even een paar dagen "viva-loos" en lees nu pas wat er in de tussentijd bij jullie gaande is. Ook ik ben hier erg van geschrokken.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat jullie nog wat mooie momenten kunnen delen samen, ik denk aan jullie en laat een kaarsje branden
Ik denk aan jullie.

Weet niet goed wat te schrijven.

Hoop dat jullie tijd samen nog lang niet voorbij is.

Wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Sterkte.

liefs marcec
Sms van Mims:

"Mijn held strijdt zijn officieel zijn laatste strijd. Veel verdriet. Nu afwachten en hand vasthouden maar het lijkt heel snel te gaan. Kut."
O nee.................. woorden schieten te kort.

Heel, heel, heel veel kracht.
Ach... Nee toch.....
............ .................

x
Ik heb net je verhaal gelezen, en tot mijn schrik ook t laatste berichtje gelezen, (je sms) Ik heb gelijk gebeden of God je Hero kracht wilt geven, ik hoop echt voor je dat ik niet te laat was en dat hero idd kracht heeft gekregen!!! God is bij jullie hoe dan ook!!! Hoe moeilijk het je misschien voor te stellen is in deze situatie!! Sterkte!!

Dikke knuffel!! Mariska
Oh hero, voor jouw moeilijke strijd ....

Nee!!!! Laat het niet waar zijn, laat Mimsey en Hero nog even tijd hebben samen.......

Wat erg.
.
Daar word ik helemaal stil van.

Lieve Mimsey, Hero en kleine meid, heel veel sterkte in deze fase.
Lieve Mims, wat vreselijk moeilijk om afscheid van elkaar te moeten nemen. Alle woorden die ik kan verzinnen schieten tekort. Ik denk aan jullie
Neeee!! Dit mág niet. Dit mag verdomme gewoon niet.

Ik weet niets anders te zeggen - zit hier huilend achter de PC. Dit kan toch ook gewoon niet?

Lieve Mims, lieve Hero, lieve Mops, dappere alledrie. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zó ongelooflijk verdrietig ben geweest en dat moet voor jullie tien miljoen keer erger zijn.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Oh lieve Mims. Mijn gedachten zijn bij jou, en Hero.

wat gaat dit snel en wat is dit oneerlijk.

Ach Mims, wat een verdriet.....
Stil.

Heb het liedje in mijn hoofd: Zeg me dat het niet waar is. Zeg me dat het niet waar is. Zeg me dat het NIET WAAR is!

Mimsey, wat een verdriet. Ik denk aan jullie.

Wat een verdrietig nieuws. Is er nog een klein kansje, miniem miniem dat hij de strijd nog een keertje zal winnen. Dat hij zijn reputatie als medisch wonder weer waarmaakt?

Meisje Mims en Held Hero, ik denk aan jullie.

Huil hier steeds tussen de bedrijven door

geniet van mijn kindjes en besef dan dat dat er voor Hero niet meer in zit

word chaggie als ze zitten te klieren en besef me dan weer dat ik liever hun ruzies beslecht dan bij het bed van een geliefde zit om afscheid te nemen

Net heb ik met tranen in mijn ogen een ballon zitten opblazen omdat Meis die op school had gekregen. Meis snapte er niks van.

Wat heerlijk dat jullie elkaar nog gevonden hebben en elkaar lief hebben kunne hebben, dat jullie liefde bestaat. Wat verdrietig dat die liefde nu zo veel pijn meemaakt.
GVD, zo oneerlijk..... weer zo'n Held in een zo verdomd oneerlijke strijd.

Zit ook alweer met tranen, durfde ook vanochtend niet te kijken. Toch gedaan en gelukkig had je geen telefoon gehad. Even weg geweest en dan deze berichtjes....

Hoop dat jullie nog wat tijd hebben om elkaar evt. dingen te vertellen, elkaar vast te houden....

Veel sterkte H&M&M!!!
O nee!

Lieve, dappere Hero. En lieve dappere Mimsey.

Waarom is het zo oneerlijk en zo zwaar!

Ik kan niets zeggen, niets doen. Ik kan alleen maar hopen dat jullie laatste tijd samen goed is en dat Hero niet onnodig lijdt.

Ik weet niet wat ik moet zeggen.....echt alle woorden schieten nu te kort. Wat een verdriet, wat een ongelijke strijd! Mimsey, ik wens je alle kracht van de wereld om deze fase te doorstaan. Jij bent mijn "heldin"....
O, wat erg! Ik ken je niet, maar volg het al een tijdje omdat ik het zo verschrikkelijk erg vind!

Lees net dat het nu zo slecht gaat, en begin spontaan te huilen! Dit zou niet mogen gebeuren!

Ik wens jou en je kleintje veel sterkte in deze erg moeilijke periode! Ik zou willen dat ik wat voor je zou kunnen doen..... In ieder geval zal ik aan jullie denken....

't Is soms zo weinig

wat een medemens te bieden heeft

Men kan slechts laten blijken

dat men met de ander meeleeft....
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven