Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Dank jullie wel, jullie zijn lief....

Op dit moment ben ik alleen, al kijk ik regelmatig even om de hoek van Mopsey's kamertje om te weten dat zij er nog ligt. Mijn andere, zo verwaarloosde liefde. En zij ligt te slapen als een roosje. Gelukkig.

Ik heb haar proberen uit te leggen wat er gaande is ( Hero is héél erg ziek, en de dokters willen hem wel beter maken maar ze weten nog niet welke medicijntjes ze hem daarvoor moeten geven en of ze hem wel beter kunnen maken), en dat snapt ze, al blijft het natuurlijk heel abstract voor een drie-jarige. Vanavond wilde ze heel graag naar hem toe, om hem een kusje om zijn neus te geven. Heb met haar afgesproken dat ik die morgen geef.

Ben wel angstig dat ik vannacht gebeld wordt, en dat Mopsey dan hier ligt te slapen. Heb haar vader al gebeld, maar krijg hem helaas niet te pakken (Bloes, knuf). Hopelijk kan ze de komende dagen bij hem logeren.

Mijn verhaal kan ik redelijk kwijt bij lieve vriendinnen, maar loop nu keihard aan tegen het feit dat ik niet goed ben in hulp vragen, noch in hulp accepteren. Helaas zal ik nu wel moeten. Maar ik vind het heel moeilijk dan het achterste van mijn tong, of eigenlijk van mijn emoties, te tonen. Wil mensen niet lastig vallen ofzo...ondanks dat dit volgens die mensen onzin is.

Ik leer wel aan mijzelf te denken (nogmaals; knuf voor Bloes).

En juist nu gaat mijn psych twee weken op vakantie....kreun!
Ik schrik erg van je laatste bericht, Mims. Kan de juiste woorden er niet voor vinden, maar wat denk ik aan je.

correctie: inmiddels voorlaatste bericht
Mogen wij er dan voor jullie zijn, Mims? (f)
Mims, heb je inmiddels wel iemand voor als je eventueel vannacht gebeld wordt?

Als je geen bekende voor Mopsey hebt, dan mag je mij bellen en kan ik bij Mopsey blijven eventueel. (pimpel heeft nummer)

Niets moet jou er van kunnen weerhouden om naar je geliefde te gaan als het nodig is.

Ik denk aan je
Lieve Mimsey,

Hier ook weer een stille meelezer. It never rains but it pours...

Ook ik weet niets zinnigs te zeggen behalve jou en Hero heel veel sterkte te wensen. Dikke kus en warme omhelzing voor jullie beiden!
In het kader van; ik moet leren hulp te accepteren....

Als je dit écht zou willen, lieve Ely, zou je mij je telefoonnummer dan via Hyves kunnen mailen. Je weet me te vinden...

Maar nogmaals, alleen als je het echt zou kunnen/willen...

(en ik ga ervanuit dat het niet nodig is, positive thinking...ik wil mijn lief morgenochtend gewoon overladen met zachte kusjes, dekens rechttrekken, zijn spuugbak vasthouden als het moet..als hij er nog maar is, al is het maar even!)
Ely, wat verschrikkelijk lief!
Jéé ik weet nix te zeggen!

Alleen maar een heel dikke
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:mimsey schreef op 20 augustus 2007 @ 23:37:

In het kader van; ik moet leren hulp te accepteren....

Als je dit écht zou willen, lieve Ely, zou je mij je telefoonnummer dan via Hyves kunnen mailen. Je weet me te vinden...

Maar nogmaals, alleen als je het echt zou kunnen/willen...

(en ik ga ervanuit dat het niet nodig is, positive thinking...ik wil mijn lief morgenochtend gewoon overladen met zachte kusjes, dekens rechttrekken, zijn spuugbak vasthouden als het moet..als hij er nog maar is, al is het maar even!)

Ik denk positief met je mee en hoop/ga er van uit dat het niet nodig is

Maar geloof me, ik doe het met alle liefde voor je, mooi mens.

Telefoonnummer is gemaild, telefoon ligt naast mijn bed en voor kinders hier is achtervang geregeld, dus ik kan zonder problemen weg.

SMS me even je adres, want ga computer zo uitzetten.

Denk aan jou en aan je mooie lieve Hero.
Gedaan...

Wauw je bent écht heel lief!

Maar laat het alsjeblieft niet nodig zijn....
Inderdaad, laat het alsjeblieft niet nodig zijn!!!

Mocht Mopseys vader niet in staat zijn om Mopsey op te vangen de komende dagen, dan weet ik een súperleuk speel en logeeradresje voor Mops. Eentje waar ze veel kindjes en afleiding om zich heen heeft en eentje waar groot feest uit zou breken als ze komt. Dusseh... op Lotjes kamertje staat dan een mooi bedje voor haar klaar.
Lieve Mimsey,

Ook ik stap direct in de auto,als ik je ergens mee kan helpen meid,kan Mopsey ook ophalen,vermoed dat we niet bij elkaar om de hoek wonen,maar vang haar met alle liefde op.

Maak gebruik van de dingen die je aangeboden worden meid
Lieve, lieve, lieve Mims,

Ik had zo graag een kaartje willen sturen... of bloemen... of naar je toe willen komen om je stevig vast te houden... Ik had zo graag alle lieve woorden tegen jou en Hero willen zeggen die jullie tegen ons gezegd hebben... jullie kracht en sterkte willen wensen... maar mijn woorden, bloemen of knuffels veranderen helemaal niets aan de situatie.

Ik schrik ontzettend van de laatste berichten (had via Bloes al wat meegekregen). Lieve, lieve, lieve Mims. Weet dat ik met jou en met Hero meeleef. Ik sta ontzettend machteloos nu vanwege mijn eigen situatie, maar weet dat ik met liefde álles voor je had willen doen... al denk ik dat jij alleen maar behoefte hebt aan dat ene.

Ik bid en hoop voor je dat je vandaag weer naar Hero kunt om hem te knuffelen, te zoenen en om intens oogcontact met hem te hebben. (Ja, ja, nu de grens van bidden hier eenmaal genomen is... zet ik dat middel met liefde in voor jou en je geliefde.)

Lieve, lieve, lieve Mims, heel veel sterkte. Probeer de kracht terug te vinden waar je het laatste jaar op gedreven hebt. Als hij dat niet meer kan, doe jij dat dan. Probeer hem die houvast te geven, voor wat het op dit moment waard is. Zodat welke weg hij nu ook gaat, hij weet dat jullie liefde wonderen kan verrichten. Dat jullie liefde kracht geeft. Jullie liefde is gebaseerd op die kracht. Dát is wat jullie zo bijzonder maakt.

Lieve, lieve, lieve Mims... heb kracht. Dat is mijn wens voor jou en je geliefde. In deze omstandigheid is dat alles wat je nodig hebt.

(En kracht is ook: hulp vragen voor alle andere dingen, lieve Mims. Ik weet dat het moeilijk is, maar laat het alsjeblieft gaan, zodat jij nog maar één ding vast hoeft te houden. Of eigenlijk: één mens. Houd hem vast, koester hem en vergeet alsjeblieft de rest van de wereld even. Die draait wel door, als jij 'm niet voortstuwt, doen wij het wel. Jij hebt nu maar één taak en dat is bij je geliefde Hero zijn.)

Lieve, lieve, lieve Mims. Ik hoop met heel mijn hart dat mijn bericht niet te laat is. Ik leef met je mee!
Vannacht niet gebeld.

We hebben nog vandaag.

Weer een dag. Hopelijk eentje waarin de dokters wonderen gaan verrichten!

Bedankt voor jullie lieve, mooie woorden en geweldige steun. Ik ben jullie dankbaar. Jullie hebben me door deze pokkenacht geholpen. Thanxxx...

Q, hou je haaks!
Mimsey, ik hoop dat dit een goede dag wordt.

Ik lig 's nachts zelden wakker, maar vannacht wel. En ik moest steeds aan jou denken, terwijl ik je helemaal niet ken.

Gelukkig lees ik hier dat je hulp aangeboden krijgt van forummers die je wel 'kent'. Fijn om te lezen.

Weet verder eigenlijk niet zo goed wat ik moet schrijven, maar ik wens jullie alle goeds voor vandaag.
Later is nu
Lieve Mims, we hopen, duimen en bidden met z'n allen dat er vandaag wonderen verricht gaan worden, die jou en je Hero nog veel meer tijd samen geven! Jullie zijn in mijn gedachten...
Lieve mimsey,

Al een tijdje niet geschreven (gebruik oude nick 'lidewij' niet meer), dus nu onder deze naam.

Wat een nieuws... Collega's vragen zich af waarom ik ineens zo zit te huilen. Ik leef met je mee, ik kan niet anders doen dan duimen, hopen en kaarsjes branden. En o wat hoop ik dat de dokter dat wonder gaan verrichten. En wat hoop ik dat Hero je vandaag weer helder aan kan kijken en weer met je kan praten.. En ik hoop nog zoveel meer...

Volgens mij heb je genoeg hulp om mopsey op te vangen, maar als je nog iemand nodig hebt voor mopsey of jezelf... Ik sta ook klaar!
Een nieuwe dag. En als de doktoren het wonder niet verrichten dan toch zeker jullie liefde wel. want die is zo sterk.

Liefs Supra
Lieve Mims,

Je kent me niet, maar ik leef met je mee en ik ken helaas het gevoel van machteloosheid, het wachten op telefoon en dat je dierbare afscheid van je neemt omdat hij weet dat het einde nadert, maar het niet zegt (zit nu met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart, want oooo.... wat doet dat zeer!!)

Ik wil je dan ook héél veel kracht en sterkte toewensen, want het is een rottijd en ik hoop dat jouw Hero weer snel opknapt en in jullie nwe huisje mag komen wonen!

Liefs en een knuffel!!
KUT

Klote ziekte

Had sinds zondag niet meer gelezen, was bezig met mezelf zielig vinden om allerlei andere redenen, redenen die nergens op slaan nu ik hier lees, ik lees alles nu in een keer en schrik zo.

Zit zo te janken hier, vind dit zo erg.

Weet niet wat ik kan doen voor je.

Wil dit niet voor je.

Ik wil zon voor jou en Hero en Mops.

Samen verhuizen. Samen verder.

Klote ziekte.

Meisje, ik kan me amper voorstellen hoe het voor jou moet zijn, hoe je dit vol kunt houden, hoe groot jouw angst is...

Ik ga maar eens kaarsen branden overdag
Lieve, lieve Mims. Wat ben ik blij dat het gevreesde telefoontje vannacht is uitgeblijven en wat hoop ik op een wonder voor jullie zodat jullie nog wat tijd krijgen samen. Tranen rollen over mijn wangen terwijl ik je berichtjes lees.

Ik rij morgen gewoon naar je nieuwe huis toe. k heb van je begrepen dat daar iemand is. Dan kan hij me vast wel binnen laten en aan het werk zetten.

Ik denk aan jullie !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mimsey, ik ken je verhalen eigenlijk alleen van de babypijler, maar jee, wat een ander onderwerp is dit. Ik kan niet meer doen dan wat alle anderen hier ook doen: je vertellen hoe ontzettend klote ik dit voor je vind, en je laten weten dat je hier altijd je verhaal kwijt kunt. Wat moet het moeilijk zijn voor je nu, en wat ben je sterk!

Heel veel liefs en een dikke knuffel,

Lika
Ook ik duim voor een wonder.... lieve sterke Mims!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven