Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Wat heb ik een bewondering voor jullie ! (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Lieve Mims,

lieve, sterke, krachtige, stoere en warme Mims..wat heb je Hero's verhaal prachtig beschreven.

Dank je, en dank je Hero. Want door jullie verhaal heb ík ook veel geleerd. Respect, realiteitszin, ontzag, bewustzijn, en vooral het feit dat ik moet genieten van ALLES, en het koesteren van mijn leventje zoals het is, met ups en downs.

Ik vind het zo'n prachtig gegeven, door al het verdriet heen, dat Hero's verhaal zoveel liefde en steun losmaakt. Wat een warm bad!

Leven en dood staan zo dicht bij elkaar. Over enkele weken hoop ik het leven te schenken aan een jongetje Mims; en als hij maar iets van Hero's kracht heeft, meekrijgt via wat ik voel voor jou en Hero, dan móet dat toch een prachtkerel worden?

Lieve Mims, sterkte maandag, véél sterkte met het loslaten van Hero...kus hem nu het nog kan en hou hem vast....hij blijft in jou voortleven, en in stukjes van ons, want ik vergeet dit nooit meer.

Veel liefs, Kinke

Dag Mims,

Je kent me niet zelfs mijn nick zal je weinig zeggen maar dat doet er niet toe! Wat een liefde, wat een kracht, wat een bijzondere mensen zijn jullie. Ik hou het niet droog bij je laatste twee postings. Het raakt me zo. Het is zo oneerlijk, zo ontzettend oneerlijk. Zoveel liefde en dan wordt ie zo bij je weggehaald. Had al een posting geplaatst voor je. Maar ik moest nog even komen, nog even wat schrijven voor je. Ik voel je verdriet, je wanhoop, zie je glimlach als je denkt aan hem en aan zijn liefde voor jou. Het spat van het scherm af. Ik kan niet anders dan onderstrepen wat ik al gezegd heb. Want woorden schieten gewoon echt te kort. Sterkte, kracht voor jou en je dochter en ik weet dat hij je niet echt verlaten heeft. Zulke sterke liefde blijft ook na de dood nog bestaan. Daar geloof ik heel erg in. Jullie zijn nog steeds verbonden dat gaat niet over!
Mimsey, wat ben jij een dappere vrouw! Net zo dapper als Hero! Je schrijft ook echt prachtig. Wat enorm fijn dat jullie elkaar zo lief gehad hebben en wat verdrietig dat het niet langer heeft mogen duren!

Frans
Wat een droevig maar prachtig verhaal...

Wat bijzonder te lezen hoe liefde kan zijn. En dat terwijl ik jou/jullie helemaal niet ken.

Heel heel veel sterkte en

Ook hier tranen voor jou en Hero's dierbaren Mims.

Niet voor Hero zelf, want hij heeft rust gevonden en mocht eindelijk gaan.

Wat jullie hadden en in de toekomst zullen hebben is Liefde met een grote hoofdletter L. Ik hoop dat je daar de kracht uit zult putten om verder te gaan en je Hero te gedenken. In jou leeft hij voort....

, PInksterbloempje
Lieve Mims, dank je wel dat je ons vertelt over je laatste momenten met Hero. Wat een bijzondere mensen zijn jullie, wat een liefde!
........................................

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Lieve Mims, wat heb ik een ongelooflijke bewondering voor je. Het is pas 2 weken geleden dat we het hadden over hoe dapper ik jou en Hero vond. Dat jullie ondanks de omstandigheden voor elkaar hebben gekozen laat wel zien hoe ongelooflijk diep de liefde zit die jullie voor elkaar voelen. En wat ongelooflijk dat hij er nu niet meer is. Nu weer bewondering van mijn kant. Bewondering voor hoe jullie het laatste stuk van deze verschrikkelijke strijd gestreden hebben. En tranen om het verdriet waarmee jij nu achter blijft. Wat fijn dat Hero nog zo duidelijk zijn aanwezigheid laat merken en dat dat je zo goed doet. Heel veel sterkte voor jou en voor je lieve Mops.

(f)
Oh men, hoewel ik jouw verhaal al van je gehoord had moet ik weer zo huilen nu ik het hier lees. Meisje toch, dit alles had pas over een jaar of vijfig moeten gebeuren. Niet nu al, niet nu.....

Succes met alle praktische dingen vandaag, u weet ons te vinden als er iets moet gebeuren.....
wat verdrietig en wat mooi

Mijn hart breekt.... Maar tegelijkertijd zo mooi, zo puur. Wat jullie hadden zullen maar weinig mensen ooit ervaren. Veel sterkte Mimsey en Mopsey

(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)

en wat een liefde, wat mooi, Mims.

Sjongejonge, zoveel liefde als er tussen jullie is.... dat maken denk ik slechts weinig mensen mee. Ongelooflijk...........

In die zin ben je inderdaad een gezegend mens!

Mims, je hebt het weer fantastisch knap verwoord, en je klinkt hartstikke sterk. Lieverd, geniet nog van Hero de komende dagen. Je hebt 'm nu nog bij je. Na maandag zal ie niet meer tastbaar bij je zijn, maar jullie liefde overstijgt dit wereldse; Hero is voor ALTIJD bij jou!

Diep respect voor hoe Hero afscheid heeft genomen! En diep respect voor jou hoe jij 'm daarin hebt gesteund....
Phoe Mimsey,meer weet ik ff niet uit te brengen......

Dikke knuffel
Lieve Mims

Wat ontzettend en wat ook ontzettend mooi zo. Tranen in mijn ogen en ijskoud.

Een hele dikke knuffel, Raponsel.

PS hoe is het met Mops, snapt ze het?

Voor deze liefde zijn geen woorden. De kracht van liefde spat van het beeldscherm af. Ik hoop dat diezelfde kracht jou mag troosten in je verdriet.

Wát een man moet Hero geweest zijn!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 24 augustus 2007 @ 09:30:

Voor deze liefde zijn geen woorden. De kracht van liefde spat van het beeldscherm af. Ik hoop dat diezelfde kracht jou mag troosten in je verdriet.

Wát een man moet Hero geweest zijn!Én wat een vrouw ben jij zeg!Ik had al veel bewondering voor je,maar nu nog meer.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mimsey, ,ook hier tranen bij het lezen van je woorden. Je verdriet is bijna tastbaar.. ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn, de liefde van je leven laten gaan. De woorden die jij tegen hem hebt kunnen zeggen en wat hij tegen jou heeft kunnen zeggen is zo mooi dat het straalt. En dan is er de communicatie die de dood overstijgt.. Hij blijft bij je en plaagt je met zijn liefde en laat je weten dat hij er is en van je houdt.

Ik moest huilen huilen toen ik het las maar ook even glimlachen bij die zin, die gedachte, een lieve plaaggeest, wat mooi

heel veel sterkte, lieve dappere Mimsey!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Lieve lieve Mimsey,

Wat ongelooflijk mooi geschreven, ik kon soms bijna niets meer lezen door de tranen in mijn ogen.

Ik wens je zo veel sterkte de komende tijd.

Sterkte.

Lieve Mims, zit hier met tranen je verhaal te lezen, wat ben jíj sterk en wat is jullie liefde mooi!!!

(f) (f) (f)

Sterkte voor de komende tijd!
Lieve lieve Mims!

Ja, je bent zeker een heel gezegend mens dat je Hero hebt mogen kennen en liefhebben. Maar besef alsjeblieft ook hoe bijzonder gezegend Hero is dat hij JOU heeft leren kennen en liefhebben!

Heel heel erg veel sterkte meis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven