Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik reageer niet vaak, weet nog steeds niet goed wát precies te zeggen. Tock elke keer weer pink ik een traantje weg in het dankbare besef hoe godsallemachtig verdomde gelukkig ik mezelf prijs. En hoezeer ik het eenieder hier op het forum (Mims, Romilda en de velen die ik vast vergeet en/of niet ken) toe wens ooit dan in elk geval niet zo hartverscheurend verdrietig meer te hoeven zijn als nu...
Computer says nooooo
Ik hoop dat je het fijn gehad hebt daar, Roosvrouw.

Ik taai af, duik mijn bed in. Ben kapot, op, af, doorgedraaid, dol, of hoe je het ook wilt noemen. Voel me aangereden door een trein. Een tientonner. Uit een vliegtuig gegooid zonder parachute.

Sterker nog; ik voel me alsof mijn grootste liefde dood is gegaan.

Kut, dat is ook zo.....
Mimsey, 't is gewoon kut en zo verdomd oneerlijk.
quote:mimsey schreef op 13 september 2007 @ 23:06:

Ik hoop dat je het fijn gehad hebt daar, Roosvrouw.

Ik taai af, duik mijn bed in. Ben kapot, op, af, doorgedraaid, dol, of hoe je het ook wilt noemen. Voel me aangereden door een trein. Een tientonner. Uit een vliegtuig gegooid zonder parachute.

Sterker nog; ik voel me alsof mijn grootste liefde dood is gegaan.

Kut, dat is ook zo.....

Kut!

Even wat nachtelijke positieve energie naar je toe. (f)
Een voor je op deze nieuwe dag, je zult nu bijna wakker worden denk ik. En ik denk aan jou. Veel sterkte...
(f)

Knuffel

borodini.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Even een dikke knuffel ,om de dag weer mee te beginnen Mimsey
Ook van mij Mims :
Anders dan Kut kan je dit ook niet beschrijven. En dan vind ik het nog licht uitgedrukt...

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht.

En voor vandaag maar weer veel sterkte en succes met uitzoeken en inpakken....

Er wordt aan je gedacht!
Ach Mims, ik weet niet goed wat te zeggen. Alleen dat ik meeleef.

Het gevoel van leegte ken. Weet hoe moeilijk het is om door de spullen van een dierbare te gaan en de keuze te moeten maken wat te houden en wat weg te doen. Het radeloze gevoel bij alles wat stukje bij beetje ontmanteld wordt, terwijl het besef van 'nooit meer' en 'voorgoed weg' steeds dieper inzinkt.

Hang in there, ooit wordt het hanteerbaarder! Voor nu: one step at a time...

, Pinksterbloem
vandaag ga ik van alles kunnen
Koester en knuffel inderdaad meis, zo belangrijk...
't Is gewoon zwaar kut.

Hallo allemaal. Al tijden lees ik lekker mee op het viva forum. Voornamelijk op relaties en en nog een paar andere pijlers. Helaas ben ik hier ook terecht gekomen. Op zoek naar lotgenoten. Net als een aantal van jullie gaat het in mijn omgeving ook bij iemand vanaf deze week helemaal mis. Ook ik zie de borden van de kanker-stichting als ik ergens rij, en moet aan die ene persoon denken. Ik leefde altijd al met iedereen mee, maar nu nog wel veel meer. Denk aan jullie en jullie omgeving, veel sterkte! xbasic
Zomaar even een berichtje om je te zeggen dat jij, Mopsey en Hero in mijn gedachten zijn. Heb je alleen niks aan, helaas.
.
Vandaag een tweedehands bank opgehaald voor in ons nieuwe huisje.

Het kreng ziet er niet uit, maar zit wel lekker. En oké, eenmaal op zijn plek in de woonkamer vielen de beschadigingen een stuk minder op.

En toen zat ik daar. Op de nieuwe oude bank. Genesteld in een hoekje keek ik precies naar de boomtoppen voor ons huis. Blauwe lucht erachter. Wind door de ruisende takken. Een uitzicht zoals Hero het graag zag (ons huidige hokkie heeft hij om die reden ook uitgekozen; het toendertijd al te klein ookal was hij een man alleen, maar keek zo mooi uit over de bomen in het park).

Een uitzicht waar Hero bij zou kunnen ontspannen. Van zou genieten...

En toen moest ik huilen. Huilen alsof er geen eind aankwam.

Wat doe ik in dat huis? Waarom alleen Mopsey en ik? Het is een huis gemaakt voor Hero, op zijn lijf geschreven. Het lijf dat hij niet meer nodig heeft. Geen ideaal huis voor mij (want ik heb nog niets met de woonplaats), geen ideaal huis voor Mopsey (want geen tuin) maar wel een ideaal huis voor Hero. Een plek die ik hem zo gunde. Een thuis voor ons drieën omdat Hero de lijm was.

En nu zit ik er alleen. Voel ik me er alleen. En hou ik me eraan vast dat het een vooruitgang is ten opzichte van ons huidige studentenhokkie, en dat ik er heus, heus, ooit op een keer wel weer blij mee zal zijn.

Alleen nu voel ik me alles behalve blij.....
Lieve Mimsey . Logisch dat je niet blij kan zijn. Take your time. Ik weet niets beters te zeggen...
Lieve mims

Ik ben niet zo heel handig met woorden.Vandaar dat ik meestal een of een (f) neerzet. Bovendien schrijven andere dames zoveel wijsheid dat ik me daar gewoon voor 100% bij aan kan sluiten !

Ik denk ook vandaag weer aan jullie !

(f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven