mirena
dinsdag 7 februari 2017 om 11:43
Om 14:00 vandaag mag ik een nieuwe mirena laten plaatsen. Ook al is dit al de 3e keer, ik kijk er ontzettend tegen op! Ik vind het zo'n pijn doen en ben de vorige keer flauwgevallen.
Afgelopen augustus had ik mijn mirena laten vervangen maar helaas is die er 30 december spontaan uitgevallen. Heel bizar. Mijn huisarts had het nog nooit meegemaakt.
Nou het is dus bijna zover. Ik heb de naproxen al klaargelegd.
Afgelopen augustus had ik mijn mirena laten vervangen maar helaas is die er 30 december spontaan uitgevallen. Heel bizar. Mijn huisarts had het nog nooit meegemaakt.
Nou het is dus bijna zover. Ik heb de naproxen al klaargelegd.
dinsdag 7 februari 2017 om 11:48
Mijn huisarts zei dat sommige vrouwen een soort primaire reactie krijgen als de baarmoedermond wordt aangeraakt. Ik heb dat ook gehad en ik was er even helemaal niet lekker van. Maar ja, nu ben ik er wel vijf jaar vanaf. Misschien zat de vorige niet goed? Ik zou even navragen of deze met een echo kan worden gecontroleerd.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 7 februari 2017 om 13:06
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegen op ziet.
Bij mij doet het ook iedere keer ontzettend veel pijn. De laatste keer heb ik een verdoving gehad. Ook daar zag ik erg tegen op, maar dat viel uiteindelijk wel mee. Het was nog steeds gevoelig, maar niet meer zo pijnlijk als de keer ervoor....
Sterkte!
Bij mij doet het ook iedere keer ontzettend veel pijn. De laatste keer heb ik een verdoving gehad. Ook daar zag ik erg tegen op, maar dat viel uiteindelijk wel mee. Het was nog steeds gevoelig, maar niet meer zo pijnlijk als de keer ervoor....
Sterkte!
dinsdag 7 februari 2017 om 13:12
Laat je het bij de huisarts doen?
Vanwege het feit dat je hem al een keer verloren bent... zorg ervoor dat er een controle echo gemaakt wordt met een week of 6 (wat sowieso standaard hoort te zijn).. En hou in je achterhoofd dat het nog een keer kan gebeuren.. ik had voor een implanon gekozen als ik jou was maar goed
succes vanmiddag!
Vanwege het feit dat je hem al een keer verloren bent... zorg ervoor dat er een controle echo gemaakt wordt met een week of 6 (wat sowieso standaard hoort te zijn).. En hou in je achterhoofd dat het nog een keer kan gebeuren.. ik had voor een implanon gekozen als ik jou was maar goed
dinsdag 7 februari 2017 om 13:30
dinsdag 7 februari 2017 om 16:12
Helaas hier ook de ervaring dat hij eruit is ''gevallen'' , dit na de 6 weken controle echo...
Ik kwam terug met klachten als buikpijn na de seks (een soort baarmoeder krampen) en vriendlief voelde hem zitten...
Dokter kijken en ja hoor, ding zat niet meer op zijn plaats... Ding eruit.. paar maanden later nog een keer geprobeerd en ook daarbij allemaal vage klachten.. (deze viel er niet uit gelukkig.... ) maar door alle klachten toch laten verwijderen...
Voor mij dus nooit meer een mirena...
Ik kwam terug met klachten als buikpijn na de seks (een soort baarmoeder krampen) en vriendlief voelde hem zitten...
Dokter kijken en ja hoor, ding zat niet meer op zijn plaats... Ding eruit.. paar maanden later nog een keer geprobeerd en ook daarbij allemaal vage klachten.. (deze viel er niet uit gelukkig.... ) maar door alle klachten toch laten verwijderen...
Voor mij dus nooit meer een mirena...