Gezondheid alle pijlers

Mn lieve moeder GEZOND!!!

09-09-2009 15:12 45 berichten
Ik moet het nog even kwijt want ik kan nog niemand bellen.

Mn moeder is geopereerd aan een blaastumor (blaas, baarmoeder en eileiders verwijderd).

Hele spannende tijd, heel veel onderzoeken gedaan (botscan, echo lever, echo nieren, beenmergpunctie, CT scan, noem maar op).

En nu net belde ze me om te zeggen dat de lymfeklieren goed zijn!!

Dat was de laatste uitslag waar we op zaten te wachten en het voelde als een Zwaard van Damocles.

Pffff. ben zo verschrikkelijk blij. Op het moment dat ze me belde kwam de arts net binnen en moest ze ophangen. Ik kan dus nog helemaal niemand bellen om het goeie nieuws door te geven omdat ik niet weet of ze dat liever zelf doet (ze zou me zo terug bellen).

Zit hier dus in mn winkeltje in mn eentje verschrikkelijk te jubelen!!

Alle reacties Link kopieren
Wat fantastisch!!!!!!!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:jackie23 schreef op 09 september 2009 @ 15:17:

Off topic; je schrijft 'in m'n winkeltje'. Heb je zelf een winkel? Wat voor één?Sanitiar (baden, kranen, wcpotten enzo), badjassen, handdoeken, allerlei zeepjes en sopdingetjesquote:iry schreef op 09 september 2009 @ 16:12:

Goed nieuws!!

Wat ongelooflijk fijn voor jullie!

En ga je het nog een beetje een feestelijk tintje geven samen met je moeder?

Ja, ga straks naar haar toe en eerst even vreselijk knuffelen!

Taart en champagne zit er voor haar nog niet in (mag net een beetje over van vloeibaar naar vast)... maar dat halen we later wel ruimschoots in.
Bianche, gefeliciteerd, wat een fijn bericht meid!

Hee, van harte!

Lang leve onze moeders!!!
JOEHOE!!!!!!
Gefeliciteerd :D:D:D !!! Wat geweldig om te lezen en wat moet je je nu opgelucht voelen!
Geweldig nieuws!!
Yay!!!! Gefeliciteerd geniet ervan!!!
Hee fijn voor je (en je moeder) zeg.
Cum non tum age
Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws, knuffel je moeder vanavond maar goed en neem vanavond zelf een goeie borrel op deze fantastische uitslag
Jubel ik - ook in stilte - even met je mee. Ik heb de hele buurt voor je opgetrommeld voor een stille jubel:

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een opluchting! Geweldig voor jullie allemaal.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ook ik ben blij voor jou en je moeder .
Fijn voor je!
Peas on earth!
Echt een superavond.. in het ziekenhuis geweest en de stemming was natuurlijk opperbest. Mn broer kwam aan met een of andere vreselijke plastieke medaille met: Winner, NR 1. Heerlijk gelachen met elkaar... kan er nog steeds niet over uit. We hadden het vaak over het 'best denkbare scenario' maar eerlijk waar nooit verwacht dat alle uitslagen achter elkaar goed zouden uitvallen.

Onwijs bedankt voor jullie lieve reacties.
Wat een geweldig nieuws Bianca. Fijn dat jullie het met z'n allen meteen gevierd hebben, met medaille en al. Wat zullen jullie opgelucht zijn!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:Bianca40 schreef op 09 september 2009 @ 16:22:

[...]

Sanitiar (baden, kranen, wcpotten enzo), badjassen, handdoeken, allerlei zeepjes en sopdingetjes

Klinkt leuk!

Fijn dat jullie zo'n topavond hebben gehad, kan mij voorstellen dat de glimlach niet meer van je gezicht te branden is :-)
Waarschijnlijk mag ze maandag al naar huis! Ze realiseert zich gelukkig wel goed dat ze echt heel lang heel rustig aan moet doen. Haar kennende zal ze best wel eens teveel van zichzelf gaan eisen maar ze weet dat ze daar dan ook echt de rekening van krijgt.

Nog steeds in opperbeste stemming dus!

En maandag een lekker prakkie voor haar maken, aardappeltjes, krootjes, sla, komkommer.. daar heeft ze het al dagen over!
Vandaag mocht ze naar huis. Chapeau voor de transfer-verpleegkundige die in een razend tempo alle nodige hulp voor thuis heeft geregeld. Vanavond echt lekker voor haar gekookt (zoals gezegd krootjes, spekkies, komkommer) en ze heeft zitten smullen.

Heel raar, maar mn moeder heeft al jaren geen reuk meer door allergieen van vroeger. En sinds ze geopereerd is (en waarschijnlijk dus door de daarna toegediende antibiotica) ruikt ze alles! Nadeel is dat we dus niet meer in huis mogen roken. Voordeel is dat we er enorm om moeten lachen dat ze heel de dag zit te 'snuiven' om alle geuren tot zich te nemen.
Fijn dat het goed gaat met je moeder!

En wat zal het bijzonder voor haar zijn, dat ze ineens weer van alles kan ruiken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven