Mijn man heeft kanker (2)
woensdag 22 augustus 2007 om 21:43
Lieve Mimsey,
Dat berichtje....ik kreeg er kippenvel van., het kan niet anders dan dat je gelijk hebt en dat het een teken is van je Held.
Ik hoop dat een heel klein beetje troost kan putten uit dit forum....
Alsjeblieft; als je iets nodig hebt, hulp, noem het! Er zijn zoveel mensen die je kunnen en willen helpen!
En maak je geen zorgen over nu even niet kunnen schrijven op het forum, natuurlijk lukt dat niet in de hectiek waar je nu in bent.
Liefs Bibi
Dat berichtje....ik kreeg er kippenvel van., het kan niet anders dan dat je gelijk hebt en dat het een teken is van je Held.
Ik hoop dat een heel klein beetje troost kan putten uit dit forum....
Alsjeblieft; als je iets nodig hebt, hulp, noem het! Er zijn zoveel mensen die je kunnen en willen helpen!
En maak je geen zorgen over nu even niet kunnen schrijven op het forum, natuurlijk lukt dat niet in de hectiek waar je nu in bent.
Liefs Bibi
woensdag 22 augustus 2007 om 22:07
Wel tien keer probeer ik een berichtje te posten om te zeggen hoe erg ik het vind voor je en voor iedereen die Hero liefhad, maar op een of andere manier weet ik gewoon niet wat te zeggen.
Op dit soort momenten is het leven zo oneerlijk, zo naar, het is zo verdrietig...
Lieve Mims, weet dat je ook bij mij in mijn gedachten bent...
Heel veel sterkte in deze zware tijd!
Op dit soort momenten is het leven zo oneerlijk, zo naar, het is zo verdrietig...
Lieve Mims, weet dat je ook bij mij in mijn gedachten bent...
Heel veel sterkte in deze zware tijd!
woensdag 22 augustus 2007 om 22:55
Wat een klotebericht...
Mims, ik heb je altijd een sterke, humorvolle vrouw gevonden. Nu heb ik nog meer respect voor je gekregen. De liefde van je leven, niet lang bijelkaar geweest, maar de tijd die jullie bijelkaar zijn geweest was het heel duidelijk dat jullie elkaars grote liefde zijn.
Wat een liefde en respect klonk er altijd weer uit je berichtjes en wat waren jullie sterk!
Diepe buiging van mij voor jullie!
Het sms'je van Hero klinkt zo mooi! Koester het!
Heel veel sterkte voor jou, Mops en alle andere familie en vrienden.
Mims, ik heb je altijd een sterke, humorvolle vrouw gevonden. Nu heb ik nog meer respect voor je gekregen. De liefde van je leven, niet lang bijelkaar geweest, maar de tijd die jullie bijelkaar zijn geweest was het heel duidelijk dat jullie elkaars grote liefde zijn.
Wat een liefde en respect klonk er altijd weer uit je berichtjes en wat waren jullie sterk!
Diepe buiging van mij voor jullie!
Het sms'je van Hero klinkt zo mooi! Koester het!
Heel veel sterkte voor jou, Mops en alle andere familie en vrienden.
donderdag 23 augustus 2007 om 10:21
Mimsey, ik heb een mooi gedichtje voor je. Wie weet heb je daar nog eens steun aan, net als aan alle andere mooie en lieve woorden hier. Heel veel sterkte.
liefs Robin
Do Not Stand At My Grave And Weep, Mary Frye
Do not stand at my grave and weep
I am not there I do not sleep.
I am in a thousand winds that blow
I am the softly falling snow.
I am the gentle showers of rain,
I am the fields of ripening grain.
I am in the morning hush,
I am in the graceful rush
Of beautiful birds in circling flight,
I am the starshine of the night.
I am in the flowers that bloom,
I am in a quiet room.
I am the birds that sing
I am in each gentle thing.
Do not stand at my grave and cry.
I am not there. I did not die
liefs Robin
Do Not Stand At My Grave And Weep, Mary Frye
Do not stand at my grave and weep
I am not there I do not sleep.
I am in a thousand winds that blow
I am the softly falling snow.
I am the gentle showers of rain,
I am the fields of ripening grain.
I am in the morning hush,
I am in the graceful rush
Of beautiful birds in circling flight,
I am the starshine of the night.
I am in the flowers that bloom,
I am in a quiet room.
I am the birds that sing
I am in each gentle thing.
Do not stand at my grave and cry.
I am not there. I did not die
donderdag 23 augustus 2007 om 12:03
Geen woorden, alleen maar kippenvel....Wat kan ik nu tegen je zeggen waardoor je je beter voelt? Weet je gesterkt in het feit dat velen aan je denken en je kracht en moed toewensen, dan zul je sterk genoeg zijn om ook deze klap een plekje te geven. Maar dat komt later. Nu moet je zorgen dat je afscheid neemt van Hero op de manier die recht doet aan jullie liefde en wat jullie samen hebben. Want ook al is Hero niet meer lijfelijk bij je, hij zal voor altijd bij je zijn, in je hoofd en hart!