Gezondheid alle pijlers

Mirena spiraal

23-11-2016 23:46 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik heb gister een Mirena spiraal laten zetten. De ergste klachten zijn nu weg. Maar soms heb ik het gevoel alsof ik een tampon in heb zitten. Kan dit het spiraaltje zijn en herkent iemand dat gevoel?
Nee, denk dat je lichaam nog ff moet wennen
Je hoort niet het gevoel te hebben dat er iets in je vagina zit. Daar zitten alleen de touwtjes en die kun je alleen met j vinger voelen. Dus misschien moet je toch even zelf voelen. Het is in principe mogelijk dat hij er spontaan uit komt en dat moet je natuurlijk zo snel mogelijk weten. Voel je alleen de touwtjes in je vagina dan is het rare gevoel gewoon een kwestie van wennen. Ik heb zelf meegemaakt dat mijn mirena er na 4 jaar deels spontaan uit kwam.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Nee dat lijkt me geen normaal gevoel. Krampen, buikpijn, bloedverlies hoort er wel bij. Kan het zijn dat de touwtjes iets te lang zijn gelaten en je die voelt? Zou voor de zekerheid toch even bellen met degene die hem heeft geplaatst. Succes!
Je kunt een echo aanvragen om te kijken of ie goed zit. Dat hebben ze bij mij destijds gedaan.
Dat had ik ook, en volgens de arts zat het gewoon goed. Na 2 weken heb ik hem eruit laten halen omdat ik daar niet aan kon wennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven