Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen met alcohol deel 2

11-12-2015 23:20 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcohol gebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!

We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.

Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
Dat is zo'n kutmachtsmiddel om niks te laten horen.
Mijn ex zwijgt ook als hij iets niet wil zeggen, de lul.
Bel, nog even niet appen! Dan heeft hij je weer precies waar hij je wil hebben.
Drank versterkt dat. Niks gaan sturen bella!

Dan baal je morgen weer.

Geniet van je rose. En t mooie weer. En dat je bij de gezellige ons allemaal je ei kwijt kunt.

Pausini het gaat de goeie kant op met m'n huis. Valt qua tijd zo tegen om wat te doen. Kom nergens an toe. Is niet anders. Heb wel steeds zin in bier. Ff verdoven
Ik sluit me aan bij de rest, Bella. Niet nu zelf gaan appen. Je bent nu boos en na een wijntje ga je misschien dingen zeggen waar je spijt van krijgt. Kom maar lekker hier je hart luchten.
Ik heb het al gedaan. Voelde me nuchter ook al zo dus dat maakte niet veel uit. Hij zei nu dat hij moeite had met bepaalde dingen maar wel koffie wilde drinken samen. Daar heb ik voor bedankt en hem bedankt voor de duidelijkeid.
Oh nein Bel....
Weer liefdesverdriet om dezelfde eikel.
GVD
Bella, jij vraagt, hij pas.

Zo is het toch?

Weet precies hoe jij je voelt. Na twee jaar zou je kunnen zeggen, okee, hij is een minnaar wanneer mij het uitkomt.
Hatsjikideee...
Zo klote deze situatie voor je Bel.

Pinda, leuk!!!!! Ik heb er ook zin in.
Wat kut voor je lieve Bella. En wat stom van hem! Wat wil hij dan? Snap dat je je rot voelt.. Maar laat hem lekker het heen en weer krijgen. Je bent hier te goed voor!
Wil vragen wie hier van Klaverjassen houdt, ik wel! A'dams.

Dat mis ik echt, een leuke kaartclub.

Vroeger gingen we een zaterdagmarathon houden, heerlijk.
Hatsjikideee...
Ik weet niet wat hij wil maar het doet er ook niet toe wat hij wil. Hij houdt heel veel van me en wordt steeds naar me toe getrokken. Maar na het nodige denkwerk heeft ie bedacht dat ie er geen vertrouwen in heeft.

Dat denkwerk van hem dat ken ik, daar is nog nooit iets beter van geworden, hij had beter gewoon met me kunnen praten en dat heb ik hem ook gezegd. Hij vond het heel moeilijk om me pijn te doen zei hij. Ik heb gevraagd hoe moeilijk het is om iemand met wie je NIET verder wil ook NIET die illusie te geven?!

Het zij zo, ik kan het maar beter weten. Heb de neiging hem nu overal te blokken maar dat doe ik nog maar niet. Maar koffie drinken? Minnaar? M'n hoela, daar zoekt ie maar een ander voor.
quote:pausini schreef op 11 mei 2016 @ 21:11:

Wil vragen wie hier van Klaverjassen houdt, ik wel! A'dams.

Dat mis ik echt, een leuke kaartclub.

Vroeger gingen we een zaterdagmarathon houden, heerlijk.

Yes, Paus, heerlijk. Lekker klaverjassen. Lang geleden voor mij, maar zo leuk.

Bel, echt klote!
Bella, Bella, pas op de plaats.

Wat is er nu werkelijk veranderd behalve jouw perceptie? Hij niet hoor.

Hatsjikideee...
Nee hij niet, dat had ik ook niet verwacht.
Even heel wat anders, knal uit elkaar vd hooikoorts. Toppunt is dat ik als verslaafde gewoon door rook. Knap hoor roken tussen 60 keer niezen ....Wanneer stop ik daar nu eens mee!
Bella wat een sukkel. Je bent ook meer waard dan dot soort gedoe. Gaat mij net zo hoor met ex. Ik kom ook wel op dat punt waar jij nu bent. Gezemel ook allemaal van exen. Pfff
Pausini ik ken dat niet klaverjassen Vlaar wil t best wel leren. Kunnen wel met z'n allen live misschien doen haha
Bella Stomme exen! (enne ik zou best een minaar willen! )

Spelletjes? Ben er dol op. Als ik een eigen stek heb, ga ik op zoek naar spelletjes clubs. Lijkt me heerlijk. 1 keer per week/2 weken een avond spelen. Bijna ex houd er niet van.. Klaverjassen ken/kan ik niet maar wil het wel leren.
Leuk in zo'n doorrookt kroegje met van die verlopen kerels aan de bar, met perzische tapijtjes op tafel. Als " bittergarnituur" asperges in ham gerold en kaas met gember.
Klinkt gezellig, ldbieepl!
Ik kan ook niet klaverjassen maar wil het ook best leren.

Ga proberen te slapen, staat weer een drukke werkweek op me te wachten.

Exen ja... bah bah, heb er even helemaal m'n buik vol van. En ga echt niet weer helemaal in de put zitten. Misschien ga ik wel op Lexa. En heb laatst nog een hele leuke vent leren kennen, misschien ga ik dat eens proberen. Ach, het klinkt allemaal zo stom, maar m'n grootste liefdesverdriet heb ik al gehad en ik heb zin in leuke dingen! 'Vrienden' blijven met m'n ex hoort daar geloof ik niet bij.

Dankjulliewel allemaal lieve dames
Ik heb vijf uur geslapen en ik voel me DOM! Hopelijk behoedt dat me voor een herhaling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven