Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Mims, wat kun jij ongelooflijk mooie jouw pijn, gedachten en verwikkelingen beschrijven.

Daar zit je dan, in het huis dat nog geen Thuis is, in de kille stilte met een lawaaimakende tv op de achtergrond, en ergens in huis wat as en titanium. Nee, deze tweede maand zal ook geen peulenschil voor je zijn, hoe intens iedereen dat ook wil afdwingen. Maar jemig meid! Moet je eens zien hoe je je letterlijk en figuurlijk in alle geestelijke, lichamelijke en hartenpijn staande houdt. Op blote voeten slenterend over het strand, op hoge hakken als je Hero voor het laatst weg brengt, op je dagelijkse schoenen toen je volop aan het verhuizen was. Letterlijk en figuurlijk staat Mims daar. Wat moet jouw Hero ongelooflijk trots op zijn liefde zijn als hij dit ergens mee kan krijgen. Psst, moet je eens kijken hoe een sterke vrouw dat is! Pst, moet je eens kijken hoe ze niet weg rent voor haar pijn maar dapper het gevecht gewoon aan gaat hoe bang en wanhopig ze soms ook is. Pst, moet je eens kijken hoe goed ze voor Mims is blijven zorgen in deze hel. Pst, dat is mijn Grote Liefde.

Mims, blijf doen wat je doet. Vorige week wist je niet hoe je die week moest door komen maar je hebt het geflikt. Vorige maand wist je net hoe je die kl*te maand ooit moest overleven zonder gek te worden en je hebt het gedaan. Volg je hart. Wees sterk als je dat bent, wees gewoon zwak als je eens niet sterk bent. Het is goed. Wat jij nodig hebt, dat is wat het goed maakt.
vandaag ga ik van alles kunnen

Dat wat Roosvrouw zegt.

Meisje toch.

Mimsey toch.

Wat een verdriet

wat een gemis.

Jij supermens, jij supervrouw, jij megamoeder.

Wat krijg je veel op je dak.

sorry dat ik niet zoveel reageer ik weet niet goed wat ik moet zeggen ik vind je zo dapper en denk veel aan je

veel liefs erika
Lieve Mims,

Ik kan de juiste woorden niet vinden...zoals jij je gevoelens verwoord...de tranen lopen over mijn wangen... en wat ben jij sterk en wat doe je het goed.

liefs van Danique.
Wat al die anderen hier zeggen.

De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Ook ik weet niets anders te zeggen,dan wat al is gezegd

Ach Mims

Sterke vrouw.

Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Hoop dat je alles wat je hebt geschreven zult opslaan,om het later in boekvorm nog eens te lezen,ook voor je Mopsey
Prachtig en zo verdrietig.
De verhuurders van mijn nieuwe woning hebben in een poging attent te zijn, zelf het naambordje bij mijn brievenbus en de voordeur opgehangen. En, heel meelevend, hebben ze de naam van Hero er alvast af gehaald. En ach, voor het gemak de naam van Mopsey ook maar.

Dus inplaats van informeel : "Hero, Mimsey en Mopsey" staat er nu "mevr. Hero-Mimsey".

KLABAM!

Van drie personen gedegradeerd naar één.

Van leuk nonchalant gezin naar oude weduwe.

Leuk geprobeerd, maar ik vond het afschuwelijk.

Gelukkig wil de huismeester de bordjes komende week weer weg komen halen. Dan denk ik er nog wel even over na hoe ik ze gevuld wil hebben....
Wat wilde ik nou toch typen?
Wat een zakkenwassers.

(kan tot de huismeester actie onderneemt niet iemand anders het bordje weghalen of vergt het veel werk i.p.v. een bordje losschroeven?)
vandaag ga ik van alles kunnen
wat een lulhannesen....
Sommige mensen slaan de plank wel heel erg mis he Mims

Goed bedoelde dingen komen soms zo verkeerd over....
Meisje, wat zwaar.
Ach lieverd toch,wat heb je toch een hoop tegenslag te verwerken,hopelijk wordt het met het naambordje heel snel geregeld..
He bah Mims, dat is inderdaad de plank flink misslaan
Hmpf, Niet Leuk Mims.

(Ik laat je nog weten over zaterdag, ben mijn vader vergeten te bellen vandaag, is nu een beetje laat...)
Hey mims,

Heb ook weer even bijgelezen. Meid je doet 't heel goed. Ik ben trots op je! En wat blijf je toch mooi schrijven, je raakt mensen!

Dat naambordje doet mij denken aan mijn werk. Ik ben gestopt met werken toen Ray ziek werd en 24 uur per dag zorg nodig had. Ben daarna getrouwd en kwam na het overlijden werken en daar stond overal mevr. rommel ipv mevr Ray. En dat deed zo'n pijn. Ben gelijk erachteraan gegaan om het te wijzigen. Ben nu mevr. Ray al kunnen sommige mensen mij nu ineens niet meer vinden, haha. Alleen mijn e-mail is niet aangepast, dat zo ICT-technisch kennelijk nogal wat voeten in aarde hebben. Dat heb ik dan maar zo gelaten. Heb ook al zoveel externe cliënten die dat adres hebben.

Hier is de verbouwing in volle gang. Vorige week was de verjaardag van Ray. Heb er maar mijn ding van gemaakt. Nu de verjaardag achter de rug is en de verbouwing in gang gezet lijkt het of het een ietsiepietsie beter met me gaat. Iets meer rust in het koppie (niet in huis, man wat maakt een kangoo een herrie zeg!). Maar de volgende moeilijke dag is alweer in aantocht.... 7 november, onze trouwdag... En dus gaan mijn gedachten vaak terug naar vorig jaar....

Mims ik wens je weer veel sterkte en ik blijf je volgen.

Knuffel,

Rommel....
Rommel:

Mims, wat een verhalen... En wat een sterke man was Hero toch, dat ie gewoon van die staven kan verbuigen.

En wat een **kels van die naambordjes. Ik hoop dat dat snel rechtgezet word!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven