Mijn man heeft kanker (2)
zondag 23 september 2007 om 23:49
Mims, lees jezelf nog een keertje terug. In alle pijn, frustratie, woede etc. valt mij iets enorm op; je bent trots op jezelf! Zeer terecht overigens. Waarom mij het zo opvalt dat je trots op jezelf bent? Omdat ik zeker weet dat Hero verdomde trots op je zou zijn. Omdat ik weet hoe moeilijk het kan zijn in intens verdriet nog trots te kunnen of wíllen voelen. Om trots te kunnen zijn moet er ergens een klein sprankje zijn dat weet dat dit jouw pijnlijke waarheid is en een klein sprankje dat voorbij het verdriet kan. Een heel klein sprankje in die brandende oliezee van pijn en verdriet, maar het is er.
Lieve Mims, blijf zo goed voor jezelf zorgen. Blijf om hulp durven te vragen waar je die nodig hebt of hulp gewoon even préttiger voelt.
(hoop snel hier weer bij te lezen, ga ongeveer een weekje weg en probeer daar internet te scoren. Pff lastig praten nog als de I-klank nog niet herkend wordt en ik kennelijk voor veel I, IJ etc. kies)
Lieve Mims, blijf zo goed voor jezelf zorgen. Blijf om hulp durven te vragen waar je die nodig hebt of hulp gewoon even préttiger voelt.
(hoop snel hier weer bij te lezen, ga ongeveer een weekje weg en probeer daar internet te scoren. Pff lastig praten nog als de I-klank nog niet herkend wordt en ik kennelijk voor veel I, IJ etc. kies)
vandaag ga ik van alles kunnen
maandag 24 september 2007 om 18:47
Even voor de meelevers: Mims is verhuisd en het is nu al ontzettend mooi en gezellig in het nieuwe huis. Er moeten nog een aantal dingen gedaan worden natuurlijk. Een aantal forumvrienden hebben keihard meegeholpen om deze haast onmogelijke klus te doen met Mims.
Vanaf vanmiddag is Mops ook weer thuis.
dinsdag 25 september 2007 om 11:01
quote:Bloesem schreef op 24 september 2007 @ 18:47:
Even voor de meelevers: Mims is verhuisd en het is nu al ontzettend mooi en gezellig in het nieuwe huis. Er moeten nog een aantal dingen gedaan worden natuurlijk. Een aantal forumvrienden hebben keihard meegeholpen om deze haast onmogelijke klus te doen met Mims.
Knuffel je haar een keer extra van me Bloesem,zo lief dat jullie haar helpen.
Mimsey ik hoop dat je huis,snel als Thuis gaat voelen meid
Knuffel je haar een keer extra van me Bloesem,zo lief dat jullie haar helpen.
Mimsey ik hoop dat je huis,snel als Thuis gaat voelen meid