mirenaspiraal
dinsdag 24 april 2012 om 12:11
Hi dames,
6 weken geleden heb ik een mirena laten plaatsen. Klaar met kinderen krijgen, enorme pms en een menstruatie die steeds erger werd, qua bloeden.
Maar nu, hoe lang duurt het voordat het bloeden stopt/minder word?
Mijn ha zei dat ik inlegkruisjes moet gebruiken voorlopig, ivm spotting, maar ik bloed aan één stuk door! Inlegkruisjes vervangen door tampons en maandverband, want het is net zo veel als een menstruatie..
Hoe lang duurt dit gemiddeld? Moet ik nog even geduld hebben?
Ik hoop wel dat ik er deze zomervakantie vanaf ben
6 weken geleden heb ik een mirena laten plaatsen. Klaar met kinderen krijgen, enorme pms en een menstruatie die steeds erger werd, qua bloeden.
Maar nu, hoe lang duurt het voordat het bloeden stopt/minder word?
Mijn ha zei dat ik inlegkruisjes moet gebruiken voorlopig, ivm spotting, maar ik bloed aan één stuk door! Inlegkruisjes vervangen door tampons en maandverband, want het is net zo veel als een menstruatie..
Hoe lang duurt dit gemiddeld? Moet ik nog even geduld hebben?
Ik hoop wel dat ik er deze zomervakantie vanaf ben
Always look on the bright side of life
dinsdag 24 april 2012 om 23:37
Hi, heb jaaaaaren de mirena gehad en was er heel tevreden over.. Enkel ineens ging ik weer vloeien. Ben naar de gyneacoloog geweest( moest uitstrijkje) en overlegd over andere opties. Ben zelf ook klaar met kinderen en ben allang gesteriliseerd dus vandaar de behandeling thermablade laten uitvoeren... Had ik veeeeeel eerder moeten weten en/of laten doen. Geen druppel meer gevloeid sinds november( behandel maand).moet wel zeggen dat zwanger willen worden absoluut geen optie meer is na deze behandeling. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
woensdag 25 april 2012 om 13:53
Ik heb hem twee jaar en ik vloei nog steeds regelmatig een beetje. Dus de verhalen over nooit meer ongesteld, die gelden echt niet voor iedereen. Het is wel minder, maar ook veel onregelmatiger. Ik moet daardoor bijna altijd met inlegkruisjes rondlopen, omdat ik nooit weet wanneer het weer begint.
Maar zo heftig als jij nu benoemt heb ik ook in het begin niet gehad. Gelukkig moet je nog op controle. Je huisarts weet wel of het normaal is, toch?
Maar zo heftig als jij nu benoemt heb ik ook in het begin niet gehad. Gelukkig moet je nog op controle. Je huisarts weet wel of het normaal is, toch?
vrijdag 27 april 2012 om 09:54
zaterdag 5 mei 2012 om 12:21
Heb 'm vijf jaar gehad, geen centje pijn, elke maand welgeteld 1 dag ongesteld en dat was makkelijk op te vangen met een inlegkruisje. Na deze zwangerschap laat ik er weer eentje zetten en ik hoop dat het dan net zo gaat
@Mies85...wat bizar dat je Mirena weg is????? Die plas je toch niet zomaar uit zou je zeggen....
@Mies85...wat bizar dat je Mirena weg is????? Die plas je toch niet zomaar uit zou je zeggen....